King Potato
Meubelstuk
Allez, tis goe ik onder den bureau en gij boven den bureau,maar kousen uit hé
op of onder de bureau afwisseling mag hè liefst zonder sokken hèIk zal haar gewoon nemen op het bureau dan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAllez, tis goe ik onder den bureau en gij boven den bureau,maar kousen uit hé
op of onder de bureau afwisseling mag hè liefst zonder sokken hèIk zal haar gewoon nemen op het bureau dan.
Ik wou een edit in mijn post doen maar lukte nietmeer dus maar ff hier dan.
Ik krijg ondertussen tientallen berichten met vraag hoe/wanneer dat momentje buiten kan.
Ik doe dat wel niet met eender wie he da's geen vast aanbod of zo. Ik doe dat met mensen waar ik mij oké bij voel en das eerder een sporadisch momentje. Maar 't is niet dat ik dat persé ga doen als jij dat vraagt bij aanvraag. dus de berichtjes mogen ff stoppen daarover haha
Ik zal een kous oprollen en in haar mond duwen zodat wanneer ik haar stevig neem ze niet te hard kan roepenAllez, tis goe ik onder den bureau en gij boven den bureau,maar kousen uit hé meneer
Ik had toch ook iets anders in gedachten om in haar mond te steken zeAls ge op den bureau zit dacht toch aan iets anders voor in haar mond dan een sok hoor.maar elk zijn goesting hè.
Belle zou ook een goeie studente marketing geweest zijn hé .oneliners die aanslaan.Onder den bureau van de professor dan.
De ene denkt wat traditioneler dan de andere he. En natuurlijk zijn er nog dingen die ik zou kunnen. Mogelijkheden genoegAls ge op den bureau zit dacht ik toch aan iets anders voor in haar mond dan een sok hoor.maar elk zijn goesting hè.
Zeker,zeker maar een sok in haar mond om te zwijgen is toch ook niet al te vooruitstrevend denkend, denk ik dan.De ene denkt wat traditioneler dan de andere he. En natuurlijk zijn er nog dingen die ik zou kunnen. Mogelijkheden genoeg
Ze hoeft niet te zwijgen hoor. Ik heb graag als ze van zich laten horen. Dus idd sokken aan de kant.Zeker,zeker maar een sok in haar mond om te zwijgen is toch ook niet al te vooruitstrevend denkend, denk ik dan.
Lees ik zojuist in de krant:Onder den bureau van de professor dan.
Druk met de studies ook haar advertenties op red lights staat voor onbepaalde tijd op non actief verder website in het oog houden voor data's hoewel er niet veel data's in april meer zullen vrij zijn kan je lezen op haar website. Examen periode komt er ook aan voor haar. Privé berichtjes sturen lukt nog steeds bij mij hoorKopt het dat @Belle al een paar weken offline is? Is ze aan het afstuderen ofzo?
Zag haar posts een poosje overal en las ze graag, maar nu opeens al heel lang niks meer.....
Wilde het even aan haar vragen maar kan haar ook niet meer een pb sturen.....en kan me amper voorstellen dat ze specifiek mij geblokkeerd heeft.....dus ik dacht, ik vraag het gewoon even hier.
Ik las haar posts ook wel graag , voelt een beetje als een gemis inderdaadZag haar posts een poosje overal en las ze graag, maar nu opeens al heel lang niks meer.....
Ok, duidelijk.
Had even doorgeklikt naar haar site, maar zie even niet zo snel waar jullie op doelen. Ik zie wel de globale info, maar geen prominent waarbij staat: Tentamen-tijd, even inactief oid.
Bij een prive-berichtje krijg ik iets te zien over haar instellingen waardoor ze niet toegankelijk is, terwijl dat voorheen nooit een probleem opleverde......nu ja, ik wacht het wel even af.
Maar ze leek me nogal een lezer/schrijver, dus was wat verrast dat ze ineens off the radar was....maar wel goed als ze zich echt een maandje oid volledig op de studie richt.
Nu nog zien of mij dat ooit lukt om me een periode volledig op mijn werk te richten (ben bang van niet).
Duimen voor de liefhebbers ? kom op zeg .April
De nieuwe data zijn gekend, maar ik stuur deze eerst even door naar diegene die ik frequent zie.
Indien er nog data zijn worden deze hier geplaatst!
Dus alleen de "vergunde" wandelaars krijgen een datum vermoedelijk, duimen dus voor de liefhebbers.
Spreek voor jezelf.Duimen voor de liefhebbers ? kom op zeg .
hebben jullie geen waardigheid.? er zijn genoeg prima DVP.
dikke lul drie bier hoor.
Valt nog mee toch , wie weet heb je n date voor de pinksteren.April zit vol.
Goed voor haar. Haar lijf, Haar leven,Haar beslissingen.
En ook ik behoor niet tot de inner-circle.
Dat dus, iedere dag kan je laatste zijn.ik leef meer met de dag.
Mijn date voor pinksteren staat al vast, maar dat heeft niets met onze gemeenschappelijke hobby te maken.Valt nog mee toch , wie weet heb je n date voor de pinksteren.
ik leef meer met de dag.
Amai das ruim op tijdMijn date voor pinksteren staat al vast, maar dat heeft niets met onze gemeenschappelijke hobby te maken.
Dat is vrij saai. de recensies zijn unaniem goedMoest ik dvp zijn, ik zou het nogal op mijn heupen krijgen moest elke keer mijn naam valt, er ofwel een hoop gezeik komt over het gehandhaafde systeem, bedrag, whatever. Ofwel de andere kant, de hemel ingeprezen worden als de nieuwe Messias.
Laat dit draadje, of andere draadjes, gewoon gaan over hun bedoeling. In dit geval recensies.
In dat geval: mijn excuses. Had niet door dat ik in het algemene topic zat.Dit is specifiek niet het recensie draadje @Ruro , maar het roddel en achterklap draadje.
Dit is die van de recensies: https://www.girlsreview.nl/threads/belle-de-smet-gent.8438/#post-168315
Verder helemaal met je eens.
Ik vroeg er louter naar omdat ik af en toe wel leuk (plezant?) met haar keuvel over van alles.....was niet de bedoeling om een 'ze is te gek en hoe krijg je een streepje voor' gesprek op te starten......maar ja, hoe voorkom je dat he?