Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGangbangs in eroxx .. zijn maar flauw vind ikDe gangbang thema middagen lijken hier wel op. Actie door heel de disco en tevens achter. Dat is een continue orgie.
Goed verwoord !Tenzij het gaat om de meer extreme thema's (Kinky, BDSM, bi-party, Trans, ...) is het eigenlijk altijd min of meer hetzelfde: koppels en singles die samenkomen om elkaar te neuken. En of je dat nu Hooker Game", "Tequila Party", "Fuck the Bunny", "Fluo Seks", "Topless & High Heels" e.d.m. noemt, maakt eigenlijk niet uit. Eenmaal in de speelruimtes, met je kleren uit en je pik in de mond of poes van een dame zal het niemand een zorg zijn wat het thema was.
Dit klopt helemaal, wij gaan zelf bijvoorbeeld nooit voor een specifiek thema, maar gewoon als we tijd en zin hebben. Door de week (donderdag) is het met bepaalde thema's als "bukkake" of "masquerade" wel drukker en actiever. Vanavond nog maar eens kijken...Tenzij het gaat om de meer extreme thema's (Kinky, BDSM, bi-party, Trans, ...) is het eigenlijk altijd min of meer hetzelfde: koppels en singles die samenkomen om elkaar te neuken. En of je dat nu Hooker Game", "Tequila Party", "Fuck the Bunny", "Fluo Seks", "Topless & High Heels" e.d.m. noemt, maakt eigenlijk niet uit. Eenmaal in de speelruimtes, met je kleren uit en je pik in de mond of poes van een dame zal het niemand een zorg zijn wat het thema was.
Ik wil juist een keer overdag daar op onderzoek uitgaan.Ik zat net eens op de agenda van de eroxx te kijken en zag dat er volgende week donderdag eindelijk eens een doordeweekse avond is. Dus daar ga ik gebruik van maken en eindelijk eens bij deze club naar binnen om eens lekker los te gaan(hoop ik) ben benieuwd wie ik er tref.
Dan had je volgens mij vandaag moeten gaan, dat schijnt een leuk evenement te zijn. Volgende week is ook al overdag en dat gaat door tot savonds dus dan heb je echt veel kans om een goede dag te hebben.Ik wil juist een keer overdag daar op onderzoek uitgaan.
De donderdag avond tot nu toe in amai geweest, wat goed beviel.
Dat zou mij inderdaad ook tegenhouden. Maar misschien moet je er ook gewoon doorheen? Hier ook pas 2 adresjes bezocht en deze staat ook zeker op mijn lijstje.same question here, heb al eenmaal de club bezocht, overdag, maar er heerste toen een ontzettend groepsgevoel van aanwezige die elkaar kennen, waardoor het moeilijk was om te connecteren als nieuweling, en single man, dus vraag me nog steeds af of dit steeds zo is, want dat weerhoudt me momenteel om deze leuke en geile club nog eens te bezoeken, want zp alleen staan, is zo een beetje triestig![]()
![]()
Ja ben afhankelijk van vervoer helaasDan had je volgens mij vandaag moeten gaan, dat schijnt een leuk evenement te zijn. Volgende week is ook al overdag en dat gaat door tot savonds dus dan heb je echt veel kans om een goede dag te hebben.
Zelf in de andere club wisselende ervaringen gehad. Ga je daar toevallig vanavond naartoe?.
Ik denk dat Ivan je daarmee wel kan helpen.Hi allemaal
Ik speel met de gedachte om zondag nog eens naar de Eroxx te komen, maar ik twijfel. Mijn laatste uitstapjes waren naar de Amai, en ik had toen het gevoel dat daar toch meer te beleven viel, of dat je als single man meer aan je trekken kwam. Vergis ik mij, kan iemand mij van het tegenovergestelde overtuigen?
Eneuh, ik zou heel graag eens een mooie pik pijpen, maar wel safe (met condoom). Iemand 'gewillig slachtoffer'??
Weet je wanneer het weer opengaat? Want het is ook een van mijn favorieten!Een van mijn favoriete uithangplekken voor gangbangs in België. Nu nog gesloten, maar reken er op dat ik er weer heenga indien weer open!
Net zoals ik als vrouw eens heel graag eenEneuh, ik zou heel graag eens een mooie pik pijpen, maar wel safe (met condoom). Iemand 'gewillig slachtoffer'??
Net zoals ik als vrouw eens heel graag eenwil likken, dus als er iemand haar poesje eens beschikbaar wil stellen?
![]()
Haha.. dat moet niet zo moeilijk zijn toch?Net zoals ik als vrouw eens heel graag eenwil likken, dus als er iemand haar poesje eens beschikbaar wil stellen?
![]()
Zolang je ons mannen ook niet vergeetHaha.. dat moet niet zo moeilijk zijn toch?
Ik moet er zelf niet aan denken om dit bij een vrouw te doen.
Maar zou er wel open voor staan andersom![]()
Met 2 vrouwen blijven er toch nog genoeg opties over lijkt mijZolang je ons mannen ook niet vergeet![]()
Er rest mij dan maar een simpel 'mjam mjam mjam!!'Met 2 vrouwen blijven er toch nog genoeg opties over lijkt mij![]()
Yes that's meEr rest mij dan maar een simpel 'mjam mjam mjam!!'
Wifey, zijn dat jouw gepiercete tepels op die profielfoto???![]()
Lekker!!! Daar heb ik altijd al een mee willen 'spelen'Yes that's meD'r was nog meer gepierced, maar helaas nu enkel nog dat
![]()
Haha same here.. maar alles is eruit ondertussenYes that's meD'r was nog meer gepierced, maar helaas nu enkel nog dat
![]()