Afspreken is zeer moeilijk. Nooit een antwoord gekregenGent-Centrum
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAfspreken is zeer moeilijk. Nooit een antwoord gekregenGent-Centrum
Bij mij reageert ze nochtans direct hoorAfspreken is zeer moeilijk. Nooit een antwoord gekregen
Bij mij reag
Bij mij reageert ze nochtans direct hoor
Ik moet ook nooit lang wachten op antwoord. Ofwel reageert ze onmiddellijk, ofwel zodra ze vrij is.Bij mij reageert ze nochtans direct hoor
Chanel heeft inderdaad haar vaste klanten waarmee ze zonder problemen haar agenda kan vullen en dat is niet zonder reden! Het is ook de reden dat ze nog maar zelden adverteert.Als ze niet antwoordt dan heeft ze vermoedelijk de verkeerde eerste indruk gekregen en kiest ze niet te antwoorden, ze is vrij kieskeurig over met wie ze afspreekt. That being said, haar agenda zit ook goed vol ^^
je kan bij je mobile-provider toch historiek van calls opvragen?Jammer, want ben mijn gsm kwijtgespeeld, en haar nummer stond der op. Uiteraard niet in mijn contacten, maar elders 'gestockeerd'. Deze ben ik dus kwijt.
Haar advertentie op Redlights vermeldt toch haar nummer: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chanel-aziatische-priv-ontvangst.htmlje kan bij je mobile-provider toch historiek van calls opvragen?
Jay, ze adverteert amper nog, wegens een clubje hechte wandelaars ...Haar advertentie op Redlights vermeldt toch haar nummer: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chanel-aziatische-priv-ontvangst.html
Ze zei me gisteren dat het heel kalm was en dat ze heel veel last had van fake afsprakenJay, ze adverteert amper nog, wegens een clubje hechte wandelaars ...
Ja, en de crisis miet nog beginnen. Ik probeer ook selectief te zijn en spoor de website goed af op zoek nr een pareltje. Mijne portemonnee kan geen wekelijkse bezoekjes dragen .Ze zei me gisteren dat het heel kalm was en dat ze heel veel last had van fake afspraken
Zeg maar 95%Een dame vertelde me ooit dat 90% van de berichten die ze kreeg niet tot een daadwerkelijke ontmoeting leiden.
Dat klopt.Jay, ze adverteert amper nog, wegens een clubje hechte wandelaars ...
Kunt misschien eens bellen ipv nietszeggende berichten te sturen.Afspreken is zeer moeilijk. Nooit een antwoord gekregen
Jammer, want ben mijn gsm kwijtgespeeld, en haar nummer stond der op. Uiteraard niet in mijn contacten, maar elders 'gestockeerd'. Deze ben ik dus kwijt.
Normaliter antwoordt ze zodra ze vrij is, dat is toch mijn ervaring sinds vele jaren. Je moet soms wel enkele dagen op voorhand afspreken, want ze heeft inderdaad haar vaste klanten, ze werkt sommige dagen niet en ze werkt maar op bepaalde uren...Afspreken is zeer moeilijk. Nooit een antwoord gekregen
Vroeger was haar tarief 150€ voor anderhalf uur, is ze opgeslagen?Chanel bezocht op basis van de positieve referenties hier. Heeft een studio in de buurt van het zuid- vrijdagsmarkt. Verzorgde, rustige locatie. Heeft Chinese roots, maar woont al lang in België. Spreekt dan ook zeer goed Nederlands. Correcte, aangename dame. Lichamelijk had ik er niet echt een klik mee. Ik val meer op slanke vrouwen. Tongzoenen, pijpen zonder condoom, beffen is allemaal mogelijk. Bij mij zal het bij die ene keer blijven, maar ze doet echt haar best.
Laatste keer betaalde ik 170€ anderhalf uurVroeger was haar tarief 150€ voor anderhalf uur, is ze opgeslagen?
Ik vermoed hetzelfde. Zelden zo'n beleefde , warme juffrouw in dit vak meegemaakt. Authentiek , met veel humor en relativering. Veel inlevingsvermogen ook : waar anderen de neiging hebben om obstakels op te werpen , maakt zij het juist gemakkelijker. Lief.Als ze niet antwoordt dan heeft ze vermoedelijk de verkeerde eerste indruk gekregen en kiest ze niet te antwoorden, ze is vrij kieskeurig over met wie ze afspreekt. That being said, haar agenda zit ook goed vol ^^
Kan ik enkel maar beamen. Deze week bij haar geweest (moet nog verslag schrijven) wat een topper. Zo lief en die humor. TOPPERIk vermoed hetzelfde. Zelden zo'n beleefde , warme juffrouw in dit vak meegemaakt. Authentiek , met veel humor en relativering. Veel inlevingsvermogen ook : waar anderen de neiging hebben om obstakels op te werpen , maakt zij het juist gemakkelijker. Lief.
Inderdaad, Chanel is fenomenaal. Ben benieuwd naar het verslag.Kan ik enkel maar beamen. Deze week bij haar geweest (moet nog verslag schrijven) wat een topper. Zo lief en die humor. TOPPER