Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer stoppen de meeste dames met de nightshift op weekdagen, en dan vooral de Ruysdaelkade? Officieel loopt het door, maar vaak heb je op weekdagen al vanaf 12-1h al heel wat lege ramen in veel raambuurten.

nog op het nieuws gezien gisteravond dat je door heel Amsterdam maximaal 30 kilometer per uur mag rijden was eerst zonder flitsen en vanaf nu wordt je geflitst als je snelheid harder is dan 30 autootje pesten 🚘 en dan ook nog vanaf 2030 alleen uitstootvrije auto's in Amsterdam de lol is er aardig van af

Vanmorgen dacht ik opeens aan Suzan, dat komt omdat ik een dame zag lopen waarvan ik dacht dat het Suzan was.
Suzan werkte tot Corona op de Ruysdaelkade, een aantrekkelijke blonde dame van ongeveer 40/45jaar, grote borsten en altijd goed gehumeurd. Suzan kwam dacht ik uit Utrecht/Amersfoort of in ieder geval die kant.
Altijd heerlijke bezoekjes gebracht aan Suzan waarbij veel mogelijk was.
Misschien is ze nog ergens actief, weet iemand dat?

Dag heren,

Binnenkort ( waarschijnlijk vanaf juli) ga ik in Amsterdam aan de slag.
Iemand tips waar dat ik juist wel of juist niet moet gaan staan?
Hoi Chantal,
ik raad voor overdag zeer zeker de Ruysdaelkade aan.
Hoewel het Singelgebied ook weer wat 'meer leven' krijgt, maar dan in de Korte Kolksteeg of het stuk Oude Nieuwstraat met de hogere huisnummers.
Tot spoedig dan👍💪

G
Hallo mede wandelaars ,

Op het Oudekerksplein 28 het 3e raam gezien vanuit de Engekerksteeg stond altijd een mollige latina .Ik heb haar daar al enige tijd niet meer gezien.Mijn vraag is dan ook is deze vrouw (daar) nog actief. Of werkt ze alleen op bepaalde dagen ?

Vince 10

Dag heren,

Binnenkort ( waarschijnlijk vanaf juli) ga ik in Amsterdam aan de slag.
Iemand tips waar dat ik juist wel of juist niet moet gaan staan?
Blijjf daar maar weg want de meesten komen daar om in dat Lunapark aapjes te kijken. Er wordt druk gefilmd en gefotografeerd, soms zelfs gewoon met de camera in de hand. Weer eens de vele Youtube filmpjes bekeken van de Wallen. Veel dames geblurred maar vaak toch herkenbaar, ook al staat YouTube dat eigenlijk niet toe. Voor je het weet sta je er zelf ook mooi op. Vaak dronken en/of stonede toeristen die je lastig vallen. Hier moet je ballen hebben vertelden ze me zo'n 20 jaar geleden al, toen ik er nog kwam. Als je er leuk uitziet kun je beter in de Geleenstraat of de Ruysdaelkade werken of bijv. in Antwerpen.

Blijjf daar maar weg want de meesten komen daar om in dat Lunapark aapjes te kijken. Er wordt druk gefilmd en gefotografeerd, soms zelfs gewoon met de camera in de hand. Weer eens de vele Youtube filmpjes bekeken van de Wallen. Veel dames geblurred maar vaak toch herkenbaar, ook al staat YouTube dat eigenlijk niet toe. Voor je het weet sta je er zelf ook mooi op. Vaak dronken en/of stonede toeristen die je lastig vallen. Hier moet je ballen hebben vertelden ze me zo'n 20 jaar geleden al, toen ik er nog kwam. Als je er leuk uitziet kun je beter in de Geleenstraat of de Ruysdaelkade werken of bijv. in Antwerpen.
Bedankt,

Antwerpen heb ik gewerkt maar helaas is de beveiliging heel slecht daar, vandaar dat ik in Amsterdam wil gaan werken.

Ik had afgelopen zondag bij een mc Donald in de binnenstad een ijsje gehaald stonden er buiten bij de deur een stel activisten te protesteren om niets meer bij de mc Donalds te halen omdat het geld van mc Donalds verkeerd besteed zou worden deze zaak is verbonden met Gaza volgens de activisten moet je ook geen vlees meer eten en ook niet naar prostituees gaan omdat je alles daarmee in stand houdt.

Lieve heren,

Morgen is het zover.
Mijn eerste dag in Amsterdam.
Ik heb vele adviezen ontvangen en ik heb hier ook zeker iets mee gedaan!
Bedankt hiervoor!

Morgen werk ik van 9:30 uur - 19:00 uur op de Ruysendaelskade 119.

Voor degene die morgen langs willen komen, tot morgen :)
Ga je jezelf Chantal noemen op de kade? Op Ruysdaelkade 121 middelste raam staat in SM outfit ook vaak een Chantall. Veel succes en ik kom volgende week graag langs.

Terug
Bovenaan Onderaan