Ik denk dat ze dit wel gewoon een keer meegeeft als smoes om van iemand van af te zijn.Chanel is ziek dus niet actief
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat ze dit wel gewoon een keer meegeeft als smoes om van iemand van af te zijn.Chanel is ziek dus niet actief
Ze adverteert niet meer sinds januari. Laatst online op 10/01/2022Ik denk dat ze dit wel gewoon een keer meegeeft als smoes om van iemand van af te zijn.
Ze adverteert niet meer sinds januari. Laatst online op 10/01/2022
Ze is inderdaad een superintelligente dame. Ik heb er al jaren een "click" mee, maar dat is uiteraard persoonlijk. Ze kan zich overigens ook permitteren, als ze geen "ckick" heeft met jou, dit op beleefde wijze te laten weten.Ik heb ook Chanel mogen leren kennen.
Zelfs al had ik niet de 'click' met haar waar ik naar op zoek was, ik ben er een tweede keer langs geweest. (Ik bedoel hier mee niets negatiefs over haar als persoon en/of negatiefs over haar dienstverlening dit meer dan ok is).
Chanel werkt zelfstandig in centrum Gent, gelijkvloers appartement, samen douchen, volle gaz, zoals hier boven beschreven, ik kan het volledig onderschrijven wat hier boven staat vermeld.
Wat mij bovendien is bij gebleven is haar enorm geheugen en/of intelligentie. Ze stelt vragen over je zelf, en zonder dat je het weet heeft ze een volledige foto van jou, en wees gerust, bij een tweede bezoek weet ze elk detail nog. Dit bovenop haar viertaligheid, niet normaal !!
Klopt. Ik kreeg destijds ook geen reactie dat. Sms en telefoon wel.Haar WhatsApp ligt plat?
Op de **4137?Nee hoor, ik kreeg gisteren nog Whatsappje van haar
Ik zou graag eens afspraakje maken met haar door al deze positieve recensies, maar ik kan nergens haar gegevens terugvinden. Kan iemand mij hiermee verder helpen? Alvast bed
ja, inderdaadOp de **4137?
Nee hoor, ze is momenteel in België en ze is gewoon volgeboekt, dus adverteert ze niet. Vaste klanten kunnen haar nog steeds een bezoekje brengen, mits soms wat geduld.Misschien vakantie, haar familie woont nog altijd in China, dus ja....
Ik zou graag eens afspraakje maken met haar door al deze positieve recensies, maar ik kan nergens haar gegevens terugvinden. Kan iemand mij hiermee verder helpen? Alvast bedankt!
Ok. Merci! Ik blijf proberenChanel Aziatische Gent
Hey, ik ben chanel. U kan bij mij terecht voor een deugddoende massage en meer... Mijn Aziatische roots zullen u zeker kunnen bekoren. Ikwww.redlights.be
In deze link staat haar contactinfo.
Nee ze werkt enkel nog donderdag en vrijdagHaar advertentie is offline, heb ik nog niet eerder gemerkt.
Ze is toch niet gestopt hoop ik?
Ja maar ga zelden andere dagen zijn want heeft een welbepaalde redenOp sommige andere dagen ook hoor.
Ze is zelfstandige dus ze werkt gewoon als ze zelf wil.
Daar staat ze zeker voor open!Weet er iemand of zij open staat voor kledingwensen? Staat ze met stockings / jarretelles of hoort dat niet bij "haar setting"?