Fredje020
Meubelstuk
*edit* zie nu pas dat ik reageerde op hele oude berichten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat had ik gelezen inderdaad, maar ik was benieuwd of sommigen al een reactie hadden gehad. Dat lijkt niet zo te zijn.Zoals Belle boven al schreef moet zij zich nu door alle mails heen werken en de aanvragen in haar agenda verwerken.
En de gelukkigen zullen daarna vast een bevestiging krijgen.
Maar door de hoeveelheid aanvragen zal het even duren.
Ik ben bij de gelukkigen. Ik duim mee voor iedereen die ook een Date wil vastkrijgen.Dat had ik gelezen inderdaad, maar ik was benieuwd of sommigen al een reactie hadden gehad. Dat lijkt niet zo te zijn.
Rare manier van denken.Maar jij bent wel 450 euro rijker het is maar hoe je het bekijkt
Gefeliciteerd!Ik ben bij de gelukkigen. Ik duim mee voor iedereen die ook een Date wil vastkrijgen.
Gewoon geluk gehad denkikGefeliciteerd!
Niet heel vroeg erbij geweest?Gewoon geluk gehad denkik
Nog maar 450 euro gespaard dit weekend. Ik moet nodig wat meer gaan besparen voor het weer maandag is.2 keer zelf rukken; 900 euro voor jezelf. Hoppa
Zoiets jaNiet heel vroeg erbij geweest?
Genesis 15:5Ook ik mag op audiëntie eind deze week!!!
Zondag?Genesis 15:5
Toen leidde Hij hem uit naar buiten, en zeide: Zie nu op naar den hemel, en tel de sterren, indien gij ze tellen kunt; en Hij zeide tot hem: Zo zal uw zaad zijn!
Los....., misschien dat ook ja.Ja, Belle, je maakt veel los bij de mannen ...
Gewoon geluk gehad denkik
Los....., misschien dat ook ja.
Maar hárd iig heel zeker, laat dat maar aan haar over..
Idd wat is er hier aan de handWhat the fuck. Wat gebeurt hier allemaal.
Zo kan je nog rijk worden!2 keer zelf rukken; 900 euro voor jezelf. Hoppa
Er is ook nog een @Luna en @JokePrive die je daar kunnen bij helpen hoor2 keer zelf rukken; 900 euro voor jezelf. Hoppa
Nou, rukken kan ik prima zelf.
Als ik naar de dames ga, en zeker de hier genoemde, verwacht ik toch iets anders!
Ik denk dat hij het niet zo bedoeld.Op de een of ander manier komt deze opmerking niet echt aardig over Zal wel aan mij liggen..
Op mij niet echt. Maar goed, ik ben ook een lompe zak die het allemaal goed bedoeld maar dan onaardig over komtOp de een of ander manier komt deze opmerking niet echt aardig over Zal wel aan mij liggen..
Ik geloof dat je zeer voortvarend bezig bent geweest met het beantwoorden van de berichten die je hebt ontvangen. Blijkbaar zijn een aantal auteurs van deze berichten actief op het forum en hebben deze personen een positief atwoord van je ontvangen. Deze personen zijn daar dusdanig verheugd over, dat zij dit willen uiten .What the fuck. Wat gebeurt hier allemaal.
Om met haar te daten moet je van zodra haar data's verschijnen direct reageren. Haar site of telegram goed in het oog houden mss nog enkele vrije momenten dat ze er op zet anders wachten tot einde Maart alvorens nieuwe data's verschijnenProbeer al zo lang een date met Belle. Nu net weer niet. Check nochtans dagelijks de site. Zal een andere dame moeten zoeken.
Ik ben ook bij de gelukkigeDat had ik gelezen inderdaad, maar ik was benieuwd of sommigen al een reactie hadden gehad. Dat lijkt niet zo te zijn.