Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom kans op herhaling groter? Omdat je het zelf toch wel lekker vindt? Als het is omdat de dame het bij jou liet gebeuren is het wel sneu haar voor straf niet meer te bezoeken. Je kunt zelf immers zorgen dat het niet bare wordt....😇

Je hebt gelijk, maar als ik onverwacht ineens een recentie leest op Girlsreview of vroeger op Hookers, van andere wandelaar die schrijft dat die bare mocht gaan bij 'mijn' dame, dan is voor mij de goesting over, zelfs met condoom. Ik schrijf 'mijn' dame omdat ja, je dan thuis over haar droomt, haar poesje... voor mij helemaal puur, maar zulke fantasie is op zich al verkeerd, een dvp is van iedereen maar een goede dvp doet er alles aan jou te doen geloven dat je de enige bent waar ze haar volledig geeft.... als je dat dan gaat geloven heeft ze jou in haar macht....tot je andere dingen leest.

Laatst bewerkt:
een dvp is van iedereen maar een goede dvp doet er alles aan jou te doen geloven dat je de enige bent waar ze haar volledig geeft.... als je dat dan gaat geloven heeft ze jou in haar macht....

Ongetwijfeld dat jij meer DVP's hebt bezocht die bare hebben geneukt. Of dit nu met klanten is, hun pimp of vriend die thuis zit...
De gedachte te denken dat ze dat niet doen, is je kop in het zand steken. Een DVP komt in haar functie altijd wel een keer die klant tegen dat ze denkt: fuck it, die mag er zo in. Er zullen zeker wel zijn die het niet doen...maar daar kom je als klant toch nooit achter.

Terug
Bovenaan Onderaan