Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTsja... neuken zonder condoom... en in haar klaarkomen.Iedereen heeft het hier wel over soa's, maar ongewenst vader worden lijkt me ook niet alles
Iedereen heeft het hier wel over soa's, maar ongewenst vader worden lijkt me ook niet alles
Alles eraf geknipt!??gelukkig al 10 jaar niet meer mogelijk (knip ) en sinds vorig jaar al helemaal niet meer.
Alles eraf geknipt!??
Volgens mij ben ik het wel een keer tegen gekomen op Seksjobs.Nou daar zeg je me wat..heb je nooit die advertentie gezien op sexjobs....bare zonder anticonceptie...
Nee joh, ik lees niet alles wat op internet staat. Breeding lijkt me ook wel geil om te doen. Moet je vooraf wel goede afspraken maken.Nou daar zeg je me wat..heb je nooit die advertentie gezien op sexjobs....bare zonder anticonceptie...
Waarom kans op herhaling groter? Omdat je het zelf toch wel lekker vindt? Als het is omdat de dame het bij jou liet gebeuren is het wel sneu haar voor straf niet meer te bezoeken. Je kunt zelf immers zorgen dat het niet bare wordt....
een dvp is van iedereen maar een goede dvp doet er alles aan jou te doen geloven dat je de enige bent waar ze haar volledig geeft.... als je dat dan gaat geloven heeft ze jou in haar macht....
hangt wel een iets ander risicoprofiel aan bare tegenover beffen en kussen.Nu ik er over nadenk is het eigenlijk wel vreemd. Ik wil altijd beffen en kussen, maar bare durf ik niet
Kan leuk zijn als je het wil hahaIedereen heeft het hier wel over soa's, maar ongewenst vader worden lijkt me ook niet alles
Ook aan timmeren. Zit een risico, maar het is onzin om dat gelijk te stellen aan bare neuken, dat lijkt me sterk.Volgens mij verandert dat alweer snel als je ook kontlikt.
Wil graag bij elke dame/ladyboy kontlikken. Wat is het extra risico?Volgens mij verandert dat alweer snel als je ook kontlikt.
dat je poep haptWil graag bij elke dame/ladyboy kontlikken. Wat is het extra risico?