Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ga er binnenkort weer naar toe en zal vragen of ik haar gegevens mag doorgeven aan enkele wandelaars ik laat dan privé iets weten.Ik ga ook aanschuiven in de rij met jullie
Alvast bedankt.Ik ga er binnenkort weer naar toe en zal vragen of ik haar gegevens mag doorgeven aan enkele wandelaars ik laat dan privé iets weten.
Ik geef liever HAAR een anale verwenbeurtDiegene die in de rij staan voor ons Chanel , zullen best wat opschuiven of ze staan op St Annapein . En zo hebben jullie misschien nog een gratis anale verwenbeurt
Anaal is mijn ding niet en ik dacht ook dat dit niet op Chanel haar menu staat. Maar vragen staat vrij natuurlijk, "neen" heb je, "ja" kan je misschien krijgenIk geef liever HAAR een anale verwenbeurt
Dat zal niet meer voor dit jaar zijn dat ze gaat adverteren zei ze me.Ik heb onlangs nog contact had met haar en ga er morgen bij, ze liet mij ook weten dat ze binnenkort terug zal adverteren
Er zijn er die het gesnapt hebbenAnaal is mijn ding niet en ik dacht ook dat dit niet op Chanel haar menu staat. Maar vragen staat vrij natuurlijk, "neen" heb je, "ja" kan je misschien krijgen
Ik ga binnenkort bij haar en vraag haar of ik het aan enkele wandelaars mag doorgeven.ik ben al 3 keer bij haar geweest, maar ben idd ook haar nummer kwijt... is wel jammer... maar ik kan niet anders dan dit te respecteren en wens haar veel succes....
1u 120€ en 1,5u 170€Kent er iemand de actuele prijzen van Chanel?
100€30' 120 €45' 140 €60' 170 €90'Kent er iemand de actuele prijzen van Chanel?
Ik neem altijd 1,5u100€30' 120 €45' 140 €60' 170 €90'
Ik denk niet dat er nog één plekje is aan mijn lichaam waar ze nog niet aan gelikt of gezogen heeft (dus ook rimmen en aan tenen zuigen). Maar ook niet elke keer hoor. En niet naar gevraagd.Ben er ook al enkele keren geweest, maar kontlikken nog nooit gehad. Moest je daarnaar vragen of deed ze dat spontaan?
Bij mij deed ze dat ook spontaanBen er ook al enkele keren geweest, maar kontlikken nog nooit gehad. Moest je daarnaar vragen of deed ze dat spontaan?
Chanel doet zowat alles spontaan. Enkel NZC en anale penetratie zijn "no go" en hoeven voor mij niet trouwens.Bij mij deed ze dat ook spontaan
spontaan - duidelijk laten merken wat je graag hebt en ze neemt zelf initiatief.Ben er ook al enkele keren geweest, maar kontlikken nog nooit gehad. Moest je daarnaar vragen of deed ze dat spontaan?
Gent-CentrumWaar zit deze knappe dame in Gent?