Hey!
Hoogstwaarschijnlijk word dit mijn laatste recensie over Club Amai.
Ik ben eenmaal langsgekomen op een maandag en nu op zaterdag. Wie weet was deze zaterdag slecht uitgekozen omwille van TML, vakanties, …
Kortom:
De uitbating is enorm goed! De uitbater (Ian) houd een strikte policy ivm allochtone bezoekers en zeker als ze van hun neus maken, laat staan onderling in het arabisch werden ze DIRECT geweigerd. Dus qua club, personeel, setting. Niks om op aan te merken tenzij 1 klein puntje van "kritiek" maar slechts 2 warme schotels (rijst en nog iets anders). Uiteraard gaan we niet voor het uitgebreide buffet maar Eroxx of andere clubs heeft toch wel wat anders te bieden.
Nu qua "publiek", ik had mij laten vertellen dat dit op een zaterdagavond totaal anders was dan op een maandag. Wel dit kan ik niet beamen. 1 jongere NL dame die haar volledig gaf maar voor het overige deel waren het ook toch andere "modellen". Wie weet ben ik te kieskeurig, wie weet.
Ik heb geen probleem met Afrikanen maar een liep daar een trio rond. Als een treintje volgenden ze elkaar op zoek naar een prooi.
Dan was er nog een dame die zoveel reclame maakte op het gastenboek van Amai ivm sperma van hier en van daar. Maar uiteindelijk heeft ze enkel een nieuweling in deze wereld de avond van zijn leven bezorgd (wat ik hem gunde 15-20min lang nb.). Hij had namelijk wat stress naar toekijkende mannen oa mezelf die netjes hun "beurt" aan het afwachten waren. Maar helaas werd er geen vervolg aan mij en mede-collega's gegeven nadien. Dus in my of point of view, maak eerst geen reclame aub van hoe meer hoe liever om dan nadien een 1 on 1 show te doen en nadien gedaan met de pret.
Verder liep er nog een heel jong koppeltje (azia,… maar perfect NL sprekend) rond van mijn leeftijd ongeveer 30j+- en wellicht was het hun eerste bezoek. Die waren zeer op hun ongemak maar zochten wel een plekje om even hun ding te doen. Maar uit "schrik" van de horde mannen is er niet veel van gebeurd.
Kortom: de 230km heen en terug reis zowel op maandag of deze zaterdag is het mij niet meer waard.
Dan is denk de Hookergames van Eroxx iets amusanter.
Zozie mijn ongezouten mening & neem het mij niet kwalijk aub.