Recensie Lola, Hasselt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sexplorer

Newbie
8
11/06/24
11
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/real-photos-as-promised.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag nog eens naar Lola gegaan, eerste keer was een half uurtje omdat ik niet veel tijd had en dat was ok, haar tepels is mijn ding dus was al snel opgewonden beetje pijpen en dan in de tweede positie snel afgewerkt dus alles leek goed. MAAR vandaag terug gegaan deze keer voor 2 uurtjes want ik wou mijn tijd nemen deze keer. Via sms was ze er ook helemaal voor te vinden Mja waarschijnlijk haar booker. Ik kom binnen en ze doet alsof ze me niet herkent. Kan zijn uiteraard maar was een beetje raar omdat het zo lang geleden nog niet is geweest en ik kwa postuur en uiterlijk best wel opval. Maar ok kan zijn geen probleem, voelde de donderwolken al hangen maar dan toch maar afgerekend. 300 euro twee uurtjes. Ik wou rustig beginnen en samen douchen maar dat was al niet mogelijk. Haar haar mocht niet nat. Ok dan kan ik inkomen. Begint ze me daar te pijpen alsof haar leven ervan af hangt. Ik vroeg rustig aan te doen we hebben tijd, ja ja zei ze maar maakte niet uit. Ze ging als een gek te keer en niet op een goeie manier, mechanisch. Op dit moment had ik wel degelijk spijt dat ik 300 al betaald had. Ik heb haar dan op mijn gezicht laten komen zitten hopend dat met 69 ze misschien wat geiler werd en meer met gevoel deed. Maar ook dat was een ramp, ze zat veel te hoog zodat ik er niet aan kon. Ik vroeg om wat lager te komen en ze deed alsof ze me niet begreep. Ik spreek wel degelijk Portugees, misschien niet perfect maar ze verstaat me zeker. Dus komt ze op mijn gezicht zitten en duwt haar pruim zo hard op mijn gezicht dat ik geen lucht krijg. Dus ik kruip onder haar uit en leg haar op haar rug om haar lekker nat te beffen maar ze bleef terug trekken. Ik vraag vriendelijk of er een probleem is of ze het liever niet heeft dan gewoon zeggen. No bb alles is ok zei ze. Ik begin opnieuw en ze trekt weer terug deze keer zichtbaar een beetje geïrriteerd en dat had ze door zei ze sorry het is druk vandaag ik ben gevoelig. Toen was mijn goesting over. Dan maar neuken. Ik laat haar op me komen zitten dat zij het werk dan maar doet en ik lekker aan die tieten zuigen maar ook deze waren ineens te gevoelig. Nu was het echt wel bullshit want daar had ze vorige week geen last van. Ik zeg geen probleem laten we wat rusten en ze stemt toe. Ik denk rustig wat babbelen en haar op haar gemak stellen dan komt ze misschien in de mood. Maar nee hoor ze zit constant op haar telefoon te sms'en. Uiteindelijk legt ze dat ding neer en begint weer als een dolle te pijpen. Rode condoom errond en dan half slap hem erin proppen. Maar goed het lukt ben voorzichtig met haar borsten en ze begint wat ritme te maken ik denk dit komt toch nog goed. En ineens zegt ze je moet klaar komen. Ik zeg wat is gebeurd? Ja zegt ze ik kan geen 2 uur non stop sex hebben ik moet nog werken straks. Ik zeg luister we hebben toch voor twee uur afgesproken ja zegt ze maar dat is met massage en zo. Ik was op dit punt nog maar goed een half uur binnen met douchen. Ik zeg kijk dan doen we gewoon een uur dan geef me 150 terug. Ok zegt ze. Ze zit wat te sms'en en ineens geklop op de deur. Staat daar een kerel en zegt in het Engels zijn er hier problems. Ik zeg nee geen probleem ik ga vertrekken. Ik vraag haar de 150 terug en ze zegt tegen hem hij wilt zijn geld terug waarop hij zegt not going to happen. Ik had twee uur gereserveerd die moeten dan ook betaald. Denk dat het haar vriend was. Was ondertussen aangedaan en heb gezegd dat ze het geld maar houden ze hebben het blijkbaar meer nodig dan mij waar ze niet mee konden lachen. Dus wees gewaarschuwd dit is pure oplichting. Rechtstreeks naar Mabuhay gegaan en daar was een kleine zwarte met nep tieten en haar service was echt top. Beter daar 300 gelaten die had me dood geneukt denk ik hahaha. Ben haar naam vergeten te vragen ik vraag het volgende keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan