Het omgekeerde gebeurt ook. Gelukkig heeft zij h ook kunnen oplossen maar ook blufpokerWie heeft naar aanleiding van een advertentie op sexjobs, problemen gekregen.
Mij is het volgende gebeurt. Ik had gereageerd op een advertentie onder de catagorie shemales. Een whatsap gestuurd met de vraag of ik langs kan komen. Na ruim een uur reactie gekregen met de vraag voor wanneer. Terug een bericht gestuurd dat ik in de avond wilde komen en gevraagd of ik het adres kan krijgen. Geen reactie. Nu vroeg men of ik een foto kon sturen hoe ik eruit zag. Ik kreeg gelijk een foto van van de persoon in kwestie, natuurlijk onherkenbaar terug. Ik had nog een sexy foto van mijzelf, ook onherkenbaar natuurlijk en achteraf ook dom dat ik deze heb opgestuurd. Ik heb geen reactie meer gehad en van een afspraak is niets gekomen. Nu het volgende. Ruim twee weken later krijg ik een bericht terug, waarin ze mijn naam noemt. Hi…. alles goed? Ik een bericht terug, wie is dit? ik heb je adres, en als je geen €1500 betaald dan laat ik iedereen weten in jou woonplaats en straat wat je "hobby" is. Daar was ik dus behoorlijk van geschrokken.
Ik heb inmiddels aangifte gedaan en de zaak wordt onderzocht. Men heeft mij gerustgesteld dat deze persoon alleen probeerd je bang te maken. De gesprekken hebben ze ook allemaal gezien, en ook de verschillende telefoon nummers.
Mede wandelaars, ik wil jullie waarschuwen!!! Gebruik niet je privé telefoon maar koop een tweede toestel of prepaid telefoon! Dit voorkomt een hoop ellende. Gaarne jullie reactie.