Prijzen zijn naar mijn idee gelijk. Zowel de dames als ladyboys vissen in dezelfde vijver (mannen die voor een 100% homoseksuele ervaring gaan, zullen geen ladyboy kiezen maar een man). Als een dame meer vraagt, dan zal een geïnteresseerde man voor een ladyboy (kunnen) kiezen. Andersom ook; als een ladyboy teveel vraagt, dan kiest een man toch voor een dame.
Overigens zijn er veel ladyboys en er is ook veel interesse in. Ook vanuit kringen die het keihard zullen ontkennen (vanwege bijvoorbeeld vooroordelen, status, religie, maar het stiekem toch doen). Gewoon even rondkijken op Sukhumvit en je weet genoeg..
En dan is de volgende vraag natuurlijk "hoeveel". Wij (mevrouw Celliers en ik) betalen tussen 1500 en 2000 baht voor ST. Het verschil is deels uiterlijk (hoewel ik daar geen premium voor wil betalen) en aantal "shots" (hoe vaak mag ik klaarkomen). Wij boeken altijd 1,5 a 2 uur en dan wil ik 2x mogen klaarkomen. Verder speelt mee of ze ook "top" is. Als ze puur "bottom" is, dan ga ik geen 2k betalen. Meestal vinden de ladyboys 1500 baht ok.