Witte stip op penissteel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sojena

Newbie
5
01/08/23
0
Hallo allemaal. Ik zit een beetje in de stress… waarschijnlijk overdrijf ik maar ik maak toch deze topic.

Paar dagen geleden had ik een dvp bezocht en ik had na die bezoek opeens jeuk aan mijn gereedschap.

Ik dacht dat het kwam omdat ik mij geschoren had. Maar tot mijn verbazing zie ik nu opeens een witte stip/puistje op het steelje.

Ik heb allles mc gedaan behalve aftrekken.

Ik denk zelf nog steeds dat het komt door het scheren.

Ik kon hierover niks vinden op het internet, daar praten ze over witte stipPEN (meervoud) op het eikel. Ik heb er één op het steel.

Ik kan niet echt makkelijk testen door omstadigheden. Weet iemand of er een reel kans bestaat dat dit om een soa gaat?
 
Zonder een foto te kunnen beoordelen, klinkt het als een pustel (puist) op de penis. Meestal is het een kleine bacteriële ontsteking van de huid. Je hebt dit niet gekregen van de DVP, maar dit ontstaat omdat je een kleine verwondingen van de huid had (door het scheren?) en daar is een bacterie in gekomen.

Als het groter wordt of niet snel beter gaat, dan even naar de huisarts. Die zal de pustel waarschijnlijk open maken en ontsmetten. Meestal herstelt het dan vlot.
 
hallo allemaal. Ik zit een beetje in de stress, ik heb een aantal rode stippen op mijn ballen en deel van mijn penis en vroeg mij af of dit een soa was. Ik heb nog nooit szc gehad, alleen pzc.

Ik heb een beetje gegoogled en dat heeft mij bang gemaakt. Als het een normale uitslag of irritatie was geweest zou dat denk ik wel binnen een paar dagen over zijn geweest. Ik heb mij ook niet geschoren, alleen getrimd.

Is het verstandig om nog even af te wachten voordat ik wat doe? Mag ik hier foto's toevoegen?
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal. Ik zit een beetje in de stress, ik heb een aantal rode stippen op mijn ballen en deel van mijn penis en vroeg mij af of dit een soa was. Ik heb nog nooit szc gehad, alleen pzc.

Ik heb een beetje gegoogled en dat heeft mij bang gemaakt. Als het een normale uitslag of irritatie was geweest zou dat denk ik wel binnen een paar dagen over zijn geweest. Ik heb mij ook niet geschoren, alleen getrimd.

Is het verstandig om nog even af te wachten voordat ik wat doe? Mag ik hier foto's toevoegen?
ah dokter Google geraadpleegd, de meest betrouwbare dokter ooit !!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
ga even bij je huisarts langs of doe een soa test, meten is weten, als je zekerheid wilt, of je wacht nog een week, kan natuurlijk ook wel door de warmte komen van afgelopen week.
 
Bij warm weer heb ik soms ook rooie vlekken op de eikel, smeer bepantem crème, twee dagen en weg. Puur van warm weer.
 
Laatst bewerkt:
Micanozolcreme werkt erg snel bij mij ingeval wel als ik last heb van roodheid en jeuk van de eikel.
 
hallo allemaal. Ik zit een beetje in de stress, ik heb een aantal rode stippen op mijn ballen en deel van mijn penis en vroeg mij af of dit een soa was. Ik heb nog nooit szc gehad, alleen pzc.

Ik heb een beetje gegoogled en dat heeft mij bang gemaakt. Als het een normale uitslag of irritatie was geweest zou dat denk ik wel binnen een paar dagen over zijn geweest. Ik heb mij ook niet geschoren, alleen getrimd.

Is het verstandig om nog even af te wachten voordat ik wat doe? Mag ik hier foto's toevoegen?
Dit zijn vragen die je aan een arts moet stellen, en als je twijfelt wanneer, zo snel mogelijk. En hecht maar niet teveel waarde aan de raadgevingen die je hier krijgt van een aantal zichzelf verklaarde artsen, of beter nog negeer ze best maar volledig en leg je oor te luisteren bij een echte arts.
Je hebt een beetje gegoogled, héél fout bezig man. Als je nog een beetje verder gegoogled had, dan was je nu waarschijnlijk al dood verklaard. En ja je kan soms op het internet informatie vinden, maar als je zelf geen arts bent kan je al die inlichtingen die je daar krijgt NIET CORRECT INTERPRETEREN en voor je het beseft ga je een foute diagnose stellen en misschien wel jezelf een foute medicatie toedienen. Mogelijk met verstrekkende gevolgen. Er is maar één iemand die je daadwerkelijk kan helpen, en dat is niemand anders dan je huisarts. Desgevallend en indien nodig zal die je dan wel naar de juiste persoon doorsturen. Maar begin a.u.b. zelf geen doktertje te spelen of in te gaan op de vele raadgevingen die je hier krijgt van wandelaars die denken dat ze het even goed en soms zelf beter weten dan een arts.
Dus trek je schoenen en je jas aan en meteen naar je huisarts.
 
Foto zou helpen inderdaad.
Als je zelf geen arts bent kan je een foto nooit juist beoordelen. Artsen kunnen dat wel, als ze dat met eigen ogen zien. Zij zijn daar voor opgeleid of zullen je de juiste diagnose of behandeling voorstellen. Bij eventuele twijfel zullen ze je naar de juiste persoon doorverwijzen. Gezondheid is te belangrijk om te laten afhangen van de onzin verklaard door kwakzalvers en zelf verklaarde artsen waarvan er hier op GRv nogal wat zitten..
 
Als je zelf geen arts bent kan je een foto nooit juist beoordelen. Artsen kunnen dat wel, als ze dat met eigen ogen zien. Zij zijn daar voor opgeleid of zullen je de juiste diagnose of behandeling voorstellen. Bij eventuele twijfel zullen ze je naar de juiste persoon doorverwijzen. Gezondheid is te belangrijk om te laten afhangen van de onzin verklaard door kwakzalvers en zelf verklaarde artsen waarvan er hier op GRv nogal wat zitten..
Ja enkel artsen kunnen iets correct interpreteren... 🙄Screenshot_20240630-175957.jpg
 
Dat ligt veel te voor de hand :ROFLMAO:
Nu kun je er lekker over discussiëren en weet je na een week nog niets. Of je kiest het antwoord wat je het meeste aanstaat. Succes verzekerd!
 
Dat is dan lullig voor die Nikita maar het feit dat het de kranten haalt is al bewijs dat dat soort dingen geen dagelijkse kost zijn
De kans dat een dokter meer verstand van zaken heeft dan de eerste de beste anonieme boerenlul op een prostitutie forum is vrij groot
U heeft duidelijk geen weet van heel de Cadix situatie in Antwerpen waar ze 7 radiologen op straat hebben gezet..
 
  • Eye-roll
Waarderingen: Mila
Als je zelf geen arts bent kan je een foto nooit juist beoordelen. Artsen kunnen dat wel, als ze dat met eigen ogen zien. Zij zijn daar voor opgeleid of zullen je de juiste diagnose of behandeling voorstellen. Bij eventuele twijfel zullen ze je naar de juiste persoon doorverwijzen. Gezondheid is te belangrijk om te laten afhangen van de onzin verklaard door kwakzalvers en zelf verklaarde artsen waarvan er hier op GRv nogal wat zitten..
De meeste huidafwijkingen zijn doorgaans goed te beoordelen door een arts, maar regelmatig weten zelfs zij het niet zeker. Een valkuil is syfilis, dat niet voor niets 'the great imitator' wordt genoemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan