Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja dan kunnen wel een tijdje doorgaan, beetje zinloos als je niet wil discussieren maar wel steeds blijft reageren. Ik wens je in ieder geval goede SM sessies of andere dingen toe ongeacht of dat bij een Mrs, kinkt lady of iemand anders is of hoe ie zich zelf noemt,of hoe jij haar noemt. Als je maar plezier hebt! Enjoy! En fijn weekend toegewenst🙂
Mijn ervaring met Alesia was niet dat ze een scenario afdraaide, Maar ben pas 1 keer bij haar geweest. Zoals ik met Jill D'Vill had ben ik helaas nog nergens tegen gekomen.

Maar mijn vraag was inderdaad als je moet kiezen tussen Alesia en Carina wie je dan kiest.
Als je Alesia al kent, dan is het kwestie van keuze maken of je haar nog een x wil of dat je nu Carina wil proberen, dan weet je het verschil waarom ap je Carina niet je fantasie?
 
Laatst bewerkt:
haha kinderen toch ;-) wat een heen en weer gelul ;-)

Mijn ervaring met Carina en Alesia. Carina was Kinkygirl, mijn definitie is dat Kinkygirls spel nog wat erotiek bevat, soms aanraken, soms beffen o.i.d. heel soms intiem (was ze allang mee gestopt). Maar daar is ze helemaal mee gestopt, althans bij mij. Dus eigenlijk is het geen kinkygirl meer maar gewoon meesteres, maar ze adverteert nog met Kinkygirl volgens mij. Dat klopt denk ik niet, althans niet in mijn beleving. Dus ze is dan per definitie meesteres, dus als iemand zegt dat ze geen echte meesteres is snap ik ook weer niet. Je hebt gradaties in meesteres, varianten. Als jij vooral keiharde zaken wilt, needles, etc. dan zijn er misschien anderen die dit beter doen. Maar gewoon 'meesteres' zijn ze zeker wel.

Mbt Carina of Alesia? beiden mooi om te zien, maar mijn voorkeur is Carina op basis van uiterlijk.

In de Geleen staan nog wel wat "Kinky" dames die zich ook meesteres noemen, dan kunnen ze meer verdienen. Wil je intiem dan doen ze dat, wil je dat ze meesteres spelen doen ze dat ook. eigenlijk normale DVP's die doorhebben dat ze veel hoger uurtarief kunnen vragen door wat leren pakjes te dragen en wat SM video's gekeken hebben. Dat niveau zitten zowel Carina als Alesia boven wat mij betreft

fijn weekend allemaal
 
Dames bepalen zelf per klant wat ze aanbieden en bepalen ook zelf met welje titel ze willen adverteren. Dus als Carina toch wat erotische elementen doet en of zich zelf niet als Meesteres ziet is dat haar besluit en zo geldt dat voor iedere dame. Dat bepalen wij als klant niet.
 
helemaal eens. Maar volgens mij is het wel duidelijk grofweg:
1. meesteres = geen sex, per definitie niet, wat ze vervolgens met klanten doet achter de schermen is aan haar, zij is de baas over de hele sessie (maar luistert natuurlijk wel naar input)
2. kinkygirl = focus op BDSM, maar met erotische elementen, vaak geen sex, maar wel wat erotische handelingen afhankelijk van de klant. In ieder geval niet iemand die op haar rug gaat liggen en het laat gebeuren om het zo even te zeggen. De dames is "in control"
3. DVP = sex, met misschien BDSM elementen
 
helemaal eens. Maar volgens mij is het wel duidelijk grofweg:
1. meesteres = geen sex, per definitie niet, wat ze vervolgens met klanten doet achter de schermen is aan haar, zij is de baas over de hele sessie (maar luistert natuurlijk wel naar input)
2. kinkygirl = focus op BDSM, maar met erotische elementen, vaak geen sex, maar wel wat erotische handelingen afhankelijk van de klant. In ieder geval niet iemand die op haar rug gaat liggen en het laat gebeuren om het zo even te zeggen. De dames is "in control"
3. DVP = sex, met misschien BDSM elementen
Ja eens, maar sommigen kunnen de rok van 2 of 3 van deze types per klant verschillend leveren en zo dus bij de 1 een zeer goede Mrs zijn en bij de ander weer kinky lady etc
 
Ik kies voor Carina. Een mooie vrouw, die weet wat ze wil, grappig is en een geweldige sessie op de mat legt. Ze kan mij leden tijdens de sessie en weet wat ik fijn vind.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan