Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas ze aan de schijt?Net weer een filmpje gezien,waar Barbie 1 minuut anaal wordt uitgewoond...volgens mij had ze daags ervoor beter niet dat broodje shoarma gegeten
lekker joh, ik zit net aan mijn prakkie boerenkool met worst.Net weer een filmpje gezien,waar Barbie 1 minuut anaal wordt uitgewoond...volgens mij had ze daags ervoor beter niet dat broodje shoarma gegeten
Was net of die kerel in een pot pindakaas zat te roerenWas ze aan de schijt?
Zou jij het nog wel met haar kunnen doen @Ernstige Neuker, of gaat dat bij jou ook een brug te ver, en zit je liever met de kat op schoot naar een goede film te kijken?Was ze aan de schijt?
je bent denk ik de jus vergetenlekker joh, ik zit net aan mijn prakkie boerenkool met worst.
mag het dan ook zuurkool met vette jus zijnje bent denk ik de jus vergeten
alleen al van de naam Barbie krijg ik een acute slappe penis. Het antwoord is dus Nee ik kan en wil het ook niet doen met Barbie.Zou jij het nog wel met haar kunnen doen @Ernstige Neuker, of gaat dat bij jou ook een brug te ver, en zit je liever met de kat op schoot naar een goede film te kijken?
alleen al van de naam Barbie krijg ik een acute slappe penis. Het antwoord is dus Nee ik kan en wil het ook niet doen met Barbie.
Nee ik vond het toen ook al niks...vadsig ding....wel die andere blonde,niet die little princess.en die donkere die nu door waylon wordt uitgewoond. Die waren wel lekker.Vroeger in de oh oh Cherso periode, vond ik het wel een lekker neukertje, een om even snel in je middagpauze een klein beurtje te geven.
ik vond ze wel wat hebben, zo'n lekker dom blond ordinair sletje.Nee ik vond het toen ook al niks...vadsig ding....wel die andere blonde,niet die little princess.en die donkere die nu door waylon wordt uitgewoond. Die waren wel lekker.
Bekijk bijlage 189391
nou nee, ik moet er nu niet aan denken en al helemaal niet in haar sterretje.Dom blond en ordinair is ze nu nog.. dus wat houdt je tegen...ff lekker anaal
Een van mijn poezen kwam zeiknat van de regen binnen, had ik eindelijk een natte poes op schoot.dan toch liever een avond met de poes op schoot, naar een spannende film kijken.
Ik wordt er ook niet warm van.
Vroeger in de oh oh Cherso periode, vond ik het wel een lekker neukertje, een om even snel in je middagpauze een klein beurtje te geven.
Maar ze ziet er nu niet meer uit.
Die BiBi Breijman. Daar heb ik nog eens mee getongd nog voordat ze met Waylon ging ergens op een feestje in Rotterdam hahaNee ik vond het toen ook al niks...vadsig ding....wel die andere blonde,niet die little princess.en die donkere die nu door waylon wordt uitgewoond. Die waren wel lekker.
Bekijk bijlage 189391
Barbie staat niet op deze foto toch? Is zij er net afgeknipt aan de rechterkant?Nee ik vond het toen ook al niks...vadsig ding....wel die andere blonde,niet die little princess.en die donkere die nu door waylon wordt uitgewoond. Die waren wel lekker.
Bekijk bijlage 189391
Hoe zou het met de anderen gaan? Zijn de dames ook nog actief in de dienstverlenende sector?Nee ik vond het toen ook al niks...vadsig ding....wel die andere blonde,niet die little princess.en die donkere die nu door waylon wordt uitgewoond. Die waren wel lekker.
Bekijk bijlage 189391
Die lekkere blonde is ondertussen getrouwd en werkt in een kledingwinkel en die brunette die dacht dat ze lekker was terwijl ze best vadsig was, is ondertussen gescheiden van die even vervelende gozer die Vincent en Tijgertje zit weer in de bak zoals gewoonlijk haha.Hoe zou het met de anderen gaan? Zijn de dames ook nog actief in de dienstverlenende sector?
Nou hup, deel dat filmpje ff hier
Waar is het geluid? Het gekreun van "Oh, Ken ga doorrr."Video staat op Reddit? Als dit de juiste is