Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan ook niet begrijpen waarom het hier zo vaak persoonlijk wordt gemaakt. Een goede discussie is prima, maar iemand op de persoon aanvallen is kinderachtig en zorgt er dus voor dat dames besluiten het forum te verlaten. En als ik eerlijk ben snap ik dat ook wel, want ook het respect richting dames is soms ver te zoeken. Heel jammer dit, ik vond de bijdrage van Joke altijd erg amusant en leuk om vanuit het oogpunt van een dvp een blik in deze wereld te krijgen.
 
Na een zowat slapeloze nacht na weer een mangericht 'vriendelijk' bericht heb ik besloten om per direct dit forum te verlaten.
Weer een sekswerker weggepest, wees trots op je eigen mening(en).
Doe er mee wat je wilt is er gezegd en daar wordt vervolgens ook nog om gelachen... oké.
Ben er nu wel klaar mee 🤷‍♀️

@admin mag dit topic dichtgooien en wat mij betreft deleten. Sorry dat je een supporter kwijt raakt, maar misschien willen die aardige toetsenbordridders zo vriendelijk zijn om geld te doneren.

Contact met mij kan via de normale wegen, niet meer via dit forum.

Succes ermee!!

Groetjes,

Joke Prive
Spijtig en misschien een iets te radicaal besluit. Een bericht naar admin om een bepaald persoon tot de orde te roepen of tenminste aan te spreken op het gedrag van iemand kan al voldoende zijn.
 
Afspreken en dan niet komen is gewoon heel vervelend, kost tijd en geld.
Zelfde als je iemand geld leent en het niet terug betaald.
Maar een streepje of (glad) geschoren was in het algemeen bedoeld en niet perse naar Joke toe.
 
Laatst bewerkt:
Proficiat aan al de eikels/keyboardwarriors hier.
Moest Joke voor je staan, heb je al 2x geschoten vooraleer je broek af is, of durf je niets te zeggen.
 
Het frapante is dat ze in dit topic kritisch zijn en in andere topics van andere dvps knikken ze alleen maar ja en waaien ze constant met de wind van de dvp mee en willen ze heel graag aardig gevonden worden door die dvps. Sneu....
 
Na een zowat slapeloze nacht na weer een mangericht 'vriendelijk' bericht heb ik besloten om per direct dit forum te verlaten.
Weer een sekswerker weggepest, wees trots op je eigen mening(en).
Doe er mee wat je wilt is er gezegd en daar wordt vervolgens ook nog om gelachen... oké.
Ben er nu wel klaar mee 🤷‍♀️

@admin mag dit topic dichtgooien en wat mij betreft deleten. Sorry dat je een supporter kwijt raakt, maar misschien willen die aardige toetsenbordridders zo vriendelijk zijn om geld te doneren.

Contact met mij kan via de normale wegen, niet meer via dit forum.

Succes ermee!!

Groetjes,

Joke Prive

Beste Joke,

Ik vind het heel erg zonde dat je besluit om je lidmaatschap op te zeggen, je bent vanaf het begin een fijn lid van het forum en jouw inbreng in discussies en je eigen blog werd altijd door veel leden gewaardeerd.

Op basis van de posts van gisteravond concludeer ik niet dat er sprake was van een overtreding van de forumregels. Ik had liever gezien dat je d.m.v. de negeerfunctie leden waarvan je liever niets leest had geblokkeerd, geen enkel lid moet door een ander forumlid hier slapeloze nachten ervaren.

Je blijft ook in de toekomst welkom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan