Rode stippen op ballen en deel penis, is dit een soa?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sojena

Newbie
5
01/08/23
0
hallo allemaal. Ik zit een beetje in de stress, ik heb een aantal rode stippen op mijn ballen en deel van mijn penis en vroeg mij af of dit een soa was. Ik heb nog nooit szc gehad, alleen pzc.

Ik heb een beetje gegoogled en dat heeft mij bang gemaakt. Als het een normale uitslag of irritatie was geweest zou dat denk ik wel binnen een paar dagen over zijn geweest. Ik heb mij ook niet geschoren, alleen getrimd.

Is het verstandig om nog even af te wachten voordat ik wat doe? Mag ik hier foto's toevoegen?
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal. Ik zit een beetje in de stress, ik heb een aantal rode stippen op mijn ballen en deel van mijn penis en vroeg mij af of dit een soa was. Ik heb nog nooit szc gehad, alleen pzc.

Ik heb een beetje gegoogled en dat heeft mij bang gemaakt. Als het een normale uitslag of irritatie was geweest zou dat denk ik wel binnen een paar dagen over zijn geweest. Ik heb mij ook niet geschoren, alleen getrimd.

Is het verstandig om nog even af te wachten voordat ik wat doe? Mag ik hier foto's toevoegen?
ah dokter Google geraadpleegd, de meest betrouwbare dokter ooit !!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
ga even bij je huisarts langs of doe een soa test, meten is weten, als je zekerheid wilt, of je wacht nog een week, kan natuurlijk ook wel door de warmte komen van afgelopen week.
 
hallo allemaal. Ik zit een beetje in de stress, ik heb een aantal rode stippen op mijn ballen en deel van mijn penis en vroeg mij af of dit een soa was. Ik heb nog nooit szc gehad, alleen pzc.

Ik heb een beetje gegoogled en dat heeft mij bang gemaakt. Als het een normale uitslag of irritatie was geweest zou dat denk ik wel binnen een paar dagen over zijn geweest. Ik heb mij ook niet geschoren, alleen getrimd.

Is het verstandig om nog even af te wachten voordat ik wat doe? Mag ik hier foto's toevoegen?
Dit zijn vragen die je aan een arts moet stellen, en als je twijfelt wanneer, zo snel mogelijk. En hecht maar niet teveel waarde aan de raadgevingen die je hier krijgt van een aantal zichzelf verklaarde artsen, of beter nog negeer ze best maar volledig en leg je oor te luisteren bij een echte arts.
Je hebt een beetje gegoogled, héél fout bezig man. Als je nog een beetje verder gegoogled had, dan was je nu waarschijnlijk al dood verklaard. En ja je kan soms op het internet informatie vinden, maar als je zelf geen arts bent kan je al die inlichtingen die je daar krijgt NIET CORRECT INTERPRETEREN en voor je het beseft ga je een foute diagnose stellen en misschien wel jezelf een foute medicatie toedienen. Mogelijk met verstrekkende gevolgen. Er is maar één iemand die je daadwerkelijk kan helpen, en dat is niemand anders dan je huisarts. Desgevallend en indien nodig zal die je dan wel naar de juiste persoon doorsturen. Maar begin a.u.b. zelf geen doktertje te spelen of in te gaan op de vele raadgevingen die je hier krijgt van wandelaars die denken dat ze het even goed en soms zelf beter weten dan een arts.
Dus trek je schoenen en je jas aan en meteen naar je huisarts.
 
Foto zou helpen inderdaad.
Als je zelf geen arts bent kan je een foto nooit juist beoordelen. Artsen kunnen dat wel, als ze dat met eigen ogen zien. Zij zijn daar voor opgeleid of zullen je de juiste diagnose of behandeling voorstellen. Bij eventuele twijfel zullen ze je naar de juiste persoon doorverwijzen. Gezondheid is te belangrijk om te laten afhangen van de onzin verklaard door kwakzalvers en zelf verklaarde artsen waarvan er hier op GRv nogal wat zitten..
 
