• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen BDSM Nederland algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
KO verwurgingen zijn wel een ding binnen het worstelen, iets wat daar wel door veel mensen gezocht wordt, maar niet door veel dames aangeboden wordt omdat er de nodige risico's aan vast zitten. Amata heeft er op haar website een heel artikel aan gewijd waarom zij het niet aanbiedt:


Ik ken geen Nederlandse worsteldames die KO's aanbieden (maar ook omdat ik er zelf niet in geinteresseerd ben en dus niet naar zoek). Er zijn wel wat internationale dames die het aanbieden (en die soms naar Nederland komen), maar ik weet geen specifieke dames omdat zoals gezegd ik er niet in geinteresseerd ben.
 
KO geslagen worden is echt levensgevaarlijk; kans op hersenletsel zit in een klein hoekje

KO verwurgd worden is op zich niet zo'n probleem; toen ik nog aan vechtsport deed is me dat weleens overkomen. In tegenstelling tot zoals je in een film ziet, ga je niet spartelen en naar adem happen (tenminste, niet als het op de juiste manier gedaan wordt)
De bloedtoevoer naar je hersenen wordt geblokkeerd, het wordt opeens zwart voor je ogen en je zakt weg. Natuurlijk niet iets wat je wekelijks moet overkomen.
Het gevoel van KO gaan is trouwens verre van geil/erotisch. Als je bijkomt ben je vooral gedesoriënteerd en moe dus niet de moeite waard om een dame voor te betalen
 
Het gevoel van KO gaan is trouwens verre van geil/erotisch. Als je bijkomt ben je vooral gedesoriënteerd en moe dus niet de moeite waard om een dame voor te betalen
Dat is voor iedereen anders. Er is wel degelijk een groot aantal mensen dat dit wel erotiscch vindt en er voor wil betalen.
Het is ook zeker niet mijn fetish, maar ik vind dat je anderman's fetish niet kunt "veroordelen", hooguit aangeven dat het niet jouw ding is. Anderen lachten weer om jouw worstelfetish. Maar als jij dat leuk vindt: lekker doen man.
 
Iets houd me tegen om naar Lauren bizarre te gaan, lijkt wel alsof ze niet hellemaal 100 is. Maar misschien zit ik er naast. Maar dit verhaal hier boven bevestigd dat toch wel weer…
 
Ben in het verleden weleens bij haar geweest en dat is me prima bevallen. Ik kan me voorstellen dat ze als persoon een beetje intens overkomt, maar in het spel merk je dat niet. Daarin is ze gewoon heel professioneel
 
Waarom moet je haar dan om toestemming vragen?
omdat dat wel zo netjes is, niet iedereen wil dat
Iets houd me tegen om naar Lauren bizarre te gaan, lijkt wel alsof ze niet hellemaal 100 is. Maar misschien zit ik er naast. Maar dit verhaal hier boven bevestigd dat toch wel weer…
ze is zeker uniek, ze reageert op wat ze ziet, maar ondanks dat we heftig speelde nooit me onveilig of onbegrepen gevoeld, in tegendeel ze geniet duidelijk vanwat ze doet, vooral als ze je stappen kan laten maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan