Recensie Lily, Massagewereld, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genghis Khan

Newbie
15
24/06/24
27
5
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lily is een kleine Thaïse dame die redelijk nieuw is bij Massagewereld. Ze is 1 van de weinige Aziatische dames die bij Massagewereld werkt en ik was toch wel nieuwsgierig.

Ik denk niet dat ze Nederlands kan, onze gesprek was dan ook volledig in het Engels. Conversatie was toch wel een beetje stroef.

Haar lichaam vond ik eigenlijk toch niet super aantrekkelijk. Ze heeft zo'n skinnyfat type lichaam. Niet lelijk maar ook niet model type. Zeker niet mijn type.

Ja, een echte klik leek er niet te zijn.

We zijn onder de douche gekropen. De douche gedeelte was oké. Er werd een beetje geplaagd, maar zeker niet op het niveau dat bijvoorbeeld Gina of Velvet kunnen.

Dan op mijn buik. Massage was heel interessant. Ze is van Thaïse afkomst en ze deed dan ook een Thaïse sportmassage. Dat vond ik eerlijk gezegd heel aangenaam. Van mij mogen meer dames in massageplekken zo'n sportmassage geven.

Die sportmassage duurde wel een lange tijd. Er was heel weinig erotiek of plagen. Voor mij geen probleem, omdat ik af en toe toch wel graag een Thaïse sportmassage heb, maar ik kan wel begrijpen als andere mannen dit vervelend vinden aangezien we toch betalen voor een erotische massage.

Uiteindelijk op mijn rug gekeerd en dan heeft ze snel afgewerkt.

Lily vind ik een interessante, want soms heb ik toch wel afgevraagd of ik iemand kon vinden die 50% sportmassage doet, 50% erotische massage. Lilly zit in deze categorie en dat is toch wel fijn meegenomen.

Ik moet wel zeggen, het probleem met 50/50 is dat geen enkel deel echt top is. Het erotische deel viel al tegen, het Thaïse was zeker aangenaam. Maak ik heb toch wel Thaïse sportmassages gehad die wel écht superzalig waren.

Zie ik Lily terug?

Dat weet ik niet. Ik denk dat het afhangt. Als ik in de bui ben voor een 50/50, misschien wel. Soms heb ik een sportmassage echt nodig. En soms wil ik graag een erotische afwerking. Daarvoor is Lily wel handig. Ik hoop dat ze blijft werken bij Massagewereld.

Ik zie mezelf bij Lily misschien 1-2 keer per jaar, terwijl ik meedere keren bij andere dames zal gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan