Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen buurman van me filosofeerde ooit eens hardop: "eerst willen ze 'm er niet in hebben, maar als hij er eenmaal in is geweest..."Die vent van haar stond ook stijf van de anabolen. Volgens mij zat er ook niet veel grijze massa tussen de oren. Als hij maar kon ne*ken.
Ouders voeden hun kinderen tegenwoordig niet meer op.Ik snap niet dat de ouders van die meisjes niks in de gaten hebben. Als kind mag je toch bescherming van je ouders verwachten. Volgens mij komen die meisjes allemaal uit probleemgezinnen en zijn daardoor een makkelijke prooi.
Als je hem niet kent dan is dit een erg domme reactie.Die vent van haar stond ook stijf van de anabolen. Volgens mij zat er ook niet veel grijze massa tussen de oren. Als hij maar kon ne*ken.
Vandaar ook mijn opmerking in #352...Ik voorzie voor de toekomst een hoop van dit soort gevallen. Weinig animo voor school of gewoon werken. Liefst worden ze influencer en als ze daarmee niet het grote geld binnen harken dan doen ze OnlyFans.
Het kan best een top goser zijn .maar dan nog hoeft het geen raketgeleerde te zijn...het een sluit het andere niet uit.Als je hem niet kent dan is dit een erg domme reactie.
Ik ken hem heel lang, top goser ,...
Mee eens.Ik heb het interview met haar bekeken.
Conclusie: iedereen is schuld behalve ze zelf maar Barbie is eigenlijk een heel lief meisje - of zoiets.
Er zaten in de tijd van Oh Oh Cherso al weinig functionerende hersencellen bij haar. Toen dacht ik dit is scripted reality. Maar het werd toen duidelijk: hier is een dom wicht dat in een push-pull verhaal terecht is gekomen. Push door de TV makers, pull want zij wilde toch graag beroemd zijn.
Ik voorzie voor de toekomst een hoop van dit soort gevallen. Weinig animo voor school of gewoon werken. Liefst worden ze influencer en als ze daarmee niet het grote geld binnen harken dan doen ze OnlyFans. En dan komt de prins op het witte paard (aka Loverboy) en gaat haar uitpersen als een citroen.
We kunnen alleen maar hopen, dat dit soort gevallen wegblijven uit het legale circuit, zodat wij verder kunnen gaan met ons hobby.
Het kan best een top goser zijn .maar dan nog hoeft het geen raketgeleerde te zijn...het een sluit het andere niet uit.
De Cherso ploeg kwam dan uit Duindorp - (Scheveningen) - accent er even bijdenken - maar inderdaad ook een "gezellige volkswijk", en inderdaad wel een percentage mensen die foute vrienden hebben - of foute vrienden _zijn_.Het is meestal in "dat soort" kringen - soort zoekt soort. Den haag en met name schilderswijk is ook niet de beste wijk in NL verder.
Genoeg TV programma's over geweest (Probleemwijken bijv).
Dit was dan ook wel een bij elkaar geraapt zooitje.De Cherso ploeg kwam dan uit Duindorp - (Scheveningen) - accent er even bijdenken - maar inderdaad ook een "gezellige volkswijk", en inderdaad wel een percentage mensen die foute vrienden hebben - of foute vrienden _zijn_.
Ik vond het echt een stel hersenloze bij elkaar die lieten zien hoe ze zuipte, neukte en tenslotte uit beeld verdwenen op 1 naEn toch was het leuk!
En hun familie zat thuis voor de buis met de handen voor hun ogen. "issie weer dronken"Ik vond het echt een stel hersenloze bij elkaar die lieten zien hoe ze zuipte, neukte en tenslotte uit beeld verdwenen op 1 na
Dan zouden ze hier op hun plaats zijnDit was dan ook wel een bij elkaar geraapt zooitje.
Kon maar over 1 ding gaan en dat was neuken
Precies, ze zijn niet veel minder dan wij hierDan zouden ze hier op hun plaats zijn
Spreek voor jezelfPrecies, ze zijn niet veel minder dan wij hier
Tja dat zie je maar een is ''gered'' maar gaat er ondertussen wel door in...Dan zouden ze hier op hun plaats zijn
Nou, die Bibi is niet helemaal uit beeld verdwenen. Was ook de enige in de serie die zich nog aardig fatsoenlijk wist te gedragen.Ik vond het echt een stel hersenloze bij elkaar die lieten zien hoe ze zuipte, neukte en tenslotte uit beeld verdwenen op 1 na
Juist door dit soort dingen kan ze de aandacht blijven houden.nou...ze weet zich wel in the picture te houden...
Juist door dit soort dingen kan ze de aandacht blijven houden.
Ze is erg aandachtsgeil zowel positief als negatief.
Juist door dit soort dingen kan ze de aandacht blijven houden.
Ze is erg aandachtsgeil zowel positief als negatief.
Tja. Dit zegt alles natuurlijk.nou...ze weet zich wel in the picture te houden...
Dat hoor je me niet zeggen, of ik zie dat helemaal verkeerdIk hoop niet dat je suggeert dat wat haar overkomen is dat allemaal rechtvaardigd ofzo.
Dat je alle vrouwen over 1 kam scheert is nou ook niet echt nodig.Vrouwen blijven nu eenmaal vrouwen. Aandacht, in de spotlight staan, is alles voor sommigen.
Excuus vluchtig overheen gelezen, gebeurt de beste wel eensEr staat: sommigen......
Er staat ook "vrouwen blijven nu eenmaal vrouwen". Alsof alleen vrouwen soms graag in de aandacht staanEr staat: sommigen......