Roxas
Meubelstuk
Daar trap je toch niet inIk ben ook 1 van de gelukkigen van hetzelfde berichtje . gelijk op de block
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar trap je toch niet inIk ben ook 1 van de gelukkigen van hetzelfde berichtje . gelijk op de block
nee tuurlijk nietDaar trap je toch niet in
Lekker brutaal om het zo te vragen. Oprecht nieuwsgierig naar hoe het geheel daarna zou verlopen, mocht een dame bij het lezen van dit bericht denken dat dit een goed(e) deal/idee is en met ze in zee gaat. Zou er ruimte zijn om meer geld te vragen, wie stuurt wat eerst en zouden ze je ergens in het proces nog willen naaien.Weer eentje
Ik ben er al met 2 in gesprek.Lekker brutaal om het zo te vragen. Oprecht nieuwsgierig naar hoe het geheel daarna zou verlopen, mocht een dame bij het lezen van dit bericht denken dat dit een goed(e) deal/idee is en met ze in zee gaat. Zou er ruimte zijn om meer geld te vragen, wie stuurt wat eerst en zouden ze je ergens in het proces nog willen naaien.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zouden proberen om via deze route nummers in bezit te krijgen. Eerder via fake advertenties, rondtrekkende zwartwerkers of louche pooiers. Ze hebben er ook nog best wat voor over per nummer, wat betekent dat er toch nog best een groot percentage het geloofd en het zo'n probleem vinden dat ze ook echt betalen.
Reageer je gewoon met: ''uh... ik deal coke om de hypotheek af te betalen.'' Vind ze misschien onethisch maar niet zó erg als dat je de waarheid verteldIk zie het helemaal voor me. "Schat, ik heb je broek in de was gedaan en er vielen een stuk of tien simkaartjes uit. Waar heb je die nou allemaal voor nodig?"
Sta je mooi met je mond vol tanden
Als je zakelijk bezig bent met een dame, zou ik niet bang zijn. Want je betaald gewoon netjes de dame, dus is een financiele transactie. Lijkt me toch ff schrikken als wat verder dan zakelijk met een dame gaat en zo'n sms krijgt.Ja wij wandelaars reageren wel is op advertenties van de dames die diensten aanbieden en dan zitten er ook wel is nep advertenties tussen,
en je weet niet welke dat zijn maar dan krijg je enkele dagen/weken later van die sms-jes
Bekijk bijlage 98001
Exact deze kreeg ik netJa wij wandelaars reageren wel is op advertenties van de dames die diensten aanbieden en dan zitten er ook wel is nep advertenties tussen,
en je weet niet welke dat zijn maar dan krijg je enkele dagen/weken later van die sms-jes
Bekijk bijlage 98001
Eer dat ze er aan toe komen is het verjaard of de vogel alweer gevlogen.Ik heb er toevallig vandaag ook een ontvangen. Eigenlijk zouden we hier gewoon werk van moeten maken. Als iedereen hier tegelijkertijd aangifte doet kan ik me haast niet voorstellen dat dit door de politie genegeerd kan worden.
Maar niet iedereen die dit soort berichten krijgt zal op dit forum zitten.Ik lees nu al maanden ongeveer dezelfde berichten in dit topic. Heb nog niet één keertje gelezen van ik ben stom geweest, raakte in paniek en heb betaald. Er zullen toch echt wel mensen intrappen, anders blijven ze er niet mee doorgaan.
Ik heb het idee dat het tegenovergestelde waar is, ik ben nog nooit met ze in gesprek geraakt omdat ik op één of andere manier niet op tijd reageer. Dit is het type domme kamertemperatuur idioten die vroeger of later voor iets anders worden gepakt, anders zou je wel wat slimmer proberen mensen af te persen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen die erin trappen slim genoeg zijn een Bitcoin te kopen of direct naar deze schooiers te sturen.Wat mij opvalt is dat ze steeds actiever worden dus het zal helaas wel voor hun lonen dit door te blijven zetten.
