Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVraag is , zijn die recensies nog nodig? Als je ziet hoe veel succes Belle al heeft.Fantastisch, we kunnen een hoop recensies verwachten.
Die zijn, totnogtoe, alleen van de "happy few".Vraag is , zijn die recensies nog nodig? Als je ziet hoe veel succes Belle al heeft.
Een slechte recensie van Belle is niet erg waarschijnlijk. Dat zou hoogstens zijn door gebrek aan klik. Maar dames die hier ook op Girlreview zitten zoals Belle, Joke en Luna zijn toppers in t omgaan met mannen , ze snappen ze door en door.Die zijn, totnogtoe, alleen van de "happy few".
Tijd zal het leren maar ik denk/hoop dat je gelijk hebt.Een slechte recensie van Belle is niet erg waarschijnlijk. Dat zou hoogstens zijn door gebrek aan klik. Maar dames die hier ook op Girlreview zitten zoals Belle, Joke en Luna zijn toppers in t omgaan met mannen , ze snappen ze door en door.
Ze kan ook dates aanbieden via ebay, dan kunnen we allemaal bieden.Gelukkig studeert ze psychologie en geen economie. Wanneer de vraag groter is dan het aanbod, gaan de prijzen omhoog. Als je 200 mails binnenkrijgt, kan je de prijs verhogen totdat je nog 10 mails binnenkrijgt. Bespaart je een secretaresse en je zakencijfer gaat pijlsnel omhoog.
Nee joh gewoon op GirlsReview, dat is vermaak voor onsZe kan ook dates aanbieden via ebay, dan kunnen we allemaal bieden.
moet ik tegenspreken.Je hebt nog makkelijker een ticket voor Tomorrowland dan een date met Belle
Wat ik bedoel is dat als ik jou betaal, dan niet om mij af te trekken.Op de een of ander manier komt deze opmerking niet echt aardig over Zal wel aan mij liggen..
Koop dan ineens twee tickets voor Tomorrowland. Misschien kan je Belle verleiden om met je mee te gaan.Je hebt nog makkelijker een ticket voor Tomorrowland dan een date met Belle
Ik hèb dat probleem ook niet maar voor sommige wel. En dat is voor vele de frustratie hiermoet ik tegenspreken.
Of voor dat geld 9 keer plezier op het Baekelandplein in Eindhoven. Maar ieder z'n meug natuurlijk.Maar jij bent wel 450 euro rijker het is maar hoe je het bekijkt
Oh welke?Ben ook niet bij de gelukkige maar ben al 2 keer bij haar geweest in het verleden. Heb dames genoeg die even goed zijn in bed dus geen probleem.
Tina jess famke fleurOh welke?
Goed voor jou.Ben ook niet bij de gelukkige maar ben al 2 keer bij haar geweest in het verleden. Heb dames genoeg die even goed zijn in bed dus geen probleem.
Liever 1 keer Belle dan.Of voor dat geld 9 keer plezier op het Baekelandplein in Eindhoven. Maar ieder z'n meug natuurlijk.
Koop dan ineens twee tickets voor Tomorrowland. Misschien kan je Belle verleiden om met je mee te gaan.
Idd liever Belle maar ieder zijn meug das ook weer een feitGoed voor jou.
Liever 1 keer Belle dan.
Vlgs. mij heeft Luna geen eigen advertentie. Zij ontvangt in een privéhuis.Iemand een link naar de advertentie van @Luna?
Hop vanachter in de rij.....,.Aanvankelijk geen haar op m'n kale hoofd die er aan dacht 450 euro te betalen voor een date met Belle
Maar ja, nu ga ik dan toch twijfelen. Die borsten van haar, dat koppie.. Die tientalle mannen die helemaal lyrisch bij haar vandaan komen.
Straks mis ik de mooiste vrucht van deze eeuw nog !!!!
Misschien toch maar aansluiten in de rij !!
FOMO !!!
Zeker proberen is de moeite waard je gaat met een goed gevoel naar huisAanvankelijk geen haar op m'n kale hoofd die er aan dacht 450 euro te betalen voor een date met Belle
Maar ja, nu ga ik dan toch twijfelen. Die borsten van haar, dat koppie.. Die tientalle mannen die helemaal lyrisch bij haar vandaan komen.
Straks mis ik de mooiste vrucht van deze eeuw nog !!!!
Misschien toch maar aansluiten in de rij !!
FOMO !!!
Stuur me een privé bericht. AjbIemand een link naar de advertentie van @Luna?
Idem. Maar ja, wat doe ik eraanGrappige lectuur hier toch , ik ga gewoon een beetje wachten tot ieder zijn dingetje gehad heeft denk ik ik hou niet zo van die gestresseerde drukte
Stuur haar een pm. Ze is erg vriendelijk en zal graag op je vragen antwoord geven. Wees verstandig en ga vertrouwelijk om met de info die ze je geeft.Iemand een link naar de advertentie van @Luna?
Dit gaat natuurlijk allemaal over Belle... maar Luna is ook leuk hoor!Vlgs. mij heeft Luna geen eigen advertentie. Zij ontvangt in een privéhuis.
Welke stress.......Grappige lectuur hier toch , ik ga gewoon een beetje wachten tot ieder zijn dingetje gehad heeft denk ik ik hou niet zo van die gestresseerde drukte