Aangezien er niks gaat gebeuren deze woensdagmiddag zal ik er ook niks over kunnen schrijven.Langsgaan is ervaring neerschrijven hé makker. ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAangezien er niks gaat gebeuren deze woensdagmiddag zal ik er ook niks over kunnen schrijven.Langsgaan is ervaring neerschrijven hé makker. ?
Toch wel, maar een beetje verborgen: https://www.clubamai.be/themas/Inderdaad, prijzen staan niet vermeld.
Haha, ik ook ;-)Op de Hete Huisvrouwen-namiddag (maandag) had ik altijd wel succes.
De dress-code is sexy-kledij. Voor mannen is dat vaak een boxershort of sexy slip of string. Een enkeling loopt gewoon naakt rond. Een witte onderbroek uit de Hema is niet echt aangeraden.Is er ook een dressing code?
Wil je toch echt NIET scoren, combineer deze witte onderbroek dan ook nog met witte opgetrokken sokken. Ik zag het gisteren nog in Eroxx. Witte opgetrokken sokken op de pas gedweilde vloer aan de urinoirs....De dress-code is sexy-kledij. Voor mannen is dat vaak een boxershort of sexy slip of string. Een enkeling loopt gewoon naakt rond. Een witte onderbroek uit de Hema is niet echt aangeraden.
Ja, deze heb ik ook gezien gisterenWil je toch echt NIET scoren, combineer deze witte onderbroek dan ook nog met witte opgetrokken sokken. Ik zag het gisteren nog in Eroxx. Witte opgetrokken sokken op de pas gedweilde vloer aan de urinoirs....
Breng alstublieft slippers mee!
Op een gangbang, zelfs met een publiek dat zich behoorlijk gedraagt, zal je toch die verlegenheid moeten afwerpen als je aan de bak wil komen.Is het aan te raden voor een eerste bezoek aan een Gb? Ik wil het graag een keer mee maken maar ben best wel een verlegen persoon.
In dat geval zou ik beginnen bij een huiskamer (GB) feestje. In de randstad weet ik die wel, maar in het Zuiden niet.Is het aan te raden voor een eerste bezoek aan een Gb? Ik wil het graag een keer mee maken maar ben best wel een verlegen persoon.
Ik kom uit Schiedam. Dus mocht je iets weten dan hoor ik het graag. Maar in zo'n club hebben ze meestal ook een sauna en een jacuzzi, dat is ook lekker, dan maak ik er een wellness uitje vanIn dat geval zou ik beginnen bij een huiskamer (GB) feestje. In de randstad weet ik die wel, maar in het Zuiden niet.
dus een genezen verklaring zou voldoende moeten zijn?Zoals in alle clubs dien je ook hier je CST voor te leggen bij het binnenkomen. Geen sneltesten en geen maskers meer.