Recensie Suzie, Ornjira Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

joop78

Newbie
2
31/07/24
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/?q=suzie
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en naar Ornjira erotische massage geweest.

Bij binnenkomst werd ik gelijk verwelkomt door de eigenaresse (tevens de gastvrouw) van Ornjira, wat een lieve spontane gastvrije dame is dat zeg.
Ik vertelde haar dat ik de salon voor de eerste keer bezocht en al een langere tijd Suzie op het oog had. Ben al naar meerdere salons geweest, maar hier bij Ornjira was mijn eerste keer. De gastvrouw had oprecht interesse en begon een gesprek, ze vroeg me gelijk al wat te drinken en begeleide me gelijk naar de kamer waar ik op Suzie kon wachten.

En daar kwam ze, Suzie. Wat een lieve prachtige dame, zo ontzettend zacht van aard ook een rustige aangename stem. We begonnen gelijk te babbelen en hadden al meteen een klik. Masseren kan ze absoluut, ze wist de juiste spieren te pakken en keek niet op de tijd. Het was ongedwongen gezellig met haar.
Ze vroeg mij ook heel beleefd en netjes of ik een hoogte punt wilde hebben ( naar mijn verbazing vond ik dat ontzettend beleefd van haar). Voor eventuele extra's kon ik dat aangeven, heeft ze maar 1 keer gezegd. Geen gepush en totaal geen druk bij de dame.Heb het zo naar mijn zin gehad met haar, dat ik nog 45 min heb verlengd.

Deze salon is zeker de moeite waard, en deze dame ook absoluut. Ben heel relaxed en ontspannen weer naar huis gegaan. Zeker voor mij een aanrader om ook de andere dames eens te bezoeken, want dit was echt heel leuk.
 
Mooi geschreven recensie .
( ... gewist door mod ... )

Kun je nog toevoegen wat het gekost heeft ?

En hoeveel ervan de extra's waren (want je hebt ook intiem aangevinkt, en dat is altijd een extra in de thaise salons).
Dat ze maar 1x hoefde vragen is netjes , maar je hebt dus 'ja' gezegd zo te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hahaha, ja klopt ik ben nieuw inderdaad. Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden. Ik vond het ook persoonlijk een positieve ervaring, en zo heb ik het proberen te beschrijven. Wat voor mij positief is geweest, hoeft natuurlijk voor een ander niet zo te zijn. Ja ze hoefde mij maar 1 keer te vragen, ik wist wel dat het kon, maar ik wachtte af op haar vraag. Vind het soms zo onbeleefd om alles te vragen aan de dame, wil zo respectvol mogelijk blijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het wel verdacht dat je *exact* dezelfde review ook op een ander forum hebt geplaatst als zijnde je eerste bericht aldaar, en dat je tegelijkertijd je recensie hier hebt geplaatst. Ook je aanmeldingen bij beide forums zijn van gelijke datum. Waarom zou je dat doen anders dan uitdrukkelijk reclame voor deze salon te maken? Ik vind dit weinig getuigen van een onafhankelijke recensie van een bezoek aan een massagesalon. Kan het mis hebben hoor, maar je bent hier wel uniek in. Maar wellicht bewijs je de komende maanden het tegendeel met reviews van verschillende dames van andere salons.
 
Ik kwam vroeger wel vaak in deze salon, maar nu is het toch een beetje een shabby tent. Vroeger waren er al een boel oude tantes, maar ik lees nooit wat over jonge aanwas.
Ik zou er ook niet zomaar heengaan, ook omdat een paar deuren verder kwaliteit gegarandeerd is.
Graag hoor ik of het binnen nog steeds zo aftands is en hoe de sanitaire ruimtes zijn.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/?q=suzie
Totale kosten (in euro)
75 + 10 euro (fooi)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren wat tijd over dus wilde ik naar Mystique thai, thai, helaas was daar niemand beschikbaar.
Omdat ik toch in de buurt was daarom maar eens op de bonnefooi naar Ornjira gegaan.
Er waren 3 dames beschiikbaar op dat moment, Joy, Emmy en Suzie.
Suzie leek er het meeste zin in te hebben bij de voorstelronde en bovendien had ik bovenstaande recensie over haar gelezen.

De eerste indruk van het pand was toch al anders dan bij Mystique thai thai, alles was gedateerd maar uiteindelijk kwam ik voor de massage.
De kamer was erg ruim, 2x 2-persoons bed en met een douche in de kamer.
Suzie masseert vrij voorzichtig, van mij had het best iets harder mogen zijn, bovendien miste ik het teasen.
Ze bood wel onmiddelijk andere opties aan zoals intiem, pijpen etc maar uiteindelijk hier niet voor gekozen aangezien ik dat meestal niet doe bij een eerste date.

Uiteindelijk begon ze na ongeveer 40 minuten voor het eerst met teasen en vroeg al vrij snel daarna om mij om te draaien, vervolgens heeft ze mij tot een hoogtepunt gebracht waarbij mijn ballen ook niet vergeten werden. Tijdens het aftrekken heb ik met haar borsten gespeeld, dit liet ze toe en hier leek ze zelf ook van te genieten.

Zeker geen slechte ervaring maar ook zeker geen 5 sterren waard, de volgende keer ga ik weer naar de andere salon een paar deuren verderop 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan