• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
De Marktplaats " onzin" heeft algemeen zeker enkele raakvlakken...
Vandaar dat bellen toch de betere optie kan zijn. Alhoewel dat voor een DvP niet altijd handig is (als ze bezig is) heb je tenminste onmiddellijk contact en hoef je je niet af te vragen of iets wel of niet gelezen is en waarom er niet gereageerd wordt.
(Zeker bij WA als je ziet dat jouw bericht afgeleverd en gezien is)
 
Vandaar dat bellen toch de betere optie kan zijn. Alhoewel dat voor een DvP niet altijd handig is (als ze bezig is) heb je tenminste onmiddellijk contact en hoef je je niet af te vragen of iets wel of niet gelezen is en waarom er niet gereageerd wordt.
(Zeker bij WA als je ziet dat jouw bericht afgeleverd en gezien is)

Dan hoor je ook meteen hoe het zit met Yes Yes en No No .......


🤣🤣
 
WA werkt prima, zeker als men ophoudt met chatten als je zegt dat je geen tijd hebt. De meeste hebben een blok beton op de plek waar hersens horen te zitten om te begrijpen dat een gesprek eindigt als je 'sorry mijn dag zit vol' zegt. Ik kan maar een beperkt aantal personen aannemen per dag, reden vertel ik enkel face to face, dus voor mij is een chat dan voorbij.

Daarom heb ik liever telefonisch contact, want dan leg je alles uit en neem je afscheid. Dat ze dan niet terugbellen voor een 2e kans is hun gemis, niet mijn probleem 🙂 Dat telt ook voor WA, want daar hoor je vaak ook niets meer van, het kost mij alleen een hoop onnodig tijd. En dat is vrij irritant eigelijk 🤔.

Maar goed, zoals sommige hier zullen denken of zeggen: dat hoort bij je vak. Yeah right, het hoort bij mijn vak om vrije onbetaalde tijd te besteden aan personen die je vervolgens nooit meer contacten na een hoop verspilde tijd 🙄 en waar je dus ook nooit mee afspreekt.
Bel dan niet of blijf lekker weg uit mijn WA, ga ik mijn energie besteden aan personen die wel serieus zijn en mijn tijd niet verspillen.
 
WA werkt prima, zeker als men ophoudt met chatten als je zegt dat je geen tijd hebt. De meeste hebben een blok beton op de plek waar hersens horen te zitten om te begrijpen dat een gesprek eindigt als je 'sorry mijn dag zit vol' zegt. Ik kan maar een beperkt aantal personen aannemen per dag, reden vertel ik enkel face to face, dus voor mij is een chat dan voorbij.

Daarom heb ik liever telefonisch contact, want dan leg je alles uit en neem je afscheid. Dat ze dan niet terugbellen voor een 2e kans is hun gemis, niet mijn probleem 🙂 Dat telt ook voor WA, want daar hoor je vaak ook niets meer van, het kost mij alleen een hoop onnodig tijd. En dat is vrij irritant eigelijk 🤔.

Maar goed, zoals sommige hier zullen denken of zeggen: dat hoort bij je vak. Yeah right, het hoort bij mijn vak om vrije onbetaalde tijd te besteden aan personen die je vervolgens nooit meer contacten na een hoop verspilde tijd 🙄 en waar je dus ook nooit mee afspreekt.
Bel dan niet of blijf lekker weg uit mijn WA, ga ik mijn energie besteden aan personen die wel serieus zijn en mijn tijd niet verspillen.

🐈‍⬛ merkt vrij veel irritatie op zo nu en dan ......

Misschien tijd voor een carrière switch??

En nee ik zal heus niemand bellen of appen als de persoon die behoefte niet heeft .


Misschien n iedee om ieder bericht hier in rekening te brengen 😎😎


🐾🐾🐾🐾
 
Lol, jij gaat mij een carrière switch voorstellen, omdat anderen zich niet kunnen gedragen? Dat is een goeie!!

Het moet niet gekker worden.. misschien is het beter om te gaan stoppen met mijn blog.

@admin gooi maar een slot op deze blog, ben er wel klaar mee.

Ik ga wel verder op X.
 
Lol, jij gaat mij een carrière switch voorstellen, omdat anderen zich niet kunnen gedragen? Dat is een goeie!!

Het moet niet gekker worden.. misschien is het beter om te gaan stoppen met mijn blog.

@admin gooi maar een slot op deze blog, ben er wel klaar mee.

Ik ga wel verder op X.
Ik las laatst dat de niesziekte weer opsteekt onder katten, zeker diegene die buiten leven.
Misschien een eenvoudiger idee te vragen om een besmette kat in quarantaine te plaatsen i.p.v. preventief alles ontsmetten?😅
 
Lol, jij gaat mij een carrière switch voorstellen, omdat anderen zich niet kunnen gedragen? Dat is een goeie!!

Het moet niet gekker worden.. misschien is het beter om te gaan stoppen met mijn blog.

@admin gooi maar een slot op deze blog, ben er wel klaar mee.

