Dame heeft dankzij GR meer klanten dan ze nodig heeft, (en allemaal big spenders) dan is hier vertrekken een logische keus.
OPRECHT Belle het is je gegund.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben verre van een "big spender".Dame heeft dankzij GR meer klanten dan ze nodig heeft, (en allemaal big spenders) dan is hier vertrekken een logische keus.
Ben er ook niet bij hoor ook een beetje teveel gedoe.Duimen voor de liefhebbers ? kom op zeg .
hebben jullie geen waardigheid.? er zijn genoeg prima DVP.
dikke lul drie bier hoor.
Teveel gedoe ? Omdat ze zelf kiest wie? Ik vind dat net top. Ze kiest voor kwaliteit boven kwantiteit. Zouden meer meiden moeten doen.Ben er ook niet bij hoor ook een beetje teveel gedoe.
Je kan haar gewoon niet boeken en wandel al 15 jaar kom met alle dames zeer goed overeen hoor.Ben tenminste gene stalker gelijk sommige hier en weet het van de dames zelf ga geen namen noemenTeveel gedoe ? Omdat ze zelf kiest wie? Ik vind dat net top. Ze kiest voor kwaliteit boven kwantiteit. Zouden meer meiden moeten doen.
Sorry... Da's dan het verschil met een echte student en alle adverterende 'studentes' zekerJe kan haar gewoon niet boeken
Zomervakantie heb ik ook veel tijd zal dan nog eens proberen alvast veel succes met je examensSorry... Da's dan het verschil met een echte student en alle adverterende 'studentes' zeker
Ik zit in mijn afstudeerjaar, dus is enorm veel werk. Ik date momenteel enkel om rond te komen, niet om rijk te worden. Dates zijn dus enorm beperkt, vandaar dan ook de beperkte plaatsen.
In de zomervakantie mogelijkheden genoeg (als je mij tegen dan nog niet opgegeven hebt of beu bent)
Goed overeenkomen dat gaat mij ook wel goed af . Dring je zelf niet op en verzorg je zelf goed.Je kan haar gewoon niet boeken en wandel al 15 jaar kom met alle dames zeer goed overeen hoor.Ben tenminste gene stalker gelijk sommige hier en weet het van de dames zelf ga geen namen noemen
Daarom dat ze ook zelf kiest he.Goed overeenkomen dat gaat mij ook wel goed af . Dring je zelf niet op en verzorg je zelf goed.
Dan zijn de dames al blij zeker als je wat humor hebt
Om een dame continu te hemel in te prijzen en daardoor haar op te zadelen met een immense druk om aan verwachtingen te voldoen maakt haar op een gegeven moment voorzichtig om nieuwe heertjes aan te nemen.
Dat overdreven gedoe vind ik niet erg respectvol.
ja. Nu is de cirkel rond. .ik stop er alvast overDaarom dat ze ook zelf kiest he.
Je link werkt niet.Misschien kan er een apart forum worden opgericht, www.belliebers.be of iets dergelijks
Vlgs. was dat ook maar een grappig bedoeld voorstel, hoor.Je link werkt niet.
Ooooooow, het was niet serieus.Hahaha sorry, het was idd als geintje bedoeld, niet als intelligentietest, dat was enkel bijvangst Ik dacht een creatieve woordgrap te maken, geïnspireerd door de trouwe schare semi-hysterische volgers van Justin Bieber. Maar als je zoiets moet uitleggen dan heb je de wedstrijd meestal niet gewonnen…
Wees blij, ze hebben nog geen gebedshuis ergens ten velde gezet!God, dit topic is verschrikkelijk.
Je hebt met je persoonlijkheid en humor gewoon een grote schare aanbidders gecreëerd.God, dit topic is verschrikkelijk.
Waren ze maar wat stillerJe hebt met je persoonlijkheid en humor gewoon een grote schare aanbidders gecreëerd.
En 't zijn zeker geen stille!!
Idd het is haar keuze wie ze een data gunt voor een date. En wie er nu niet bij is volgende keer meer geluk hèIk heb ook vaak gekeken om een afspraak te kunnen maken, maar ik kan precies makkelijker aan tickets voor tomorrowland raken.
Maar velen vergeten hier soms wel eens dat het nog altijd de keuze van de dame is, en die moet je met respect behandelen.