waar zie je dat aan dat iemand een tokkie is?Iemand een aanbeveling voor een meesteres die hoog opgeleid is, inplaats van al die tokkies die ik alleen maar voorbij zie komen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwaar zie je dat aan dat iemand een tokkie is?Iemand een aanbeveling voor een meesteres die hoog opgeleid is, inplaats van al die tokkies die ik alleen maar voorbij zie komen.
En wat noem jij hoogopgeleid?Iemand een aanbeveling voor een meesteres die hoog opgeleid is, inplaats van al die tokkies die ik alleen maar voorbij zie komen.
Maakt mijn niet heel erg uit, als het maar in NL is.In welke regio zoek je die?
Bijna altijd aan de communicatie, manier van doen en praten.waar zie je dat aan dat iemand een tokkie is?
HBO zou fijn zijnEn wat noem jij hoogopgeleid?
Dank je wel!
kloptfoto's lijken me van internet geplukt
Dat suggereert dan mogelijk wel weer dat ze wel echt is, of dat het een zeer sucessvolle scammer is.Degene die de advertentie op Sexjobs heeft gezet is ook al sinds 2011 (!!) actief.
Toen had iedereen een snor en mocht je nog roken op kantoor
Bizzare, adverteerd tegenwoordig onder de naam linda.Waar zijn alle aantrekkelijke top meesteressen gebleven? Met alle respect, maar het lijkt wel of iedere kundige domina de 50 inmiddels gepasseerd is. En alles wat jonger is, is meer een soort luie Instagram-poes die zo min mogelijk wil doen voor zoveel mogelijk geld.
Voorheen had je bijvoorbeeld Meesteres Bizarre: die leek zo uit de Playboy te zijn gestapt en had duidelijk plezier in wat ze deed.
Waar zijn zulke dames gebleven?
Bizzare, adverteerd tegenwoordig onder de naam linda.
Bizzare, adverteerd tegenwoordig onder de naam linda.
Tja, zeker heel veel meegemaakt met haar. Heel veel geleerd van haar, door haar. Zij heeft mij gemaakt tot de sissy die ik nu ben. Samen ook andere sissies opgeleidt.Was ze er nog maar
Meesteres marina
Ja, wow, heerlijk. Was geweldig bij die vrouw. Echt zonde dat ze is gestopt. Was eerst bij Meesteres Nana en die stelde me destijds voor aan Mrs Marina. Fantastisch erotisch spel.Mrs. Marina... de eerste vrouw die ik gerimd heb.
mrs eyes zet je voor het raam en probeert mannen te lokken om te pijpen, cindy doet de gordijnen gerust open zodat je kunt zien wat ze doet, beide op de 1e verdieping, genoeg andere dingen gezien in de hunse/geleenIk word graag door een meesteres in een buurt met raamprostitutie achter het raam gezet, zodat voorbijgangers mij zien staan.
Maar welke (seksuele ) handelingen zijn er dan toe gestaan.?
Ik snap dat mastruberen en naakt niet toegestaan is.
Maar alleen in onderbroek mag dit wel?
En bijvoorbeeld een voorbinddildo pijpen, glas met pis leeg drinken, condoom met sperma leeg drinken mag dit wel??
Zo dan, dat is lang geleden. Mrs. Nana. Hele mooie vrouw die een heel leuk kinkyspel speelde. Daar heb ik mijn eerste stappen op BDSM terrein mee gezet. Ze had boven in geleenstraat no.23 de SM kamer waar nu Lady M zit. Toen al een mooie kamer.Ja, wow, heerlijk. Was geweldig bij die vrouw. Echt zonde dat ze is gestopt. Was eerst bij Meesteres Nana en die stelde me destijds voor aan Mrs Marina. Fantastisch erotisch spel.
Skinny? Die ooit nog op het Zandpad werkte?mrs Denise
ja, werkte op het zandpad idd ;-) mooi slank destijdsSkinny? Die ooit nog op het Zandpad werkte?