Als je zelf geen arts bent kan je een foto nooit juist beoordelen. Artsen kunnen dat wel, als ze dat met eigen ogen zien. Zij zijn daar voor opgeleid of zullen je de juiste diagnose of behandeling voorstellen. Bij eventuele twijfel zullen ze je naar de juiste persoon doorverwijzen. Gezondheid is te belangrijk om te laten afhangen van de onzin verklaard door kwakzalvers en zelf verklaarde artsen waarvan er hier op GRv nogal wat zitten..
Ja enkel artsen kunnen iets correct interpreteren... 🙄Screenshot_20240630-175957.jpg
 
Ja enkel artsen kunnen iets correct interpreteren... 🙄Bekijk bijlage 202153
Dat is dan lullig voor die Nikita maar het feit dat het de kranten haalt is al bewijs dat dat soort dingen geen dagelijkse kost zijn
De kans dat een dokter meer verstand van zaken heeft dan de eerste de beste anonieme boerenlul op een prostitutie forum is vrij groot
 
Dat is dan lullig voor die Nikita maar het feit dat het de kranten haalt is al bewijs dat dat soort dingen geen dagelijkse kost zijn
De kans dat een dokter meer verstand van zaken heeft dan de eerste de beste anonieme boerenlul op een prostitutie forum is vrij groot
U heeft duidelijk geen weet van heel de Cadix situatie in Antwerpen waar ze 7 radiologen op straat hebben gezet..
 
Als je zelf geen arts bent kan je een foto nooit juist beoordelen. Artsen kunnen dat wel, als ze dat met eigen ogen zien. Zij zijn daar voor opgeleid of zullen je de juiste diagnose of behandeling voorstellen. Bij eventuele twijfel zullen ze je naar de juiste persoon doorverwijzen. Gezondheid is te belangrijk om te laten afhangen van de onzin verklaard door kwakzalvers en zelf verklaarde artsen waarvan er hier op GRv nogal wat zitten..
De meeste huidafwijkingen zijn doorgaans goed te beoordelen door een arts, maar regelmatig weten zelfs zij het niet zeker. Een valkuil is syfilis, dat niet voor niets 'the great imitator' wordt genoemd.
 
Eh nee , maar is dat een reden om iemand die bang is een SOA te hebben dan maar naar een wichelroedeloper door te verwijzen dan?

Neen, maar er zijn genoeg dingen die vaker voorkomen en die gewone mensen ook kunnen herkennen.

En om zeker te zijn ga je dan normaal inderdaad langs een arts, maar dat is ook geen perfecte zekerheid dat die het weet.

Een sterk opkomende klacht de laatste jaren is dat huisartsen hoe langer hoe vaker patienten naar huis sturen zonder een degelijke diagnose.

Dus wat is er fout dat iemand hier al eens de vraag stelt?
De meeste huidafwijkingen zijn doorgaans goed te beoordelen door een arts, maar regelmatig weten zelfs zij het niet zeker. Een valkuil is syfilis, dat niet voor niets 'the great imitator' wordt genoemd.

Voor huidaandoeningen ga je inderdaad best direct langs een dermatoloog ja.
 
Neen, maar er zijn genoeg dingen die vaker voorkomen en die gewone mensen ook kunnen herkennen.

En om zeker te zijn ga je dan normaal inderdaad langs een arts, maar dat is ook geen perfecte zekerheid dat die het weet.

Een sterk opkomende klacht de laatste jaren is dat huisartsen hoe langer hoe vaker patienten naar huis sturen zonder een degelijke diagnose.

Dus wat is er fout dat iemand hier al eens de vraag stelt?


Voor huidaandoeningen ga je inderdaad best direct langs een dermatoloog ja.
Dermatoloog is wel een erg dure oplossing. Een huisarts kan dit meestal prima beoordelen. Zonder foto is er heel weinig over te zeggen, maar het beste is inderdaad om gewoon even langs de huisarts te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan