WA werkt prima, zeker als men ophoudt met chatten als je zegt dat je geen tijd hebt. De meeste hebben een blok beton op de plek waar hersens horen te zitten om te begrijpen dat een gesprek eindigt als je 'sorry mijn dag zit vol' zegt. Ik kan maar een beperkt aantal personen aannemen per dag, reden vertel ik enkel face to face, dus voor mij is een chat dan voorbij.
Daarom heb ik liever telefonisch contact, want dan leg je alles uit en neem je afscheid. Dat ze dan niet terugbellen voor een 2e kans is hun gemis, niet mijn probleem
Dat telt ook voor WA, want daar hoor je vaak ook niets meer van, het kost mij alleen een hoop onnodig tijd. En dat is vrij irritant eigelijk
.
Maar goed, zoals sommige hier zullen denken of zeggen: dat hoort bij je vak. Yeah right, het hoort bij mijn vak om vrije onbetaalde tijd te besteden aan personen die je vervolgens nooit meer contacten na een hoop verspilde tijd
en waar je dus ook nooit mee afspreekt.
Bel dan niet of blijf lekker weg uit mijn WA, ga ik mijn energie besteden aan personen die wel serieus zijn en mijn tijd niet verspillen.