• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh das wel redelijk, maar hebben ze ook dat er tussen de shifts even geen dames zitten? net zoals op de wallen dat er tussen 6 en 7 vrijwel niemand is
De dagploeg haakt af meestal tussen 4 en 6 s'middags en de avondploeg wandelt pas vanaf 8 uur naar binnen.
Tussen 6 en 8 zul je geen dame vinden op de RDK
 
Roxanna Stoofsteeg 8
Valeria Stoofsteeg 2
??? Oudezijds achterburgwal op hoek molensteeg
??? Molensteeg op hoek Oudezijds achterburgwal
Melanie op Oudekennissteeg 5
??? Oudekennissteeg 3
Als ik het mij goed herinner, ontvangt Marissa ook overdag in o.a. de Stoofsteeg. Ben helaas lang niet meer overdag op de Wallen geweest. De "privacy" van de inmiddels afgesloten Sint Annenstraat, Dollebegijnensteeg en Trompettersteeg is echt een gemis 😥.
Eigenlijk verbaasd dat er nog geen review online staat van Marissa.

Marissa is een lieve dame die voorheen in de trompettersteeg werkte. Heb haar nu wel eens gespot in de stoofsteef en oudekennissteeg. Hier lijkt ze alleen geen vaste plek te hebben want het is elke keer weer een verassing waar ze staan.
Je kan haar herkennen aan der bruine krullen, prachtige borsten in een zwarte bh en een gescheurde jeans.

Als je eenmaal binnen bent weet ze je heerlijk te verwennen. begint je lekker te pijpen terwijl ze der kutje naar je toe draait. ik zelf vind altijd lekker om haar dan even te vingeren. Als je haar eenmaal begint te neuken is het echt puur genieten, de krassen van der nagels stonden vorige keer op me rug zo erg genoot ze er van blijkbaar. Dit is een oude vertrouwde voor mij samen met lucia.
 
Vanmiddag even geil geworden op de RDK.
Mooie vrouwen gezien (donkere dame op 123L met lekker figuur, Daria op 123R, Lorena met staartjes op 125L, nog een Lorena op 127R, Veroniq op 135L, Gabriela op 141 boven naast Polina)
Er waren er meer, maar met deze heb ik een babbeltje gemaakt
Polina was te druk.
Lorena op 127R was absoluut de mooiste maar vroeg 100 voor p+n
Voor Veroniq gekozen vanwege lekker koppie en figuur, leuke klik aan de deur, haar geile outfit en de recensies.
Het was een meer dan gemiddelde sexbeurt en voor herhaling vatbaar.
Die nieuwe donkere wisselt veel van raam, komt naar eigen zeggen uit Zuid-Afrika. Ondanks haar prachtige figuur zou ik haar mijden; doet constant aan upsellen terwijl de service zeer matig en gevoelloos is.
 
Die nieuwe donkere wisselt veel van raam, komt naar eigen zeggen uit Zuid-Afrika. Ondanks haar prachtige figuur zou ik haar mijden; doet constant aan upsellen terwijl de service zeer matig en gevoelloos is.
Bedankt voor deze info.
Ze staat (of stond) nog op mijn to-do lijstje (niet bovenaan) vanwege haar uiterlijk en leuke babbel aan het raam
 
Weet iemand wanneer Veronica (Stoofsteeg 3) met vakantie gaat? Of is ze dat al?
Ik weet van haar dat ze dit jaar gaat stoppen (hoop het niet!) en ik zou haar graag nog 1 of 2 keer willen bezoeken.
 
Die Wallen zijn goed bezet vanavond. (Vrijdag 22.00)
Zowat alle ramen zijn wel gevuld met een dame.
Alleen zo jammer van die mensenmassas toeristen. Die komen niet om te "wandelen" maar om aapjes te kijken of zo. Discretie vind je hier totaal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan