Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ophef volgens mij ..is niet het eerste en zal ook niet het laatste filmpje zijn van Barbie....ik begon erover omdat het smerig is ,als je een halve pot pindakaas mee naar buiten trekt...
 
Net weer een filmpje gezien,waar Barbie 1 minuut anaal wordt uitgewoond...volgens mij had ze daags ervoor beter niet dat broodje shoarma gegeten😉🤮
Nou jij doet voorkomen dat je een nieuw filmke hebt ontdekt. Je vind haar toch wel interessant anders kijk je niet haar volledige film.

Ik vraag me dan af, wat heeft dat met onderwerp van doen. En hier wordt ook de suggestie gedaan of ze niet uit het vak komt.
Geen ophef volgens mij ..is niet het eerste en zal ook niet het laatste filmpje zijn van Barbie....ik begon erover omdat het smerig is ,als je een halve pot pindakaas mee naar buiten trekt...
Er zullen zeker wel meer filmpjes opduiken, maar om die dan hier te delen, om de boel weer smeuïg te verkopen.

Ben het wel met je eens dat het einde smerig is, heeft ze nooit van spoelen gehoord.
 
Ik vraag mij af of ze echt uit de business is....? Ik heb de indruk dat als je haar 500 euro bied, alles opeens weer mogelijk is.
Ik weet niet of je echt een poging overweegt, maar in het algemeen wil ik adviseren deze dame te mijden mocht ze zich ooit weer aanbieden als DvP.

De reden is simpel, ze heeft in interviews aangegeven dat ze geen prostitutie wil doen en het alleen gedaan heeft omdat ze gedwongen zou zijn.

Ja, door haar verdere gedrag neem ik dat verhaal met een korrel zout, maar daar gaat het me niet om. Als je seks hebt met een DvP terwijl je aanwijzingen hebt dat ze gedwongen is kan je daar als wandelaar een hele hoop gezeik mee krijgen. Dat er een interview staat op de website van RTL waarin ze dat letterlijk zelf zegt is dan toch echt iets wat tegen je gebruikt kan worden.

Als ze nu weer betalende klanten gaat zien, en daarna WEER gaat verspreiden dat ze gedwongen is, dan zou ik niet 1 van die klanten willen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen interesse om haar te ontmoeten. Het was meer een retorische vraag...
Ik kan mij niet voorstellen dat ze het geld niet zou aannemen, maar iedereen die daar gebruik van maakt loopt een zeer groot risico, zoals je al schreef...
 

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.306
Leden
34.390
Nieuwste lid
peteypirate
Terug
Bovenaan Onderaan