Jij denkt 1 of 2 mensen van de 100 nummers? Doe maar 20 tot 30 mensen van de 100 nummers die erin trappen.Denk dat voor elke 100 nummers die ze kopen wel 1 of 2 mensen happen, anders is het inderdaad weggegooid geld. Gezien hoe actief en populair dit topic is denk ik niet dat de mensen die hierin trappen weten dat GirlsReview bestaat. Toch hopen we allemaal wel dat iemand die hierin mee is gegaan achteraf verhaal doet en hoe het is afgelopen
20 tot 30!? 30 mensen betekent dat bijna een derde van de personen die zo'n bericht krijgt erin trappen. Dat lijkt mij niet heel realistisch, ook gezien eerdere punt is gemaakt dat bij bijna 40 pagina's, nog geen enkele persoon die heeft betaald, gereageerd heeft en verhaal heeft gedaan. Heb je deze nummers zelf bedacht of komt dat ergens vandaan? Ben wel benieuwd hoor, en ik denk niet dat ik de enige ben.Jij denkt 1 of 2 mensen van de 100 nummers? Doe maar 20 tot 30 mensen van de 100 nummers die erin trappen.
Of beter gezegd mensen die even geen andere uitweg zien om dan maar gewoon te betalen. Die betalen €200 euro tot meer om er vanaf te komen. En de mensen die betalen zijn divers. Je hebt mannen met een goede baan en hoge drukke sociale status en hun vrouwelijke partner meestal ook. Dus zo man bezoekt snel tussen de linies een DVP. En die kan je chanteren, want zo man is bang dat zijn nummer/foto's bij zijn zakelijke/sociale kring terecht komt.
En ook met mannen die een geloofsovertuiging hebben en naar de kerk gaan, betalen gewoon. Al moeten ze velen honderden euro's betalen. Betalen is altijd voor hen goedkoper, dan de schande die hun wacht als het uitkomt dat vader des huizes stiekem DVP dames ligt te krikken. Je wilt niet weten wat dit doet in een kerkgemeenschap, dus die betalen.
Lucratief is het zeker.. als je van de 100 nummers er flink druk opzet, en dat gebeurd heus wel.. en er betalen 30 mensen €200 nou tel uit je winst, €6000 euro.
Mensen met een goede baan en sociale status gaan niet naar de politie, dat maakt de schade juist alleen maar groter. Politie muteert alles, wanneer je aangifte doet moet je ook nog vertellen dat je bij een DVP bent geweest. In kringen van zakenleven, en mannen met goede banen bij de overheid, en mannen met geloofsovertuiging is dit een te grote stap. Plus dat de politie brief of post naar je huisadres stuurt, dan kan een eventuele partner ook meelezen.
De nummers zijn meestal niet langer dan 14 dagen in de lucht dan zijn ze wegIk heb het idee dat het tegenovergestelde waar is, ik ben nog nooit met ze in gesprek geraakt omdat ik op één of andere manier niet op tijd reageer. Dit is het type domme kamertemperatuur idioten die vroeger of later voor iets anders worden gepakt, anders zou je wel wat slimmer proberen mensen af te persen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen die erin trappen slim genoeg zijn een Bitcoin te kopen of direct naar deze schooiers te sturen.
Het lijkt er meer op dat ze wanhopiger zijn geworden en amateuristischer dan voorheen.
Inderdaad, door te betalen laat je zwakte zien. En daar weten de oplichters goed op in te spelen. Daarna volgen er meerdere tikkies van grote bedragen.Als je eenmaal betaald hebt gaat de ellende echt beginnen waarschijnlijk.
Ik bedenk niets zelf.. zit al aardig wat jaartjes in steun en belangen groepen voor sekswerkers dus alle dingetjes komen over tafel, en hier zijn ook meldingen over geweest. Alleen niet via officiële kanalen als Politie, Misdaad Anoniem, etc. Dat gebeurd ''off the Record'' maar wel via sekswerkers die dit melden bij voor hen bekende meldpunten als Proud. Hoe weet jij zeker dat er niet betaald is? Ik heb wel gekkere dingen meegemaakt in die belangengroepen.20 tot 30!? 30 mensen betekent dat bijna een derde van de personen die zo'n bericht krijgt erin trappen. Dat lijkt mij niet heel realistisch, ook gezien eerdere punt is gemaakt dat bij bijna 40 pagina's, nog geen enkele persoon die heeft betaald, gereageerd heeft en verhaal heeft gedaan. Heb je deze nummers zelf bedacht of komt dat ergens vandaan? Ben wel benieuwd hoor, en ik denk niet dat ik de enige ben.