Ziezo het eerste bezoek aan Club Amai zit erop!
Korte belevingservaring;
Vriendelijk onthaal (door Ian vermoed ik), vlotte en vriendelijke service aan de bar. De ruimtes waren netjes, tijdig werden ook alle handdoeken en dergelijke opgehaald.
Het ratio single mannen/koppels was voor mijn inziens +- (redelijk groot aantal single mannen, ook werden toch een groot aantal allochtoon mannen binnengelaten terwijl ze op hun website anders vermelden). Waardoor het nogal een jacht was in de gangen en de knappere koppels hun bijna niet begaven naar de speelruimtes aangezien ze achtervolgd werden door een horde mannen.
Wat niet betekent dat ik mijn plezier niet heb gehad. ;-)
Met dank aan een Belgische dame met kort wit/blond haar en een Nederlandse juffrouw ook blond met wat krullen op een staart (zij had eerst een rood pakje aan en nadien omgekleed naar een zwart).
Blijkbaar heb ik dus een zwak voor wit/blond haar, haha.
De Nederlandse juffrouw was wel een "sloeberke" zoals we hier in onze streek zouden zeggen. Praatje met gemaakt in de rokersruimte en nadien zat ik even aan de toog op krachten te komen. En kwam ze in mijn oor fluisteren 'Tot zo?'. Waar ik zeer gewillig op inging uiteraard.
Wat dan natuurlijk het onderscheid maakt ipv als een halve gek met uw flieter staat te zwieren of eerder wat "afwachtend" bent, het loont!
Herhalingsgevaar? Ja, maar dan eerder op een zaterdag denk ik als er iets ander "publiek" aanwezig is. Niets tegen de iets molligere dames maar mijn voorkeur ligt ergens anders. Ook lag de leeftijdsgrens toch een stuk hoger, wat blijkbaar op een zaterdag anders zou zijn.
Maar 1 pluspunt; hier doen de dames het echt uit plezier en is een echte doenersclub ipv andere clubs waar ingehuurde dames aanwezig zijn. Hier genieten de dames echt van het spel.