Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hun site ziet er mooi uit, maar er staan geen prijzen. Kun je een idee geven van wat een nuru massage hier kost? Bedankt alvast.
Ik ben er begin dit jaar geweest. Als ik mij goed herinner was het toen 3.000 voor 60 minuten. Het schijnt dat Pam een aanrader is. Die was er helaas niet toen ik er was. Op de site kan je zien welke dames er zijn.
 
Wat betreft Nuru Massage: Ik was in Koh Samui en bezocht daar een plek genaamd Ki Mo No Nuru Massage.

De dames waren gekleed in traditionele kimono's en je kon een keuze maken uit één of meerdere dames. Het deed me denken aan een scène uit Rush Hour 1 — een bijzondere ervaring!

Ik had oorspronkelijk één dame gekozen, maar vanwege de geweldige sfeer en de suggestie van de gastvrouw, besloot ik om een tweede dame erbij te vragen. Er was zelfs de mogelijkheid om voor een korte extra tijd een derde dame toe te voegen.

Het was een volledige ervaring en voelde alsof ik in een bijzondere filmscène belandde. De dames waren vriendelijk, professioneel en leken ook oprecht van het moment te genieten. In 2016 betaalde ik 3000 baht voor een uur (inclusief fooi, omdat de ervaring echt buitengewoon was).

Voor zover ik weet, is de zaak nu bekend als Pannarai Nuru Massage. Hier is de link voor meer informatie:
https://www.pannarai-samui.com/index.php

In februari ga ik voor het eerst naar Pattaya, en ik hoop daar een vergelijkbare ervaring te hebben!
 
Beste ijsberen,

Ik ga binnenkort nog eens naar Thailand voor een solo trip en ben wel in voor een erotische massage. Zou deze keer eens een echte nuru experience willen beleven. Zijn er hier beren bij dat een goei adres weten zijn in Bangkok of Pattaya?
Ik heb in Bangkok een goede gehad, zie mijn review van mijn reis in mei, weet de naam zo niet meer, maar was top... volgens mij zat hij in de buurt van Heaven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan