Eroxx
Zondag 20 april & Maandag 21 april 2025
Fuck The Bunny Party (20:00 - 03:00 uur) & Fuck The Bunny xTreem Party (11:30 - 18:00 uur)
2 bunny party's, de zondag & de maandag
Afgesproken met
@Macy-Love , eindelijk kreeg ik ze eens mee naar de Eroxx, alleen, zonder Meester. Al 14 dagen op voorhand afgesproken. Maar in de namiddag was ze eerst nog naar een andere niet nader te noemen club in Boom geweest, naar de 'Seks Slavinnen' thema en in de avond ging ze dan een klein work-outje doen in de Eroxx. Rond 21:00 uur kreeg ik een berichtje dat ze ging vertrekken, dus ik ook richting Eroxx. Daar aangekomen nog een 50 min staan te schilderen op de parking, want het was pas 22:40 toen ze daar was.
Kort verslagje, zijn ook niet zo lang gebleven.

Maar wat een cool outfitje, een latex jurkje, High Heels, blauwe met glinstertjes, poesje naakt, piercing in klitje schitterde in de donker terwijl ze uitstapte uit de auto. We waren er klaar voor. Nu had ik ook afgesproken met
@Nathalie Nathalie , gelukkig waren ze zelf al in actie geschoten zonder mij. Ze hadden blijkbaar in de traliekooi een serieuze anale show ten tonele gebracht en ze waren op mij aan het wachten om een DP te doen. Maar wat geweldig was dat. Macy, wat een sjieke madam (meisje eigenlijk, 26 jaar) stond daar naast me in de Eroxx, hoe fier was ik, met zo iemand naar een club te mogen gaan en op haar te letten, effe nog wat onwennig met Nathalie en haar man. Maar na een Pasoa Orange klaar voor wat actie. Op de grote poef was al een ware orgie gaande, dus namen we de witte zetel ernaast. Macy op haar knieën in de zetel, kontje uitdagend naar achter, neus in de kussens, zo word ze het liefste genomen, ik naast haar gaan zitten, haar poesje van glijmiddel voorzien, en al ver opgesperd houdend voor de aanstormende massa geile jongens en dat waren er nogal wat. Naast me zat nathalie en man, Nathalie pijpte mijn pik hard terwijl ik de eerste geile jongen toeliet in Macy haar zalige poesje, hard werkt ze geneukt terwijl ik haar vasthield en geregeld een klets op haar poep gaf, mijn pik werd gulzig afgelikt door Nathalie en in mijn ander handje de pik van haar man. Ik deed teken tegen de neukende jongen om te wisselen, cool, geil, zo de macht hebben om te zeggen wie wel en niet aan de beurt mag komen. Een 8 tal jongens haar hard laten neuken, Nathalie had me onbeschrijfelijk hard gekregen, ik tegen Nathalie : zal ik hem eens in Macy steken? Yep!. Ik liet zachtjes mijn harde paal in haar afdalen. Wat een kontje, wat een kutje, mijn duim op haar kontje drukkend zakte ik er zalig in, enkel mijn ballen waren nog zichtbaar, heerlijk. Dat was al effe geleden dat ik ze nog eens zo lekker aan mijn pik had geregen. Een paar maal goed hard op dat kleine strakke poepje geslagen. Pauze. Nathalie nog even geneukt daar rechtstaande aan de traliekooi, zij een trapje hoger zodat ik er netjes in kon geraken, Even na 01:00 uur zijn we opnieuw naar achter gegaan, grote poef, Macy er in het midden op, op haar knieën, ik kontje en poesje aaien, vingers in het poesje, de aandacht van de jongens zien te vinden, dadelijk waren we omringd door eens stel geile pikken. een stuk of 4 - 5 jongens hebben haar kutje weer stevig onder handen genomen. Bij iedere wissel fijn haar poesje met glij gedaan, vingers er in, opengesperd houden voor de nieuwe binnenkomende pik! Toen had ze het wel gehad, het was een lange dag geweest, poesje was wat geïrriteerd.
Fuck The Bunny xTreem Party - maandag
Effe opwarmen
Eens zien wat daar aan de gloryholes allemaal loos was. Ne hoop volk, ik me daar tussen gewrongen, howla handje over mijn kontje, howla handje zachtjes over mijn ballen, ik ga met mijn rug tegen de ballustrade staan aan de gloryholes, ja 3 geile mannen voor me, ik geef me bloot zodat ze dadelijk alles kunnen zien, ja daar kwam nog iemand, tepels zuigen, pik rukken, ik in ieder hand een pik, vraagt iemand van die 4 : kom je mee naar boven? Deuh, ik : nee. Waarom? Dan kan ik je pijpen! Dat kan hier toch ook zeg ik. Ja, maar dan ziet iedereen dat! Zucht!!! Even later pijpt hij me dan toch terwijl iedereen HET ziet. Pokkegeil hebben ze me daar gekregen. Met pijnlijk harde paal richting bed achter disco, ja Nawelle bezig, die ziet mijn pijnlijk harde paal...
Nawelle achter de disco
...geen vingertje deze keer, die ogen, hier jij, fuck die nam mijn eikel speciaal, enkel mijn eikel, met de tong daar rond in cirkelvormige bewegingen. Iedere keer opnieuw verbaasd me die. Ze werd geneukt toen ze met haar tong bezig was, uiteraard, poesje staat zelfden leeg op een namiddag, en dat was al te zien aan de condoomverpakkingen die overal zaten rond te slingeren. Condoom met de mond erover, ik achter haar plaatsgenomen en mijn pijnlijke harde paal er zachtjes in geschoven, met mijn vingers over haar rug, haar haar vastgenomen in een paardenstaart, ander hand aan haar klitje, dat heeft ze graag, even geen extra mannen behalve een die ze pijpte, kon ik extra lang gebruik maken van haar overheerlijk naar pijnlijk harde pik snakkend kutje. Nog steeds hard, eruit en terug naar achter gewandeld, volk aan de sling, daar werd een knappe kleine slanke vrouw stevig geneukt door haar man...
