Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hun site ziet er mooi uit, maar er staan geen prijzen. Kun je een idee geven van wat een nuru massage hier kost? Bedankt alvast.
Ik ben er begin dit jaar geweest. Als ik mij goed herinner was het toen 3.000 voor 60 minuten. Het schijnt dat Pam een aanrader is. Die was er helaas niet toen ik er was. Op de site kan je zien welke dames er zijn.
 
Wat betreft Nuru Massage: Ik was in Koh Samui en bezocht daar een plek genaamd Ki Mo No Nuru Massage.

De dames waren gekleed in traditionele kimono's en je kon een keuze maken uit één of meerdere dames. Het deed me denken aan een scène uit Rush Hour 1 — een bijzondere ervaring!

Ik had oorspronkelijk één dame gekozen, maar vanwege de geweldige sfeer en de suggestie van de gastvrouw, besloot ik om een tweede dame erbij te vragen. Er was zelfs de mogelijkheid om voor een korte extra tijd een derde dame toe te voegen.

Het was een volledige ervaring en voelde alsof ik in een bijzondere filmscène belandde. De dames waren vriendelijk, professioneel en leken ook oprecht van het moment te genieten. In 2016 betaalde ik 3000 baht voor een uur (inclusief fooi, omdat de ervaring echt buitengewoon was).

Voor zover ik weet, is de zaak nu bekend als Pannarai Nuru Massage. Hier is de link voor meer informatie:
https://www.pannarai-samui.com/index.php

In februari ga ik voor het eerst naar Pattaya, en ik hoop daar een vergelijkbare ervaring te hebben!
 
@Theo15000 :
ST (Short Time) zegt het eigenlijk al, reken op ongeveer 1 of max 2 uur
LT (Long Time) is een x aantal uur, afhankelijk van jezelf tot max de volgende ochtend, hoewel veel dames ook wel ergens aan het einde van de nacht graag in hun eigen bed willen gaan slapen. Naarmate je met meer geld strooit, haar vaker meeneemt naar je hotel en ze je leuk vind zal ze steeds minder op de klok gaan kijken.

@Chiel69!
Barfines zijn dynamisch in tijd en locatie afhankelijk, neem je aan het begin van de avond een mooie dame mee uit een van de betere gogo's dan vragen ze al snel zo'n 1500 baht bij een ST aan barfine, gaat de tent bijna dicht dan zakt ook de barfine, uiteraard heb je ook minder keuze want de mooiste dames zijn natuurlijk al weggekaapt.

In Bangkok zit een bar onder Ruamchitt Hotel genaamd Thermae (Sukhumvit Rd tussen Sukhumvit 15 en 13) Zit iedere avond barstensvol met dames, welke je mee kunt nemen zonder barfine. Ook de drankjes zijn prima betaalbaar, binnendoor kun je ook boven een kamer huren in het hotel (per uur) of je neemt haar mee naar je eigen hotel.
Thermae is mijn absolute favoriete tent in Bangkok als het gaat om een meisje op te pikken. Wel een heel andere beleving dan een gogo op Nanna.
Bedankt voor de aanbeveling van Thermae. Ik heb een hotel geboekt in Bangkok en toevallig in de buurt van deze locatie 😜
 
Bedankt voor de aanbeveling van Thermae. Ik heb een hotel geboekt in Bangkok en toevallig in de buurt van deze locatie 😜
Thermae is doorgaans een plek waar je pas heen gaat wanneer je nog geen gezelschap voor de nacht hebt gevonden, dus vanaf een uur of 2 s'nachts deze is tot zeer laat open. Hier komen ook vaak dames, die nog even een extra zakcentje willen verdienen om financieel het eind van maand te halen. Veel dames gaan ook niet mee voor LT, omdat ze al vroeg weer naar hun regulieren baan moeten gaan.
De Thai noemen deze plek de chickenfarm. Ik vind het zelf nogal een saaie tent, maar wel mooie meiden.
zelf nog nooit meegemaakt dat een dame er vandoor is gegaan met mijn telefoon oid.
maar je bent pas, zoals je eerder schreef 1 keer in Thailand geweest?
 
Laatst bewerkt:
Beste ijsberen,

Ik ga binnenkort nog eens naar Thailand voor een solo trip en ben wel in voor een erotische massage. Zou deze keer eens een echte nuru experience willen beleven. Zijn er hier beren bij dat een goei adres weten zijn in Bangkok of Pattaya?
Ik heb in Bangkok een goede gehad, zie mijn review van mijn reis in mei, weet de naam zo niet meer, maar was top... volgens mij zat hij in de buurt van Heaven...
 
Sorry, maar Thermae gaat echt stipt om 01.00 dicht; daarna moet je ze voor de deur op straat scoren
Dat was vroeger niet zo ging pas dicht als het licht werd.
Het was eigenlijk een plek waar veel expats kwamen, om nog wat te scoren, maar het lijkt nu meer een toeristische attractie te worden voor voornamelijk oost aziaten en chinezen, althans als ik de filmpjes zie op Youtube.
 
Laatst bewerkt:
Het eerste deel van de reis zit er op: Bangkok.

Via booking.com een kamer gevonden in Soi Nana (Sukhumvit Soi 4): Omni Tower. Zeer aan te raden. Ruime kamer, goed bed en rustig. Wel grappig dat er in dit gebouw heel wat Afrikaanse dames logeren en die dames zijn er niet om de toerist uit te hangen.

De eerste avond met een Thaise dame van Soi Nana naar een kamer in de buurt gegaan: 1000 baht voor de dame (massage, happy ending met covered BJ) plus 200 baht voor de kamer. Samen onder de douche voor en na. Ze liet zich beffen en vingeren. Haar aanbod voor full service was 2000 baht, maar ik had de indruk dat ze voor 1500 baht wel zou toehappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan