Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lieve heren,

Morgen is het zover.
Mijn eerste dag in Amsterdam.
Ik heb vele adviezen ontvangen en ik heb hier ook zeker iets mee gedaan!
Bedankt hiervoor!

Morgen werk ik van 9:30 uur - 19:00 uur op de Ruysendaelskade 119.

Voor degene die morgen langs willen komen, tot morgen :)
Ga je jezelf Chantal noemen op de kade? Op Ruysdaelkade 121 middelste raam staat in SM outfit ook vaak een Chantall. Veel succes en ik kom volgende week graag langs.
 
Ik wou dat er wat mooie Nederlandse huisvrouwen van ongeveer 40 jaar aanwezig waren. Met mooie witte lingerie ofzo.
Hellaas is die tijd lang vergaan.
Of weet iemand waar ik die kan vinden?
Die zitten nu allemaal in het bejaardentehuis , de laatste lekkere milf van het singelgebied Minnie is afgelopen jaar met pensioen gegaan en dat is een groot gemis en dan vooral voor de liefhebbers van het Squirten.


Minnie zit onder de echte ervaren(40tot50 jaar actief) hoerenlopers in de walk off fame.
 
Hij bedoelt de huidige veertigers
Zie het ,
Inderdaad met het sluiten van de Bergstraat en de Korsjespooortsteeg is het duidelijk minder geworden in het Singelgebied.
Heerlijke bezoekjes gebracht aan oa Miriam, Laura in de Bergstraat en aan oa Marianne, Nel & Ria in de Korsjespoort.
Jazeker, allemaal rijpe dames😉
Nel en Ria neukte ik al in het begin van de jaren tachtig toen ze allebei nog in de Bergstraat zaten wat voor mij een beetje spannend was wegens een bepaalde binding met deze straat.
 
Heeft iemand de Poolse dame bij de Ruysdaelkade met blond haar een bril en hele grote natuurlijke borsten al gezien? Heb haar een tijdje geleden bezocht maar heb haar al een tijdje niet gezien. Ben haar naam ook vergeten
 
Hallo,

Don't shoot me, ik ben pas 21 jaar en vrij nieuw in dit soort dingen, en ook nieuw op het forum. Afgelopen jaar in Aachen op de Antoniusstrasse voor het eerst met een sekswerker van bil gegaan en dat beviel me goed.

Nu wil ik de Wallen bezoeken. Laatst liep ik er over heen en hoorde ik hoge bedragen vergeleken met Aachen. In Aachen betaalde ik tussen de 30-50 euro, en op de Wallen hoor ik continu 100.

Wat is normaal om te betalen?
En als dit niet mag op het forum, don't shoot me, maar verwijder het dan graag.

Groet,

Jeroen
 
Hallo,

Don't shoot me, ik ben pas 21 jaar en vrij nieuw in dit soort dingen, en ook nieuw op het forum. Afgelopen jaar in Aachen op de Antoniusstrasse voor het eerst met een sekswerker van bil gegaan en dat beviel me goed.

Nu wil ik de Wallen bezoeken. Laatst liep ik er over heen en hoorde ik hoge bedragen vergeleken met Aachen. In Aachen betaalde ik tussen de 30-50 euro, en op de Wallen hoor ik continu 100.

Wat is normaal om te betalen?
En als dit niet mag op het forum, don't shoot me, maar verwijder het dan graag.

Groet,

Jeroen
Je kunt misschien beter naar de Ruysdaelkade gaan. De wallen zijn erg toeristisch en je betaalt er gauw te veel. Tenzij je vaker gaat bij een vaste dame misschien. Of als je makkelijk kunt reizen naar Den Haag of Alkmaar. Daar heb je in ieder geval betere prijzen.

Verder hangt het er ook van af wat je wil doen. Gewoon eens vragen, maar lees rustig rond op het forum in andere categorieën en je krijgt wel een beeld van de prijzen van de diensten die je zoekt. Succes!
 
Jeetje, had laatst zo'n slechte ervaring.
Zou bijna de gemeente bellen....en m'n geld terug eisen.


Alles afgesproken en ze hield gewoon haar slip aan.
Pure oplichting.
Beetje hetzelfde als een taxirit aanbieden en eerst laten betalen en dan de klant op de snelweg dumpen op de vluchtstrook.
Niet om de wallen af te kraken ofzo... Maar dit soort sexwerkers mogen van mij een enkeltje thuisland krijgen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
 
Ik ben de wallen zo zat, diverse keren opgelicht... ik kom daar niet meer, of ik moet de dame kennen uit het verleden. Je binnen lokken voor 100 euro, je de hemel beloven, en dan alleen een blowjob aanbieden met condoom, en dan met allerlei extras komen voor 200 euro. Ruysdaelkade is het enige betrouwbare gebied daaro en misschien rondom de kerk overdag. Je kunt niets als je bent opgelicht. Anderen waarschuwen alleen.
 
Laatst bewerkt:
Ze had ook nog geen klanten gehad die dag...
Gek hé met zulke service.
Ik uitleggen aan haar dat klanten zo niet terugkomen.
Begreep ze niet veel van volgens mij.
Je zou ze bijna express gaan filmen voor het raam... Vinden ze zo leuk...
Gewoon om terug te fucken.
Of haar foto verspreiden op de wallen met een poster.
Dit is geen prostituee.. Maar een vieze ho#r.
Maarja dan ben je weer strafbaar..
 
Jeetje, had laatst zo'n slechte ervaring.
Zou bijna de gemeente bellen....en m'n geld terug eisen.


Alles afgesproken en ze hield gewoon haar slip aan.
Pure oplichting.
Beetje hetzelfde als een taxirit aanbieden en eerst laten betalen en dan de klant op de snelweg dumpen op de vluchtstrook.
Niet om de wallen af te kraken ofzo... Maar dit soort sexwerkers mogen van mij een enkeltje thuisland krijgen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Was eens een keertje 's avonds op de wallen. ondanks de vele waarschuwingen op dit forum, zag ik een vrouw met echt de dikste tieten ooit en besloot maar mn slag te slaan.
Ze zei €50 voor bj. Nou die bj was 10x zuigen en daarna pijnlijk hard rukken. Toen ik na een minuut nog niet klaar was, ging ze maar tiktoks kijken. Ik had me gewoon aangekleed en zonder doei te zeggen naar buiten gegaan, waarschijnlijk had ze niet eens door dat ik weg was🤣
 
Was eens een keertje 's avonds op de wallen. ondanks de vele waarschuwingen op dit forum, zag ik een vrouw met echt de dikste tieten ooit en besloot maar mn slag te slaan.
Ze zei €50 voor bj. Nou die bj was 10x zuigen en daarna pijnlijk hard rukken. Toen ik na een minuut nog niet klaar was, ging ze maar tiktoks kijken. Ik had me gewoon aangekleed en zonder doei te zeggen naar buiten gegaan, waarschijnlijk had ze niet eens door dat ik weg was🤣
Oja, dat deed ze ook nog... op haar telefoon kijken. Ik zo van geen telefoon graag. Ze ging eerst gewoon zitten en deed helemaal niks... Behalve op haar telefoon kijken.
Ze begreep ook bijna geen Engels of deed alsof.
Niet te geloven. Ik wil het het liefst gewoon vergeten.
Kan er zo kwaad om worden.
Als de wallen een klantenservice zouden hebben, zou ik mijn geld terug eisen.
 
Oja, dat deed ze ook nog... op haar telefoon kijken. Ik zo van geen telefoon graag. Ze ging eerst gewoon zitten en deed helemaal niks... Behalve op haar telefoon kijken.
Ze begreep ook bijna geen Engels of deed alsof.
Niet te geloven. Ik wil het het liefst gewoon vergeten.
Kan er zo kwaad om worden.
Als de wallen een klantenservice zouden hebben, zou ik mijn geld terug eisen.
Ja ik snap je volledig. wat mij betreft pleuren ze die hele tent dicht, vind de ruysdaelkade toch leuker
 
Ja ik snap je volledig. wat mij betreft pleuren ze die hele tent dicht, vind de ruysdaelkade toch leuker
Ach ja, dan zal het probleem zich wel verplaatsen of nog erger worden.
Ze gooien zo hun eigen ramen in.
Ik ga ff een mailtje sturen naar burgemeester Haksema of zij de oplossing weet. Ze weet zowiezo zo wie het is en waar ze wonen aangezien ze allemaal geregistreerd zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan