Ik zou beginnen met €1000 te vragen, en dan kijken waar je uit komt. Gewoon voor de gein.Misschien is dit een beetje off-topic maar dan komt het vast wel bij de juiste persoon terecht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou beginnen met €1000 te vragen, en dan kijken waar je uit komt. Gewoon voor de gein.Misschien is dit een beetje off-topic maar dan komt het vast wel bij de juiste persoon terecht.
Raad ik Veerle af. Ze is kwetsbaar. Deze nare smurfen weten waar haar bed slaapt.Ik zou beginnen met €1000 te vragen, en dan kijken waar je uit komt. Gewoon voor de gein.
Ja, eens. Als werkende dame zou ik bedanken voor het aanbod en het verder gewoon negeren, die patjakkers gaan sarren lijkt me niet handig.Raad ik Veerle af. Ze is kwetsbaar. Deze nare smurfen weten waar haar bed slaapt.
Kreeg ik ook. Gewoon negeren, is vervolgens ruim 1 week niet meer online geweest op WhatsappZojuist dit berichtje gekregen.
Je lacht je nog eens uit je broek van zoveel grappenmakers.Zojuist dit berichtje gekregen.
Ga ik wat leuks mee doen hahaMisschien is dit een beetje off-topic maar dan komt het vast wel bij de juiste persoon terecht.
Wow heftig, niet te geloven zoiets. Ik klink misschien als een racist, maar waren ze nederlands of Belgisch? Er kan ook een pooier achter zitten.Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.
Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.
Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.
Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Ik vraag me af wat de dames belet om willekeurige nummers aan te leveren. Dus niet persé van mannen die hen hebben benaderd, maar gewoon verzonnen nummers.Hetzelfde verhaal hier
Het zou best eens kunnen dat dit al gebeurt. Een dvp is ook niet dom. "Als ik die knul 300 telefoonnummers geef, dan krijg ik 100 euro. Snel verdiend. Ik schrijf wel een telefoonboek over."Ik vraag me af wat de dames belet om willekeurige nummers aan te leveren. Dus niet persé van mannen die hen hebben benaderd, maar gewoon verzonnen nummers.
Ik krijg ze regelmatig op de mail. Dezelfde teksten.Het zijn ook geen mails, het zijn WhatsApp-berichten.
Dus het gaat om je tel.nr.
Ik weet zeker dat Veerle ook makkelijk een klein leger kan optrommelen hoor. (misschien niet als ze nummers gaat delen )Raad ik Veerle af. Ze is kwetsbaar. Deze nare smurfen weten waar haar bed slaapt.
ik kreeg precies hetzelfde bericht van 0657871301Zojuist dit berichtje gekregen.
En jij denkt dat DVP's die illegaal werken daar over nadenken??Het is veel werk maar wat iemand die vaak verschillende DVP's bezoekt zou kunnen doen is voor elke DVP een ander telefoonnummer gebruiken, die je nergens anders voor gebruikt. (prepaid simkaart). Als je dan een dreigappje krijgt weet je gelijk waar je nummer is gelekt.
Zonder toestemming delen van persoonsgegevens is trouwens strafbaar volgens de AVG, niet alleen voor bedrijven maar ook voor privépersonen. Iemand die nummers lekt, laat staan honderden nummers is gewoon strafbaar.
Fair enough, als je illegaal werkt (dvp of niet) denk je sowieso niet na.En jij denkt dat DVP's die illegaal werken daar over nadenken??
Zelfs dat niet voorzover ik me herinner ....misschien een account aangemaakt.Dan heb je zeker ooit op de site van Sexjobs of Kinky op een advertentie gereageerd, dan ziet de ontvanger je mail adres.
Ik zie het helemaal voor me. "Schat, ik heb je broek in de was gedaan en er vielen een stuk of tien simkaartjes uit. Waar heb je die nou allemaal voor nodig?"Het is veel werk maar wat iemand die vaak verschillende DVP's bezoekt zou kunnen doen is voor elke DVP een ander telefoonnummer gebruiken, die je nergens anders voor gebruikt. (prepaid simkaart). Als je dan een dreigappje krijgt weet je gelijk waar je nummer is gelekt.
Zonder toestemming delen van persoonsgegevens is trouwens strafbaar volgens de AVG, niet alleen voor bedrijven maar ook voor privépersonen. Iemand die nummers lekt, laat staan honderden nummers is gewoon strafbaar.
Dit is toch ondoenlijk. Voor iedere DVP een ander nummer gebruiken. Je appt mischien met 5, maar met 1 maak je een afspraak. Die andere 4 hebben dan je nummer ook hoor.Het is veel werk maar wat iemand die vaak verschillende DVP's bezoekt zou kunnen doen is voor elke DVP een ander telefoonnummer gebruiken, die je nergens anders voor gebruikt. (prepaid simkaart). Als je dan een dreigappje krijgt weet je gelijk waar je nummer is gelekt.
Same here alleen een ander nummer maar zelfde tekst.ik kreeg precies hetzelfde bericht van 0657871301
Wat haalt dat uit of wat is de bedoeling daar van ? Sorry voor die oprechte vraag is enkel uit nieuwsgierigheid hoor ?Weer eentje
Je zou bijna Alberto of dhr Zeeman erop willen zetten.Ik zou beginnen met €1000 te vragen, en dan kijken waar je uit komt. Gewoon voor de gein.
Vaak zijn dat losse flodders hun dreigementen@Hot potato
Heb je het niet gevolgd? Dan willen ze berichtjes sturen om af te persen.
Ik ben ook 1 van de gelukkigen van hetzelfde berichtje . gelijk op de blockZojuist dit berichtje gekregen.