Ik was er op donderdag 2 juni en op zaterdag 9 juli.
Donderdag was het voor mij iets te rustig. Op zich niet zo erg. Ik bevind mij dan het overgrote deel van de tijd in de jacuzzi, wat ik heerlijk vind. Aan de toog is het ook altijd leuk. Ik zag het Hollandse stel ook (hij met bril) maar vond ze nogal gereserveerd. (Kwillem, hoe weet jij dat je door de vrouw afgetrokken werd aan het afsluitbare kamertje?
)
Zaterdag 9 juli was dan weer een ander verhaal. Ruim op voorhand toegekomen en er stond al een kleine file aan de deur. Iets voor openingstijd gaan aanschuiven en dit heeft toch een half uurtje geduurd. Op zich niet zo erg want het eerste half uur is er toch nauwelijks actie. Maar misschien zou een snelkassa voor de mannen toch wel een goed idee zijn en een aparte kassa voor de koppels/vrouwen.
Het was verwonderlijk hoeveel koppels er tijdens het aanschuiven toekwamen. Ik heb niet geteld maar ik schat toch 25.
Binnen is de sfeer relax en iedereen weet van iedereen waarvoor ze komen.
Eens iedereen binnen en omgekleed beginnen alle plekjes vol te liggen.
Een bijna hoogtepunt voor mij was dat de Franstalige blonde die ik in een andere club ook tegen kwam, mij bijna klaar trok terwijl ze iemand anders aan het pijpen was. In de jacuzzi en in de bdsm-ruimte amuseerde ik me ook.
Leuk is ook dat ik op elk feestje wel iemand tegen kom dat ik ken. Zo was er een sympathieke Hollander die me herkende van bij de opening en een echte womanizer die ik regelmatig in Balen tegen kom.
Top-club, waar het niet lang zal duren voor ze me terug zien. Ook één van de weinige clubs waar ik soms een vrouw weiger of plots een hand in mijn short voel friemelen...