Ik volgcouldn't see chanel's ads again. is she taking a rest or just stop advertising?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk volgcouldn't see chanel's ads again. is she taking a rest or just stop advertising?
good to know that. could you pm me her number please?She still works and you can reach her via whatsapp…
Mij ook aub.good to know that. could you pm me her number please?
Als je "kraaknet" geschoren en lekker reukje hebt is superveel spontaan mogelijk...begrijpelijk.....Ben er ook al enkele keren geweest, maar kontlikken nog nooit gehad. Moest je daarnaar vragen of deed ze dat spontaan?
Dat klopt. Bij Chanel kan bijna alles wat niet te extreem is (nzc moet je niet vragen om maar iets te zeggen). En heel veel doet ze spontaan zonder dat je er naar moet vragen. Dat is alvast mijn ervaring.Als je "kraaknet" geschoren en lekker reukje hebt is superveel spontaan mogelijk...begrijpelijk.....
Laat van je horen, ik ben heel benieuwdDe grote dag breekt aan…. Zometeen de eerste ontmoeting met Chanel. Zeer benieuwd naar haar en haar services.
Parking "Reep" is op enkele minuten wandelafstand.Niet moeders mooiste een zotte doos maar service is uitstekend.
Vele keren langs geweest in het verleden nu wat te ver voor mij .
Ook parkeren is daar niet mogelijk
Met parking Reep om de hoek?Niet moeders mooiste een zotte doos maar service is uitstekend.
Vele keren langs geweest in het verleden nu wat te ver voor mij .
Ook parkeren is daar niet mogelijk
En station Gent Dampoort op wandelafstand!Met parking Reep om de hoek?
Om de hoek en het bruggetje overMet parking Reep om de hoek?
Inderdaad, ook dat is een optieEn station Gent Dampoort op wandelafstand!
Kan er mij iemand zeggen hoe ik deze dame kan contacteren?Om de hoek en het bruggetje over
Inderdaad, ook dat is een optie
Kan er mij iemand zeggen hoe ik deze dame kan contacteren?
ThanksChanel (35 jaar)
Het profiel van Chanel (35 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32484904137.www.redlights.be
Ik ben afgestapt aan Dampoort, dan nog een eindje wandelen. Maar imo goed te doen.Vraagje mensen, als ik met de trein ga waar stap ik dan best uit ? Dampoort of Sint Pieters? Iemand die haar straatnaam wil geven aub of een straat die vlakbij ligt om uit te stippelen hoe ik te voet naar haar kan dank.
BisdomkaaiVraagje mensen, als ik met de trein ga waar stap ik dan best uit ? Dampoort of Sint Pieters? Iemand die haar straatnaam wil geven aub of een straat die vlakbij ligt om uit te stippelen hoe ik te voet naar haar kan dank.
Dampoort, 20min te voetVraagje mensen, als ik met de trein ga waar stap ik dan best uit ? Dampoort of Sint Pieters? Iemand die haar straatnaam wil geven aub of een straat die vlakbij ligt om uit te stippelen hoe ik te voet naar haar kan dank.