Vorige week zondag bij deze aantrekkelijke dame geweest. Ik zag toevallig dat ze deze keer in mijn woonplaats ontving, dus dat was extra makkelijk
Op zaterdagavond een berichtje gestuurd en het was snel geregeld. Ochtend daarna deed ze nog een videocall omdat ze bevestiging wilde.
De dames houden echt lijstjes bij en ik stond op geen van haar lijstjes (niet op de negatieve en ook niet op de positieve).
Uiteindelijk de straatnaam gekregen, was letterlijk maar 3 minuten rijden vanaf mijn huis. Daar aangekomen het huisnummer en hop, naar binnen.
Het is zeker een mooie dame, maar ook weer niet dat ik ervan achterover viel. Kreeg netjes een drankje aangeboden, het financiële gedeelte geregeld en allebei de kleding uit en op het bed plaatsgenomen.
Gezellig een beetje gekletst en daarna begon ze aan een heerlijke blowjob (zc) waarbij de ballen zeker niet werden vergeten, top. Toen lekker neuken.
Eerst reverse cowgirl, toen missionaris, nog een keer reverse cowgirl en uiteindelijk condoom volgespoten in normale cowgirl. Echt een prima potje neuken, ze kan veel hebben. En we zaten nog ruim in de tijd, wat ze erg leuk vond zodat we nog een rondje konden doen.
Even wat gedronken en leuk wat gekletst en veel gelachen. Toen begon ze weer aan mijn piemel te trekken en sprak ze de woorden: I'm gonna suck all the cum out of you. Dat lukte een paar keer bijna maar uiteindelijk heb ik het handmatig afgemaakt terwijl zij mijn ballen in haar mond had.
Als het wel oraal gelukt was dan had ik denk ik wel in haar mond mogen spuiten. Nog gezellig wat gepraat en de kleren weer aan, uiteindelijk ruim een uur binnen geweest. Prima bezoekje bij een mooie, lekkere en erg gezellige dame. Helaas geen tongzoenen, wellicht de volgende keer wel. Beffen en vingeren ben ik niet eens aan toegekomen.
Arnhem is voor mij een uur rijden, dus ik wacht wel totdat ze nog eens in de buurt is, want ze is absoluut de moeite waard voor een 2e afspraak.
O ja, volgens haar eigen zeggen is ze 39 jaar.