Als een afspraakje een obsessie begint te worden is het al lang niet meer gezond te noemen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRuro, je kan beter dan dat hoor. Meer slingers en meer ballonnen! I'm worth it!Binnenkort in elke huiskamer ten lande:
Das een feit maar zonder deze site zou ze ook wel genoeg Bel(le)ievers hebben hoor daar moet je niet aan twijfelenAls er één iemand is die god op de blote knieën mag danken voor deze website, weet ik wel wie ...
Als er één iemand is die god op de blote knieën mag danken voor deze website, weet ik wel wie ...
We zijn allemaal liefhebbers, toch ?Ik wil mij hier ook verontschuldigen voor mijn ongepaste reactie, ik heb mij zeker niet van mijn beste kant getoond en het zal dan ook niet meer gebeuren
Ik ken dvp's die liever niet vermeld worden op fora als dit. Omdat ze anders te veel werk hebben. Ze blijven liever wat onder de radar. Dus voor sommige is dit eerder een nadeel dan een zegenAls er één iemand is die god op de blote knieën mag danken voor deze website, weet ik wel wie ...
Als ze louter een zakenvrouw zou zijn zou ze elke dag daten en mss meer dates per dag.....Ze komt mij althans meer over als een liefhebster van ervaren mannen dan als zakenvrouw.
Haha, je bent me d'r eentje!Wat de aanvragen betreft:
Ja, ik zit ondertussen volzet. Dus daar is ook al duidelijkheid over dan.
Wegens privé-redenen was ik niet in de mogelijkheid om iedereen nog een mail te sturen dat de data helaas niet meer beschikbaar zijn. Zij die het hier lezen weten het nu dus al maar krijgen evengoed nog een mail eender dees dagen. Ik heb maar twee handjes, en die zitten meestal rond een penis of zijn ze bezig met een studie of gezinsleven.
Sommigen zullen gewoonweg geen respons krijgen (o.a. enkelen onder jullie) omdat het ofwel onbeleefd is, ofwel omdat er weer moeilijk gedaan wordt over het voorschot. Ik begrijp de frustraties, maar het is meermaals aangegeven dat het nu eenmaal iets is dat ik verwacht en als dat niet past binnen jouw grenzen, dan kan je evengoed elders zoeken. En of je mij al kent van vroeger of niet maakt hierbij dus ook niks uit, sorry.
Wat het (soms iets te veel) ophemelen betreft:
Precies dit.
Geen idee wat hier plots gebeurt is, maar er zijn zoveel meer parels van dames ter beschikking online. Leuk dat velen onder jullie zo uitkijken naar een afspraakje met mij (goede boost voor het zelfvertrouwen, dankjewel hiervoor!), maar soms geeft het mij ook erg veel stress en werk.
Ik date nog steeds maar beperkt, en ik wil mijn tarieven ook niet omhoog doen om zo minder aanvragen te krijgen, maar ik date ook nog steeds voor het plezier. En dat betekent dus dat ik niet met iedereen afspreek en vooral met mijn vaste groepje bezig ben waar ik al enkele jaren over beschik.
Af en toe hou ik er eens van om sporadisch eens iemand 'nieuw' (en eenmalig) te ontdekken, maar meestal hou ik het bij bekenden omdat ik het relationele aspect van een lang-opbouwende band met iemand best wel belangrijk vind (of kan vinden) tijdens een date.
Soms denk ik dat al deze berichtjes over mij er net voor gaan zorgen dat er té veel verwachtingen geschept gaan worden. Ik ben geen super topper in bed, ik ben geen fotomodel... Ik ben een gewoon meisje. Gewoon een studente en jonge mama die het opwindend vindt om betaald te worden voor seks en er dan evengoed haar verdienste van gemaakt heeft. Al deze vele berichtjes zorgt voor hoge verwachtingen bij anderen die ik misschien niet kan inlossen, of enkel maar als ik iemand anders ben dan mezelf.
Wanneer je dus geen afspraak kon bemachtigen, zoek dan een andere fantastische dame uit en bekijk een volgende keer of je een datum te pakken kan krijgen. Ik snuister ook vaak rond op de online advertenties en er zijn zo veel mooie en lieve dames die waarschijnlijk zo veel meer de moeite zijn dan mij
Fijne dag aan allen!
- Belle
2017 bedoel je ... vermits ze nu nog maar 23 is volgens adv.Zij begon al sinds 2015 of 2016 als ik mij niet vergis en dan was zij verdwenen. Goed dat zij terug beschikbaar is! Ik ga overwegen om haar te gaan bezoeken.
Jammer dat het nu minimum 2 uurtje mogelijk zijn.
Ik ben stiekem al 32 hoor2017 bedoel je ... vermits ze nu nog maar 23 is volgens adv.
Ik ben stiekem al 32 hoor
Stiekem studentje geneeskunde
Zou ik je echt nooit gegeven hebben.
Bent dan waarschijnlijk ook de oudste studente ever daar.
Beter uw best doen op school!Stiekem studentje geneeskunde
Onder den bureau van de professor dan.Beter uw best doen op school!
Ja, dat je anatomie bestudeerd wisten we natuurlijk al!Stiekem studentje geneeskunde
Kijk ,die leeftijds limiet om in de smaak te vallen van het grootste deel wandelaars is plots ook opgelost.Ik ben stiekem al 32 hoor
Ben wel geen professor maar wil wel plaats nemen aan den bureau hoor als gij daaronder terug te vinden zijt.Onder den bureau van de professor dan.
Ik wil ook wel onder uwe bureau plaats nemen hoor @belledsOnder den bureau van de professor dan.
Ik wil ook wel onder uwe bureau plaats nemen hoor
Wie wil er geen plaats nemen aan die bureauIk wil ook wel onder uwe bureau plaats nemen hoor
Niet bij stil gestaan maar ook mogelijk. Reverse research.Ik wil ook wel onder uwe bureau plaats nemen hoor
Zij begon al sinds 2015 of 2016 als ik mij niet vergis en dan was zij verdwenen. Goed dat zij terug beschikbaar is! Ik ga overwegen om haar te gaan bezoeken.
Jammer dat het nu minimum 2 uurtje mogelijk zijn.
Ik zal haar gewoon nemen op het bureau dan.Wie wil er geen plaats nemen aan die bureau
laat de hunker games maar beginnenIk zal haar gewoon nemen op het bureau dan.
Allez, tis goe ik onder den bureau en gij boven den bureau,maar kousen uit hé meneerIk zal haar gewoon nemen op het bureau dan.