Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Trust me. Rustig is nog steeds leuk.

Tenzij je een heel specifieke smaak hebt. Of zelf compleet ongezellig, is er altijd wel iets te eten.
Zal wel meevallen denk, ik ben eigenlijk geen liefhebber van gangbang-toestanden waarbij 10 of meer mannen zich beurtelings op één dame storten. Geef mij maar één op één, of een trio of klein groepje. De seks zelf mag vanzelfsprekend wél hevig zijn 😉

In Amai is het nooit rustig. Er zijn dagen met 60 vrouwen en dagen met 20 vrouwen, maar leeg is het er niet.

En ja, er zijn enkele supergoede restaurants die zo veel succes hebben dat je soms moet aanschuiven. Binnen krijg je wel waar voor je geld, geen gangbangs met 20 mannen per vrouw maar wel een mooie verhouding. Als het niet goed zou zijn, zou er geen wachtrij zijn?

Voor de rest - steak is enkel steak als hij nog voldoende zacht en bloederig is. Al de rest is dierenmishandeling.

In Amai is het nooit rustig. Er zijn dagen met 60 vrouwen en dagen met 20 vrouwen, maar leeg is het er niet.

En ja, er zijn enkele supergoede restaurants die zo veel succes hebben dat je soms moet aanschuiven. Binnen krijg je wel waar voor je geld, geen gangbangs met 20 mannen per vrouw maar wel een mooie verhouding. Als het niet goed zou zijn, zou er geen wachtrij zijn?

Voor de rest - steak is enkel steak als hij nog voldoende zacht en bloederig is. Al de rest is dierenmishandeling.
Goed verwoord, Laura, en ik ben het helemaal met je eens. Het wordt donderdag dus aanschuiven, hopelijk in ietwat minder stormachtig weer dan vandaag! Grtjs

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan