Castratie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumcum

Forumfiel
Supporter
10.945
12/08/21
10.579
5
Amerikaanse staat keurt castratiewet goed voor daders zwaar kindermisbruik https://www.nu.nl/buitenland/631554...et-goed-voor-daders-zwaar-kindermisbruik.html



Ik kan me hier iets bij voorstellen....maar als het na verloop van tijd een gerechtelijke dwaling blijkt te zijn...en dat de veroordeelde geheel onschuldig is....

Volgens mij kunnen ze het beter bij chemische castratie houden. Dat is nog omkeerbaar...
 
Als het gaat om Marc Dutroux, Jos Brech, Koos Hertogs en dergelijke is het een prima aanpak. Naast het definitief verwijderen uit de samenleving.

Chemische castratie werkt niet, de daders zullen altijd "vergeten" om die pillen te slikken, of komen niet opdagen voor de injectie etc. Veel te vrijblijvend.
 
Niks is omkeerbaar. Men houdt er altijd fysiek of psychisch leed aan over.

Wat een geweldig land zeg dat USA. Gaan ze straks bij diefstal ook iemand zijn handen afhakken?

Insinueer je hier nu mee dat misbruik van minderjarigen, verkrachting en dergelijk, dan wel toegestaan is?

Er lopen een hoop gevallen rond waar het recidive gehalte extreem hoog is. Ondanks de opgelegde straf is er een risico dat diegene het zo weer opnieuw zou doen. Ter voorbeeld verwijs ik je naar de nationale TBS gevallen die ondanks verlof zo opnieuw weer een moord, verkrachting of ontvoering hebben gedaan.
 
Insinueer je hier nu mee dat misbruik van minderjarigen, verkrachting en dergelijk, dan wel toegestaan is?

Er lopen een hoop gevallen rond waar het recidive gehalte extreem hoog is. Ondanks de opgelegde straf is er een risico dat diegene het zo weer opnieuw zou doen. Ter voorbeeld verwijs ik je naar de nationale TBS gevallen die ondanks verlof zo opnieuw weer een moord, verkrachting of ontvoering hebben gedaan.
Ik Insinueer helemaal niks! Nergens zul je van mij lezen dat ik verkrachting of andere vormen van seksuele misdaden goed zal keuren. En al helemaal niet tegen kinderen!

Waar ik me meer zorgen over maak is de gerechtelijke dwalingen als achteraf blijkt dat de dader onschuldig is.


Ach ja zijn ballen zijn eraf. Pech voor hem, gewoon een kwestie van collateral damage. Is dat wat we willen?
 
Waar ik me meer zorgen over maak is de gerechtelijke dwalingen als achteraf blijkt dat de dader onschuldig is.
En dat je als man meer straf krijgt

 
Terug
Bovenaan Onderaan