Betaalbare leuke sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je bedoeld Rosie, Chick, Seventeen 😂😂😂
JAAAH, die ook. Of de Playboy met die goede interviews. :po_O:D Waar is die goeie ouwe tijd gebleven.
Maar ik bedoel uiteraard de brave huisblaadjes met dames in de regio. Zat wel eens wat leuks tussen. Zo'n gewone woning waar dan een paar dames ontvangen. Verdiende beter dan poetsen.:LOL:

Om welke reden zou je als dame een tarief hanteren die beneden de marktprijs ligt?

Als je je diensten naar behoren uitvoert, zonder valse beloftes, een verzorgde en correct uiterlijk hebt en je klanten met een tevreden gevoel huiswaarts keren is er geen enkel reden waarom je minder zou vragen dan collega's.
Tevreden klanten keren terug en je hebt al snel meer vraag dan dat wat je kan aanbieden qua afspraakjes.

Tenzij in een privéhuis waar je zelf geen inspraak hebt over de tarieven maak je mij niet wijs dat dames die 150 kunnen krijgen (dankzij een goede service) ervoor kiezen om 120 te vragen gewoon om wandelaars te plezieren. Zo naïef zijn jullie toch niet?
Geloof me sharon haar prijs te laag voor wat ze bied heb haar da ook direct gezegd

JAAAH, die ook. Of de Playboy met die goede interviews. :po_O:D Waar is die goeie ouwe tijd gebleven.
Maar ik bedoel uiteraard de brave huisblaadjes met dames in de regio. Zat wel eens wat leuks tussen. Zo'n gewone woning waar dan een paar dames ontvangen. Verdiende beter dan poetsen.:LOL:
nu mag dat allemaal niet meer van de buren, de gemeente de popo en de volksmond.

Als ik google zie ik dat Club Lebaron als parenclub firmiert.
Maar je zegt dus dat er ook semi-professioneel dames komen en hun diensten daar tegen een vergoeding aanbieden?
Bij LeBaron betaal je 75 euro om binnen te komen, je krijgt dan 1 muntje. Dat muntje geef je aan de dame als je naar de kamer gaat. Mochten er geen dames zijn die je bevallen lever je je muntje in en krijg je 40 euro terug.. ik kom er zeker al 10 jaar. Ik heb in al die jaren nog nooit een paar gezien die er een man bij wilde hebben. Ze zullen er vast wel eens zijn.. het gastenboek geeft geen goed beeld van wat de club echt is. Overdag en s' avonds zijn er DVP' S waar je gewoon voor moet betalen.. de meeste zijn 40 en ouder.. ik ga omdat er soms wel eens een tussen zit waar je veel me kan voor weinig..

Neigt naar … volgens mij zal je dus al goed moeten zoeken om dame te vinden die minder dan 150 per uur rekent, en als ze er al zijn dan heb ik meestal geen interesse.
zal wel aan mij liggen zeker
bewijzen jullie mij maar gerust het tegendeel😁
Kijk naar mijn laatste post hier#72 en zo zijn er nog te vinden hoor en ook voor 130€. Wie zoekt die vind

Vroeger... (opa spreekt) toen er nog huis-aan-huisblaadjes bestonden waren daar wel eens leuke dames in te vinden, maar ik zie ze niet meer.
Ook niet meer in de krant. Kost allemaal geld.
Omdat de krant,In Nederland : vooral de Telegraaf en het Algemeen Dagblad en in België, Het Laatste Nieuws alsook De Nieuwe Gazet,evenals de streekkranten zijn vervangen door het internet
De oudste prive in Antwerpen, Dox, bij Freddy en Frieda zijn tot het laatste in dagblad en streekkranten blijven adverteren, tot zij vorig jaar definitief gingen sluiten

Als straks praktisch iedereen het moeilijker gaat krijgen als gevolg van de coronacrisis , de energieprijzen en de Oekraïne oorlog dan zullen de prijzen wel gaan zakken. Veel mensen zullen toch minder te besteden hebben en gaan dan minder bezoekjes afleggen. Dat gaan de dames ook merken en zullen daar iets aan willen en moeten doen.

Bij Charelle in Rotterdam is het €80 bij half uur.

Deze heeft ook een gunstig tarief:

Ooit een keer bezocht. Prijs kwaliteit verhouding was prima. Toen was het 90 euro (tijdelijk actieprijs, normaal 100) voor een uur met tongzoenen en PZC. Nu staat er al een tijdje "Pijpen met condoom tijdelijk." Het is mij niet helemaal duidelijk of ze bedoeld dat ze PZC niet doet of dat je ook voor kunt kiezen om alleen met condoom te doen zodat het goedkoper is. Want normaal waren haar tarieven zo'n 20 euro duurder.

Laatst bewerkt:
Bij Charelle in Rotterdam is het €80 bij half uur.

Deze heeft ook een gunstig tarief:

Ooit een keer bezocht. Prijs kwaliteit verhouding was prima. Toen was het 90 euro (tijdelijk actieprijs, normaal 100) voor een uur met tongzoenen en PZC. Nu staat er al een tijdje "Pijpen met condoom tijdelijk." Het is mij niet helemaal duidelijk of ze bedoeld dat ze PZC niet doet of dat je ook voor kunt kiezen om alleen met condoom te doen zodat het goedkoper is. Want normaal waren haar tarieven zo'n 20 euro duurder.
Dat is een vermoedelijk Roemeense dame / booker die gelijk adres doorgeeft maar je totaal niet begrijpt. Vermoedelijk is het maar de vraag wie je krijgt als je daar aankomt.

Echt goedkoop vind je sinds de pandemie niet meer, logisch want het aanbod is ook beperkt. Die enkele mooie heeft een wachtlijst en veel dames uit Oost Europa vertrouwen de vaccins tegen Covid niet of gewoon bangvoor het virus. Ook in Roemenie gingen ze massaal dood in die periode en de angst zit er in. Maatregelen zijn daar veel later versoepeld en dat geeft ook een gevoel van onzekerheid.

Duurste sex is in een Huwelijk als de partners eigenlijk niks meer klaarmaakt. Speit dat ik niet 20 jaar geleden gescheiden ben. Vergeleken met de energierekening is de betaalde liefde nauwelijks duurder geworden...

Ik stel voortaan 120 voor 45 min voor, is het nee, even goede vrienden, is het ja betere vrienden, ga geen 200 per uur betalen. toch wel veel voorbij moeten laten gaan, het is niet anders.
thuis bezorg service van Pick-nick, en dit is in zeg maar een half jaar met dezelfde bestelling 30 -35 euro duurder geworden, dus er blijft minder over voor de hobby.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan