Betaalbare leuke sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
150 rij ik op de autostrade maar dit is minimaal de norm per uur hier in belgie. Daar onder neigt het volgens mij naar marginaliteit maar heb daar dus geen ervaring mee. Als de seks goed is en de klik is er met de dame wil ik gerust meer betalen tot 250 maar is de limiet.

150 rij ik op de autostrade maar dit is minimaal de norm per uur hier in belgie. Daar onder neigt het volgens mij naar marginaliteit maar heb daar dus geen ervaring mee. Als de seks goed is en de klik is er met de dame wil ik gerust meer betalen tot 250 maar is de limiet.
Waarom zou dat naar margiliteit wijzen, niet elke dvp denkt dat ze een gouden poes heeft hoor

Neigt naar … volgens mij zal je dus al goed moeten zoeken om dame te vinden die minder dan 150 per uur rekent, en als ze er al zijn dan heb ik meestal geen interesse.
zal wel aan mij liggen zeker
bewijzen jullie mij maar gerust het tegendeel😁

Andersom neigt het naar capsones denk 🤷. Maar ieder vraagt wat ze wilt en ieder betaald wat hij wil

Om welke reden zou je als dame een tarief hanteren die beneden de marktprijs ligt?

Als je je diensten naar behoren uitvoert, zonder valse beloftes, een verzorgde en correct uiterlijk hebt en je klanten met een tevreden gevoel huiswaarts keren is er geen enkel reden waarom je minder zou vragen dan collega's.
Tevreden klanten keren terug en je hebt al snel meer vraag dan dat wat je kan aanbieden qua afspraakjes.

Tenzij in een privéhuis waar je zelf geen inspraak hebt over de tarieven maak je mij niet wijs dat dames die 150 kunnen krijgen (dankzij een goede service) ervoor kiezen om 120 te vragen gewoon om wandelaars te plezieren. Zo naïef zijn jullie toch niet?

Ik kan natuurlijk niet gedachtenlezen, maar ik stel me voor dat als een dame voor het eerst in Nederland is (ik spreek dan vanuit wat ik ken) ze in het begin een lagere prijs hanteert om een klantenbestand op te bouwen.
Dat geloof ik niet. Tenminste niet de dames uit het rondreizend Chinese Staatscircus. Die spreken engels via de vertaalapp en rekenen allemaal € 150. Advertenties zijn allemaal hetzelfde. Wordt dus door iemand erachter geregeld incl. prijs. Maar die zijn dan ook niet gehecht aan vaste klanten want volgende week volgende stad.

Moet niet gegeten dat de prijzen voor betaalde sex tijdens tientallen jaren nauwelijks gestegen zijn. Geen indexering
Bijna alles is veel duurder geworden en dat vind men blijkbaar normaal. Dat prijzen in de supermarkten en aan de benzinestations spectaculair gaan stijgen zoals nu
Maar al voor de inval van Rusland in Oekraïne kan je met bv 50 euro je winkelkar nauwelijks vullen terwijl dat vroeger voor de identieke prijs vol zat. Dat vond iedereen normaal maar wanneer de meisjes en/of clubs hun tarieven verhogen komt er een golf van verontwaardiging
Een logica die mij ontgaat. Voor hen kost het leven ook meer hoor

Moet niet gegeten dat de prijzen voor betaalde sex tijdens tientallen jaren nauwelijks gestegen zijn. Geen indexering
Bijna alles is veel duurder geworden en dat vind men blijkbaar normaal. Dat prijzen in de supermarkten en aan de benzinestations spectaculair gaan stijgen zoals nu
Maar al voor de inval van Rusland in Oekraïne kan je met bv 50 euro je winkelkar nauwelijks vullen terwijl dat vroeger voor de identieke prijs vol zat. Dat vond iedereen normaal maar wanneer de meisjes en/of clubs hun tarieven verhogen komt er een golf van verontwaardiging
Een logica die mij ontgaat. Voor hen kost het leven ook meer hoor
Ik wandel naar verhouding nog niet zo lang en het is voor mij zeker geen regelmatig terugkerende bezigheid, eerder incidenteel, dus dat maakt het voor mij iets lastiger om de prijzen van pakweg tien jaar terug te vergelijken met die van nu.
Maar, zoals meer zaken, zijn sinds de invoering van de Euro sommige diensten en gebruiksartikelen sneller in prijs gestegen dan het loon van vele mensen.
Het tarief wat sommige dames vragen, is net zo hoog of zelfs hoger dan wat veel mensen in een dag verdienen.
Misschien is het in absolute zin niet duur, maar naar verhouding...

Laatst bewerkt:
Toen de € kwam in 2003 betaalden we 1.30 voor een pilsje in de bar. Vonden we heel duur.
Kijk nu.
Mijn laatste 1000 Belg francs had ik opgemaakt in SKW half uur wat nu 50 € kost.
40Bfr in een € dus kostte 25 €.

Ja, ik ben er geweest. zie recensie. Prijs/kwaliteit is prima.

Bree lijkt mij een ontzettend leuke en mooie dame, maar helaas is 3 uur rijden (heen en weer) voor mij te lang.
Er staan op kinky en SJ wel een paar leuke (voor mij betaalbare) dames zoals Aniss(Amsterdam), Skylar (Almere), Joke (Amersfoort) en Melissa (Almere),
Maar daar moet ik nog een bezoekje wagen om te kijken of er een wederzijdse klik is en ik niet zsm de deur word uitgewerkt.

Laatst bewerkt:
Dat is dan zo'n beetje de omgekeerde beweging van de busladingen meiden die naar onze contreien komen om geld te verdienen..
Ja dan wordt hun tarief een veelvoud als ze hier naar toe komen. Gelijk hebben ze hoor. Het blijft toch vraag en aanbod. Iedereen moet zelf weten wat hij wil betalen of niet. Ikzelf zap al weg als ik €200 of meer per uur zie.
Ze moeten die graaiers aanpakken, zoals huisjesmelkers o.a. komt er genoeg geld vrij om de dames een fatsoenlijke prijs te betalen.

Ikzelf zap al weg als ik €200 of meer per uur zie.
Sommigen kiezen dan voor het alternatief van €100 voor een half uur. Dat komt op hetzelfde uurtarief neer en voor mij persoonlijk geen optie, dan begint het op haastwerk te lijken.
Het wil nog wel eens de moeite lonen om verder dan Kinky of SJ te kijken, heel soms vindt je elders nog eens een dame die het voor een schappelijk tarief doet. Helaas zijn ze zeldzaam of maar kort actief als DvP.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan