waar zie je dat aan dat iemand een tokkie is?Iemand een aanbeveling voor een meesteres die hoog opgeleid is, inplaats van al die tokkies die ik alleen maar voorbij zie komen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwaar zie je dat aan dat iemand een tokkie is?Iemand een aanbeveling voor een meesteres die hoog opgeleid is, inplaats van al die tokkies die ik alleen maar voorbij zie komen.
En wat noem jij hoogopgeleid?Iemand een aanbeveling voor een meesteres die hoog opgeleid is, inplaats van al die tokkies die ik alleen maar voorbij zie komen.
Maakt mijn niet heel erg uit, als het maar in NL is.In welke regio zoek je die?
Bijna altijd aan de communicatie, manier van doen en praten.waar zie je dat aan dat iemand een tokkie is?
HBO zou fijn zijnEn wat noem jij hoogopgeleid?
Dank je wel!
kloptfoto's lijken me van internet geplukt
Dat suggereert dan mogelijk wel weer dat ze wel echt is, of dat het een zeer sucessvolle scammer is.Degene die de advertentie op Sexjobs heeft gezet is ook al sinds 2011 (!!) actief.
Toen had iedereen een snor en mocht je nog roken op kantoor
Bizzare, adverteerd tegenwoordig onder de naam linda.Waar zijn alle aantrekkelijke top meesteressen gebleven? Met alle respect, maar het lijkt wel of iedere kundige domina de 50 inmiddels gepasseerd is. En alles wat jonger is, is meer een soort luie Instagram-poes die zo min mogelijk wil doen voor zoveel mogelijk geld.
Voorheen had je bijvoorbeeld Meesteres Bizarre: die leek zo uit de Playboy te zijn gestapt en had duidelijk plezier in wat ze deed.
Waar zijn zulke dames gebleven?
Bizzare, adverteerd tegenwoordig onder de naam linda.
Bizzare, adverteerd tegenwoordig onder de naam linda.