Ik ben vorige woensdag naar de Mega Gang Bang geweest.
Ik was thuis ruim op voorhand vertrokken en stond als één van de eersten op de parking. 20 minuutjes later stond deze vol. Aan de ingang leek het even dat ik net niet binnen ging geraken door het grote aantal gereserveerden. Maar gelukkig konden alle bezoekers uiteindelijk toch samen binnen.
Aan de kassa stond Ian, vergezeld van de sympathieke D. die charmant naast hem op een krukje zat. Het zijn van die kleine dingetjes die mij opvallen en het verschil maken met andere clubs.
Ik vind het concept van Club Amai fantastisch en het blijft me verwonderen vanwaar die geile koppels blijven komen. Er waren een 30-tal koppels aangekondigd en volgens mij klopte dit wel. Voor ieder wat wils.
Nadat ze me lekker afgezogen had, geloof ik dat ik als eerste de gekende blonde Brabantse (met vriend) genomen heb in de cinéma ruimte.
Wat later kwam ik de Antwerpse tegen waarvan ik spijt had dat ik ze bij de heropening van Club Amai in oktober niet geneukt had. Ook deze keer niet, maar ik liet haar deze avond nog wel een paar keer squirten en na een pijpsessie door het traliewerk schoot ik haar borsten vol.
De skinny girl mocht ook niet ontbreken. Ze pijpte me even lekker hard in de donkere ruimte. Door de wand van de cinema ruimte werd ik later nog even gepijpt door een meer gereserveerde hollandse. Op de grote matras in de Buddha-ruimte speelde ik ook even mee.
De sfeer in de club is steeds goed. Je wordt hier niet scheef bekeken door binken die hun vriendin wil beschermen. Neen, integendeel, hier wordt je net aangesproken of uitgenodigd om samen plezier te maken. En het personeel is ook vriendelijk. Dit alles samen maakt het voor mij persoonlijk al een topclub.
Tip:Wie langs wil gaan en zeker wil zijn van een geslaagde avond bestudeert best het gastenboek van Club Amai eens. Sommige vaste bezoekers kondigen steeds hun bezoekje aan...