Het ging me niet om het medische verschil, maar om het feit dat iemand zich vooraf beschermd tegen iets, oftewel: iets inneemt in een gezond lichaam, zoals een ander gr lid het noemde.Vaccinatie is toch iets gans anders dan antibiotica.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet ging me niet om het medische verschil, maar om het feit dat iemand zich vooraf beschermd tegen iets, oftewel: iets inneemt in een gezond lichaam, zoals een ander gr lid het noemde.Vaccinatie is toch iets gans anders dan antibiotica.
Bewust niet, er lopen blijkbaar ook bewust mensen rond die denken wat ik heb opgelopen deel ik met een ander voor de kick en als teleurstelling dat ze zelf dit is overkomen. Dus no wayWe weten allemaal dat sex zonder condoom het aller lekkerst is…
Maar toch lijkt het mij een super eng idee om sex te hebben zonder condoom met een dvp.
Juist omdat ze meer seksueel actief zijn met verschillende mannen.
Ik heb wel eens gehad dat de klik tijdens de date zo goed was dat ze zelf aanbood om het zonder te doen.. toen moest ik toch even twijfelen en toch een condoom gebruikt.
Durf jij het? Zijn er mannen die er bewust voor kiezen om het bare te doen?
Elke week komen er 5000 hiv-infecties onder jonge vrouwen (15-24 jaar) bij.
Het risico op hiv is twee keer zo groot voor ongeschoolde meisjes vergeleken met meisjes die naar school gaan.
Voor veel meisjes die geen of weinig onderwijs krijgen is het moeilijk om info over hiv te vinden. Zij hebben minder kans op goed betalend werk en zijn afhankelijk van mannen om te overleven.
Dat maakt hen kwetsbaarder voor hiv.
Maar we hoeven elkaar gelukkig niet te overtuigen in een vrij land.
Aidsfonds, ken je Google.com toets het anders daar eens in in de zoekbalk en druk dan op enter dan zie je veel meerWaar heb je dat soort statistieken vandaan ?
Ik heb het wel eens gedaan, nu niet meer, ik kan het bare doen met mijn vriendin
Ik ben ooit "slachtoffer" geweest van mijn eigen geweten. Vooraf zou ik je voor gek verklaren als je zou beweren dat ik..........
Maar....... ooit in een massagesalon, best een hele leuke sessie. We hadden een klik en ik was niet voor eerst bij haar. Terwijl we op de badrand zitten met de voetjes in het water en ze me een meer dan perfecte "handjob" gaf speelde ik met haar prachtige borsten en plotseling fluistert ze in mijn oor: "Ik wil je in mij voelen". Ik schrok licht en negeerde haar. Maar na nog een paar keer hinten van haar vroeg ik hoe ze dat wilde doen. Bleek dat ze (en ik) geen binnenbandjes bij ons hadden. Inmiddels zo geil als weet ik wat, dus kussens van de massagetafel op de grond en langzaam maar zeker ging het gebeuren. Ik mocht niet in haar klaarkomen. Maar het is dus wel gebeurd. Bare.....
Spijt van? Jee............ Ben later wel bij een arts geweest en er was niets aan de hand. Dat is de reden van mijn "jee". Been there, done that and almost bought the t-shirt........ Maakte ik mij druk? Nee, ook niet, maar helemaal goed voelde het ook niet.
kan niet...ik ben geheel kaaldat ze een tijdje later aanbelt met een baby op de arm met jouw kleur haar.
In een vaste relatie... zeker!
Dan zal ze toch eerst moeten uitvinden waar ik woonErgo - zorg dat je altijd condooms op zak hebt . Kan namelijk ook de andere kant op gaan: dat ze een tijdje later aanbelt met een baby op de arm met jouw kleur haar. Het is niet alleen ziektes waar je voor moet uitkijken.
Ja dat zijn echt zieke mensen. Krijg er de kriebels vanBewust niet, er lopen blijkbaar ook bewust mensen rond die denken wat ik heb opgelopen deel ik met een ander voor de kick en als teleurstelling dat ze zelf dit is overkomen. Dus no way
Ja en een stuk of 50 dna test moeten ondergaan..om te weten te komen..welke bare lul raak heeft geschoten
Is er een buitenechtelijke troon opvolger op komst
Of een fiep erom..Overigens geen DVP, maar one-night stand. Toch liever de anonimiteit van een DVP in het vervolg, die weten je niet te vinden
Of een fiep erom..
En dan heb je daarna dus als man... geen verantwoordelijkheid meer? Werkelijk!Misschien had de dame tegen hem gezegd dat ze anticonceptie gebruikte..dus ik ken de feiten niet.
Natuurlijk is hij er wél lekker op los gegaan! En... hopelijk was het de moeite waard... want dit kan wel eens een dure wip worden!Nee maar veranderd wel de zaak...gewoon vol spuiten. Of vol spuiten als je te horen hebt gekregen dat ze anticonceptie gebruikt
verantwoordelijkheid blijft natuurlijk,maar het is dan niet zo dat hij er gewoon op los is gegaan .
eerst een vrouw volspuiten... op een one-night stand dan nog!
En dan... op alle mogelijke manieren je verantwoordelijkheid proberen te ontlopen!
Fraai is anders!
Succes met die stelling... als je voor de rechter staat!De wet die stelt dat verwekker ten alle tijden de verantwoordelijkheid heeft is in mijn ogen illegitiem en achterhaald. We leven in een wereld waarin we vooral sex hebben met recreatief doel, en niet met voortplanting in gedachte.
Daarnaast kan je stellen dat een vrouw genoeg opties heeft om het probleem te laten verwijderen. Als ze het dan toch besluit te houden zonder toestemming van man, zou ze het zelf moeten doen.
De context is dat ze me vroeg om haar vol te spuiten want "ik slik de morning-after morgen wel", en ik dit in alle geilheid heb gedaan. Dom ja, maar met deze context zie ik mezelf als slachtoffer. Mannen worden onvoldoende beschermt hierin.
Succes met die stelling... als je voor de rechter staat!
Wilt u het ouderschap laten vaststellen van een vrouwelijke partner? Dan kijkt de rechter of zij toestemming gaf voor het verwekken van het kind.
Dit gaat over een gans andere situatie.Ik vind het verschil in benadering van man en vrouw om dezelfde vaststelling vreemd.
Er zijn dus twee gronden voor gerechtelijke erkenning van ouderschap: je bent de verwekker van het kind (dat gaat dus over de biologische vader of biologische moeder en kan worden vastgesteld door een DNA onderzoek) of je hebt ingestemd met de daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad. Deze laatste situatie is die van de mee-moeder, buiten het geval van huwelijk of geregistreerd partnerschap. Hier kan uiteraard geen sprake zijn van biologische verwekking, maar wel van een soort intellectuele verwekking. Dat is hetgeen wordt bedoeld met "Dan kijkt de rechter of zij toestemming gaf voor het verwekken van het kind."Het ouderschap van een persoon kan, ook indien deze is overleden, op de grond dat deze de verwekker is van het kind of op de grond dat deze als levensgezel van de moeder ingestemd heeft met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad, door de rechtbank worden vastgesteld op verzoek van:
- de moeder, tenzij het kind de leeftijd van zestien jaar heeft bereikt;
- het kind.