Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik word graag naakt achter het raam gezet door een meesteres om voor iedereen zichtbaar te mastruberen (in de geleenstraat in Den Haag). Ik heb dit nu een aantal keer gedaan, maar altijd achter een raam op de eerste verdieping,. Waardoor ik toch wat minder zichtbaar ben voor de andere wandelaars

Nu zal ik dit graag een keer doen achter een raam op de begane grond direct aan de straat waar ik goed zichtbaar ben. Welke meesteres kunnen jullie mij aanbevelen in de Geleenstraat??
 
Zeer kinky idee, zelf doe ik vooral aan het pijpen van de voorbinddildo van de meesteres. Helaas is het niet in ieder pand meer mogelijk om sexuele handelingen in het raam te doen. Sowieso moet.je altijd letten of de politie niet langskomt. Dan zit de dame ook in de problemen
 
Ik heb dit wel gedaan bij meesteres Coco, op de begane grond.
idem bij mandy, sterker nog de 1e keer dat ik in contact met haar kwam stond ze met een slaaf voor het raam en werd ik uitgenodigd om te komen pijpen terwijl ze hem met een grote dildo en vuist nam.

de meeste M's in de geleen zitten tegenwoordig hoog, alleen op 23/51 niet, maar die spelen ook boven
 
Waar kinky dames een raam beneden hebben kunnen ze daar voor het raam spelen als ze dat willen en het risico nemen, en dat zijn dus vrijwel alle dames op geleenstraat 76, 96 boven en 106 hunsestraat ingang passage boven na
 
Gebeurt ook op nr 86 bij Anastasia en Rebecca
Mrs Cindy gaat ook graag naar collegaatje beneden om je tentoon te stellen Ook boven buiten voor de deur gestaan
Camelia speelt ook voorhet raam
Vroeger met Eyes in de passage gelopen
Kortom alle sm en kinkygirls doen dit
 
Gebeurt ook op nr 86 bij Anastasia en Rebecca
Mrs Cindy gaat ook graag naar collegaatje beneden om je tentoon te stellen Ook boven buiten voor de deur gestaan
Camelia speelt ook voorhet raam
Vroeger met Eyes in de passage gelopen
Kortom alle sm en kinkygirls doen dit
Ja, op no. 37 is ook veel mogelijk. Voor het raam bij Mrs. Andreea of Mrs. Eyes. Vroeger ook door de passage gelopen en vaak de oversteek gemaakt in het trapportiek van de ene naar de andere deur. Daar ook voor iedereen te zien hun voorbind gepijpt.
En nu ik toch bezig ben. Vroeger ook op het dak van 23/51 met Mrs. Marina veel foto's gemaakt en ook wel haar voorbinddildo gepijpt. En 1 keer een andere slaaf.
En ook als sissy gekleed van de deur van no. 23 naar de deur van no. 51 gelopen en moeten stilstaan bij iedere dame in het raam. En dat waren er die dag veel.....
 
Ook nog Simona die je graag meeneemt naar het podium om je daar te gebruiken
Vroeger was alles beter: belgische mrs Nathalie toen die in den haag werkte, heb daar haar slaaf voor het raam op de eerste verdieping geneukt met zeer veel toeschouwers
 
Ook nog Simona die je graag meeneemt naar het podium om je daar te gebruiken
Vroeger was alles beter: belgische mrs Nathalie toen die in den haag werkte, heb daar haar slaaf voor het raam op de eerste verdieping geneukt met zeer veel toeschouwers
Mrs Nathalie een naam uit het verleden.
Wat ben ik voor en met haar diep gegaan, in Den Haag en Utrecht.
Van alle meesteressen uit mijn verleden staat zij in de top 3 van dames waar ik mij graag nog een keer aan zou willen overgeven.
Vrees dat dit voor altijd een wens zal blijven.

Sorry dat ik dit hier zomaar tussen stop, het ging over dingen doen voor het raam met en/of voor een meesteres.

Klinkt geil en interessant.
 
Mrs Nathalie een naam uit het verleden.
Wat ben ik voor en met haar diep gegaan, in Den Haag en Utrecht.
Van alle meesteressen uit mijn verleden staat zij in de top 3 van dames waar ik mij graag nog een keer aan zou willen overgeven.
Vrees dat dit voor altijd een wens zal blijven.

Sorry dat ik dit hier zomaar tussen stop, het ging over dingen doen voor het raam met en/of voor een meesteres.

Klinkt geil en interessant.
Ook een off topic reactie. Ik heb ook heel veel sessies met Mrs. Nathalie gehad. Vooral in Den Haag. Boven in haar kamer op Geleen 100b2, heel vaak voor het raam gestaan. We hebben heel veel plezier gehad. Trio's met Mrs. Coco, Mrs. Pia en met Simona en Paulina. De heerlijke terminator waarmee ze je aan het einde genadeloos tot een hoogtepunt bracht en nog even doorging.
Helaas heeft ze heel veel tegenslag gehad in haar leven. De kans dat ze ooit terug komt is een illusie. Maar mooie herinneringen
 
Een BDSM sessie staat nog op mijn bucketlist om te proberen. Ik vind het al jaren interessant om online filmpjes en plaatjes te kijken. Wat ik precies zelf wil heb ik nog niet helemaal duidelijk maar zoek het wel in de hoek van vernedering, bondage, rollenspel. Iemand goede tips of ervaringen voor een beginner?
 
Wat je sowieso moet doen, is gewoon zeggen dat het je eerste keer is, dat je nieuwsgierig bent en nog niet zeker weet of het iets voor je is. Bdsm gaat over actie-reactie en met die kennis kan de dame jouw reacties veel beter plaatsen.

Uiteindelijk draait het om de klik en het onderlinge vertrouwen. De klik is erg persoonlijk, maar het vertrouwen is (naar mijn mening) een teken van professionaliteit.

Zo had ikzelf bijvoorbeeld persoonlijk niet echt een klik met mrs. Sinistra in Gouda, maar was ze absoluut professioneel en was er dus wel vertrouwen.
Misschien is zij iets voor je?
 
Een BDSM sessie staat nog op mijn bucketlist om te proberen. Ik vind het al jaren interessant om online filmpjes en plaatjes te kijken. Wat ik precies zelf wil heb ik nog niet helemaal duidelijk maar zoek het wel in de hoek van vernedering, bondage, rollenspel. Iemand goede tips of ervaringen voor een beginner?
Mijn advies Paulina geleenstraat 98K1 , een hele aardige dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan