Link?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFijn om te zien dat het zo goed met haar gaat nadat ze is bevrijd uit de seksbranche...Video staat op Reddit? Als dit de juiste is
Gelukkig zonder....Geur.op redd.tube met geluid
Nou jij doet voorkomen dat je een nieuw filmke hebt ontdekt. Je vind haar toch wel interessant anders kijk je niet haar volledige film.Net weer een filmpje gezien,waar Barbie 1 minuut anaal wordt uitgewoond...volgens mij had ze daags ervoor beter niet dat broodje shoarma gegeten
Er zullen zeker wel meer filmpjes opduiken, maar om die dan hier te delen, om de boel weer smeuïg te verkopen.Geen ophef volgens mij ..is niet het eerste en zal ook niet het laatste filmpje zijn van Barbie....ik begon erover omdat het smerig is ,als je een halve pot pindakaas mee naar buiten trekt...
en Pindskaas goede combinatie.smeuïg
Waar staat dat ik de volledig film heb gezien.....die heb ik niet eens..niet meer dan hier te zien is.Je vind haar toch wel interessant anders kijk je niet haar volledige film.
Volgens mij niet hoor....maarja dat jij dat eruit haalt.ligt meer aan jou als aan mij..Nou jij doet voorkomen dat je een nieuw filmke hebt ontdekt
Fijn om te zien dat het zo goed met haar gaat nadat ze is bevrijd uit de seksbranche...
zit ik net aan mijn boterhammetje met kaasen Pindskaas goede combinatie.
Zal dit dan die schipper zijn die de zwarte zee bevaard?Ook niet ff een kontspoeling vooraf ofzo.
Ik ben naar die film geweest,Barbie, daar zouden ze een keer een film over moeten maken.
ViespeukIk heb haar eens gegoogeld
Dat is verdorie wel een goede conclusie zegze is zelf ook wel geen onbesproken blad.
Ik kende haar niet. Ik verschoot dat ze maar 34 was. Ik had eerder gegokt op 45-50 jaarViespeuk
Dat is verdorie wel een goede conclusie zeg
DE STRONT SPUIT ERUIT!Fijn om te zien dat het zo goed met haar gaat nadat ze is bevrijd uit de seksbranche...
op redd.tube met geluid
Zonder die tekeningen op haar rug had ik dezelfde mening gehad.Zo van achteren ziet ze er best nog wel goed uit.
OngetwijfeldIk vraag mij af of ze echt uit de business is....? Ik heb de indruk dat als je haar 500 euro bied, alles opeens weer mogelijk is.
Ik weet niet of je echt een poging overweegt, maar in het algemeen wil ik adviseren deze dame te mijden mocht ze zich ooit weer aanbieden als DvP.Ik vraag mij af of ze echt uit de business is....? Ik heb de indruk dat als je haar 500 euro bied, alles opeens weer mogelijk is.
Nee want ze hebben vast aanbetaald en dan zegt ze ineens dat ze gedwongen wordt , makkelijk verdiend geen klant die dan nog naar zijn aanbetaling vraagt.Als ze nu weer betalende klanten gaat zien, en daarna WEER gaat verspreiden dat ze gedwongen is, dan zou ik niet 1 van die klanten willen zijn.