Ik ga wel verder op X.
Dat zou enorm jammer zijn, lees je berichten met veel plezier.

Neem eerst vakantie en heroverweeg je besluit.

Heb die kater net de nek omgedraaid die is nu in een buis een visje aan het eten. Helaas zijn laatste avondmaal. Die komt er niet meer uit, werkt 100%. (Fuck hopelijk breng ik mensen niet op ideeën hier).
 
WA werkt prima, zeker als men ophoudt met chatten als je zegt dat je geen tijd hebt. De meeste hebben een blok beton op de plek waar hersens horen te zitten om te begrijpen dat een gesprek eindigt als je 'sorry mijn dag zit vol' zegt. Ik kan maar een beperkt aantal personen aannemen per dag, reden vertel ik enkel face to face, dus voor mij is een chat dan voorbij.

Daarom heb ik liever telefonisch contact, want dan leg je alles uit en neem je afscheid. Dat ze dan niet terugbellen voor een 2e kans is hun gemis, niet mijn probleem 🙂 Dat telt ook voor WA, want daar hoor je vaak ook niets meer van, het kost mij alleen een hoop onnodig tijd. En dat is vrij irritant eigelijk 🤔.

Maar goed, zoals sommige hier zullen denken of zeggen: dat hoort bij je vak. Yeah right, het hoort bij mijn vak om vrije onbetaalde tijd te besteden aan personen die je vervolgens nooit meer contacten na een hoop verspilde tijd 🙄 en waar je dus ook nooit mee afspreekt.
Bel dan niet of blijf lekker weg uit mijn WA, ga ik mijn energie besteden aan personen die wel serieus zijn en mijn tijd niet verspillen.
Daarom is het ook jammer dat sommige dames juist alleen via WA willen werken.
Misschien vinden zij dat makkelijk, maar ze denken niet richting klant.
 
Lol, jij gaat mij een carrière switch voorstellen, omdat anderen zich niet kunnen gedragen? Dat is een goeie!!

Het moet niet gekker worden.. misschien is het beter om te gaan stoppen met mijn blog.

@admin gooi maar een slot op deze blog, ben er wel klaar mee.

Ik ga wel verder op X.

Je gaat toch niet je eigen blog laten sluiten omdat er welgeteld 1 lid is die je overal in tegenspreekt?

Dan kan @admin beter dat betreffende lid een slotje geven (al is het enkel voor jou topic)
 
Ja joh die moet je er ook bij hebben. Heb je in elke familie, bedrijf, vereniging, ,enz.
En dus ook hier. En heel soms hebben ze nog wel eens gelijk ook hoor. Gewoon een irritant figuur. Maar als je alleen maar jaknikkers en hielelikkers hebt wordt het ook zo zoetsappig.
Renè van der Gijp kan het zo heerlijk zeggen: laat gaan joh!
Maar daar kan ik ff geen afbeelding van vinden. Dus sorry Joké het wordt toch weer een buitenlandse😘
Screenshot_20240727_071543_Google.jpg
 
Ja joh die moet je er ook bij hebben. Heb je in elke familie, bedrijf, vereniging, ,enz.
En dus ook hier. En heel soms hebben ze nog wel eens gelijk ook hoor. Gewoon een irritant figuur. Maar als je alleen maar jaknikkers en hielelikkers hebt wordt het ook zo zoetsappig.
Renè van der Gijp kan het zo heerlijk zeggen: laat gaan joh!
Maar daar kan ik ff geen afbeelding van vinden. Dus sorry Joké het wordt toch weer een buitenlandse😘


Iedereen heeft zijn eigen rol in het leven. En allemaal samen maken we het verhaal compleet.

Kater heet in het echt misschien wel Azraël.
En dan zijn wij de smurfen en @JokePrive is Smurfinnetje.

De vraag blijft dan nog, wie is Gargamel?

😂😘
Heeerlijk, het weekend is begonnen!
 
Ver weg is relatief. Smurfenland is niet zo groot op zich. Zelfs als je van België afkomt, want heb toch wel wat Belgische smurfjes mogen ontmoeten die er speciaal voor gaan zijn rijden.
En op de terugweg ergens gaan lunchen of een pitstop maken in een leuke stad of dorp.. je kan er zo een leuk spannend dagje v maken.
 
Ver weg is relatief. Smurfenland is niet zo groot op zich. Zelfs als je van België afkomt, want heb toch wel wat Belgische smurfjes mogen ontmoeten die er speciaal voor gaan zijn rijden.
En op de terugweg ergens gaan lunchen of een pitstop maken in een leuke stad of dorp.. je kan er zo een leuk spannend dagje v maken.
Daar heb je ook helemaal gelijk in.
Het kost me meer tijd dan ik momenteel heb.
Maar ik blijf erop vertrouwen dat er een moment komt.

Ook nu. Ik check weliswaar telkens girlsreview, maar in werkelijkheid ben ik vandaag en morgen alleen maar met paperassen (administratie) bezig. De hele dag, op een wandeling van een 10 km na.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan