Het zou helpen als je zegt waar en wanneer je haar hebt gezienkleine Roemeense dame met bruin halflang krulhaar, grote borsten en blaadjestattoos ter hoogte van sleutelbeenderen, nog steeds op zoek!! Niemand?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet zou helpen als je zegt waar en wanneer je haar hebt gezienkleine Roemeense dame met bruin halflang krulhaar, grote borsten en blaadjestattoos ter hoogte van sleutelbeenderen, nog steeds op zoek!! Niemand?
Dat is toch zo'n aziatische dame? Ik zie haar nooit meer op de Wallen.Weet iemand of Melanie uit de Oudelkennissteeg 5 nog werkt of is ze gestopt?
Dat moet de Ruyselkade geweest zijn, in december vorig jaar.Het zou helpen als je zegt waar en wanneer je haar hebt gezien
Dat klopt ze is aziatischDat is toch zo'n aziatische dame? Ik zie haar nooit meer op de Wallen.
Ik weet niet of je het lang geleden vindt, maar 2 of 3 maanden geleden zag ik haar.Dat klopt ze is aziatisch
Afgelopen vrijdag nog gezienWeet iemand of Melanie uit de Oudelkennissteeg 5 nog werkt of is ze gestopt?
In de avond of overdag?Dag heren,
Binnenkort ( waarschijnlijk vanaf juli) ga ik in Amsterdam aan de slag.
Iemand tips waar dat ik juist wel of juist niet moet gaan staan?
Het liefste overdag , maar ik vermoed dat er in de avond meer te verdienen is.In de avond of overdag?
Overdag zou ik eerder op de Ruysdaelkade gaan staan dan het centrum. Avond is lastiger
Denk Ruysdaelkade overdag! Daar lopen genoeg mannen overdag! Is beter dan de Wallen!Dag heren,
Hoi Chantal,Dag heren,
En ik raad je aan om de Wallen helemaal te vermijden. Daar word je niet vrolijk van.Dag heren,
Is actief vandaag toevallig vrij maar morgen aan het werk...Weet iemand of Veronika van Stoofsteeg 3 nog actief is?
Ook op maandag?
Zij is geweldig!
Blijjf daar maar weg want de meesten komen daar om in dat Lunapark aapjes te kijken. Er wordt druk gefilmd en gefotografeerd, soms zelfs gewoon met de camera in de hand. Weer eens de vele Youtube filmpjes bekeken van de Wallen. Veel dames geblurred maar vaak toch herkenbaar, ook al staat YouTube dat eigenlijk niet toe. Voor je het weet sta je er zelf ook mooi op. Vaak dronken en/of stonede toeristen die je lastig vallen. Hier moet je ballen hebben vertelden ze me zo'n 20 jaar geleden al, toen ik er nog kwam. Als je er leuk uitziet kun je beter in de Geleenstraat of de Ruysdaelkade werken of bijv. in Antwerpen.Dag heren,
Bedankt,Blijjf daar maar weg want de meesten komen daar om in dat Lunapark aapjes te kijken. Er wordt druk gefilmd en gefotografeerd, soms zelfs gewoon met de camera in de hand. Weer eens de vele Youtube filmpjes bekeken van de Wallen. Veel dames geblurred maar vaak toch herkenbaar, ook al staat YouTube dat eigenlijk niet toe. Voor je het weet sta je er zelf ook mooi op. Vaak dronken en/of stonede toeristen die je lastig vallen. Hier moet je ballen hebben vertelden ze me zo'n 20 jaar geleden al, toen ik er nog kwam. Als je er leuk uitziet kun je beter in de Geleenstraat of de Ruysdaelkade werken of bijv. in Antwerpen.
Goed idee om gewoon meer prostituees te bezoeken en je weet het he ? Als je tijd om is wordt je er gewoon eruit gezet m.a.w. dan mag je ophoepelen dan zijn er voor jou weer 10 andereDie activisten hebben 'groot gelijk'; gewoon stoppen met alles
Vandaar mijn compromis in deze…. Ik stóp met mcdonalds en ga meer prostituees bezoeken
Wie?Heb haar weer gesignaleerd afgelopen week, in ONS
GeenWelke dames doen pzc met cim op de ruysdaelkade en werken vanavond
Welkom Chantal en veel geluk toegewenst.Lieve heren,
Morgen is het zover.
Mijn eerste dag in Amsterdam.
Ik heb vele adviezen ontvangen en ik heb hier ook zeker iets mee gedaan!
Bedankt hiervoor!
Morgen werk ik van 9:30 uur - 19:00 uur op de Ruysendaelskade 119.
Voor degene die morgen langs willen komen, tot morgen
Ga je jezelf Chantal noemen op de kade? Op Ruysdaelkade 121 middelste raam staat in SM outfit ook vaak een Chantall. Veel succes en ik kom volgende week graag langs.Lieve heren,
Morgen is het zover.
Mijn eerste dag in Amsterdam.
Ik heb vele adviezen ontvangen en ik heb hier ook zeker iets mee gedaan!
Bedankt hiervoor!
Morgen werk ik van 9:30 uur - 19:00 uur op de Ruysendaelskade 119.
Voor degene die morgen langs willen komen, tot morgen