Recht in de ogen kijken
..enkele toeschouwers erbij, het duurde even voor dat iemand haar durfde aan te raken, dat gebeurde wel toen ze mijn nog altijd pijnlijk harde pik vastnam en hem korter bij zich trok. Tietjes gemasseerd tot haar man haar poes vrijgaf, niemand die het kon, ik tussen haar benen gaan staan, rubber glij, sling hing bijna op perfecte hoogte, pik erin, sling vooruit en ik kon die zo trekken dat de vrouw zo goed als bijna rechtop kwam te zitten, we konden mekaar, ik rechtstaand natuurlijk, zij zittend in de sling in mekaars ogen kijken op nog geen 10 cm van mekaar, we waren één met mekaar, djezus geil, dat moeten we ook eens doen nathalie_nathal. Stevig een beurt gegeven, plaats gemaakt voor een andere neuklustige, hard aan de zijlijn gestaan, geen andere kandidaat, opnieuw erin met verse rubber en glij en opnieuw het trucje uit de mouw geschud. naderhand kwam ik ze tegen aan de toog, ze was nog danig onder de indruk. Ha! Hard, ja nog steeds, richting bed achter de disco...
3 vingers & pik
...op het bed, gans het bed vol met geile mannen, maar echt vol, en een deel rechtstaande geile toeschouwers, 20 - 30 mensen, meer? Ola, dan moeten we even gaan kijken wie daar geneukt wordt. Ahja, dat is wel een knappe, jong meisje, stout kopje, een vriend bij, komt er af en toe, maar als die los gaat, how seg. Zij lag op haar rug op het bed, werd geneukt door een man die boven op haar lag, veel te lang, er staan daar meer dan 30 geile jongens aan te schuiven en dan blijft die bezig. Sneller wisselen mannen! Gelukkig voor een deel jongens pijpte zij ook harde pikken tot ze cum spoten! En omdat het voor sommige niet echt duidelijk was, wat doen we met ons te spuiten cum, zei de vriend van haar, alé het was meer een vraag : wie wil er in haar mondje spuiten?? Een hoop dwaze blikken dan, je zou dan denken dat er iemand roept , ja ikke!!! Gelukkig toch enkele zien spuiten op haar gezicht en mond, uiteindelijk de bovenop liggende neuker dan toch gedaan, gaat er een andere man haar poesje zitten te likken, ook weer uitzonderlijk langdurig. Ik was ondertussen op de leuning van de witte zetel gaan zitten, pik in handje, kijkend naar het geile schouwspel. Komt
@JANNICOLE naast me staan, waren ook aan het kijken naar het spektakel. Nicole naast me, ik een tietje uit het BH'tje geplukt, tepel tussen mijn vingers, Jan met de vingers in haar poes, uiteindelijk zijn pik in de poes, Nicole bukt voorover en pijpt mijn pik terwijl ik op de leuning van de witte zetel zit, kijkend naar het spektakel, omringd ondertussen door een deel geile mannen die Nicole ook kwamen betasten. Ander tietje ook uit BH'tje geplukt, beide tepels tussen mijn vingers, pik in haar mond, pik van Jan in de poes, mijn eikel werd stevig afgezogen terwijl haar hand mijn pik vasthield. Nicole richting gynaecoloogstoel, en inderdaad zoals
@Wifey and her husband zegt : er zijn schuifjes aan de stoel die uitgetrokken kunnen worden. Maar voor mij niet echt nodig, Nicole was er klaar voor, ik was er volledig klaar voor, mijn pik was 7/7 hard in tegenstelling tot laatst dat hij slechts 5/7 hard was. Rubber & glij en hoppa, how seg, die poes stond me duidelijk op te wachten, die zei kom jij maar volledig, zachtjes in en uit, tietje in een hand, klitje tussen 2 vingers, pik in en uit, toeschouwers kwamen kijken, en dan mag het spektakel gehalte een niveau hoger natuurlijk. Pik er langzaam laten uitkomen uit de poes zo tot net niet mijn eikel er nog haf in zit en er weer langzaam terug in en herhalen, fuck, geile blikken van de aanwezigen, pik eruit en flap flap op het klitje slaan en terug erin. Effe niveau spektakel wat hoger tillen : voorzichtig 3 vingers mee in de poes gestoken, zo met mijn arm geplooid, elleboog richting gezicht van Nicole en dan kan je je vingers erbij stevig, ha, die blik in die ogen van Nicole, ja, daar doen we het voor, fuck geil, 3 vingers erin, mijn pik op en neer, en er volledig uit, vingers erin, pik er terug bij en hard doorneuken, Nicole vond het geweldig. Plots staat er iemand naast me en vraagt : ben jij Ivan ? Ha se , de Anton, dat is lang geleden. Uiteraard deed ik onverstoorbaar verder, nu met een handje rond mijn pik zodat die er niet meer helemaal in kon, eruit, flap flap stoute poes, stout klitje, vingers nog steeds erin en pik opnieuw. Beëindigd met met mijn 3 vingers er nog in en nog 3 andere vingers van de andere hand haar poesje opengesperd. Fuck man, ik stond int zweet!