• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die Wallen zijn goed bezet vanavond. (Vrijdag 22.00)
Zowat alle ramen zijn wel gevuld met een dame.
Alleen zo jammer van die mensenmassas toeristen. Die komen niet om te "wandelen" maar om aapjes te kijken of zo. Discretie vind je hier totaal niet.
Dat ik ook de reden dat de Wallen voor mij een no go zijn. Er zitten fantastisch mooie dames maar de service, waar genoeg over geschreven is - maar vooral het risico dat je naar buiten loopt en er staan 50 man naar je te kijken maakt dat ik er niet naar binnen ga.
 
Dat ik ook de reden dat de Wallen voor mij een no go zijn. Er zitten fantastisch mooie dames maar de service, waar genoeg over geschreven is - maar vooral het risico dat je naar buiten loopt en er staan 50 man naar je te kijken maakt dat ik er niet naar binnen ga.
Ja op de Molensteeg stonden een paar schitterendr dames op een rijtje. Maar een grote mensenmassa. Dat vinden die meisjes zelf ook kut. Op de kade ernaast had je bijvoorbeeld een paar toeristen die een foto aan het maken waren, dus er kwam zo'n latijns hoertje opeens naar buiten en begon die toeristen uit te schelden haha.

Misschien is dat erotisch centrum zo slecht nog niet. Als het aanbod hetzelfde blijft en er dan alleen nog maar "wandelaars" wandelen. :)
 
Die Wallen zijn goed bezet vanavond. (Vrijdag 22.00)
Zowat alle ramen zijn wel gevuld met een dame.
Alleen zo jammer van die mensenmassas toeristen. Die komen niet om te "wandelen" maar om aapjes te kijken of zo. Discretie vind je hier totaal niet.
Ja dat klopt dat is mij de allerlaatste keer ook opgevallen veel mensen massa,s toeristen en daar zou der maar net 1 tussen zitten die je toevallig kent of je familielid ja dan is het maar goed dat ze zn erotisch centrum willen bouwen wil er vandaag heen maar aangezien er zoveel toeristen zijn hou niet van pottekijkers
 
Ik sprak een keer een dame op de wallen, wij Engels praten....Toen ongeveer een half jaar later sprak ik haar aan en toen ineens sprak ze bijna vloeiend Nederlands.
Was vrij vreemd.
Zou ze misschien hier een cursus hebben gevolgd?
 
Vandaag ben ik weer wezen wandelen op de wallen voor een gewone maandag zoals gewoonlijks weer vol toeristen eigenlijk is het beste dat ze toch maar de erotisch centrum bouwen vandaag langs de ramen gewandeld en uiteraard ook na binnen maar na een ronde gewandeld te hebben kwam ik op de stoofsteeg uit drukte met toeristen en jahoor fotograferende toeristen na de dames dus 1 dame kwam boos na buiten gritste de telefoon vd toerist uit de handen zei in engels picture verwijderen ja daarom is het beste dat het centrum komt zowel privacy voor ons en de dames
 
Ja.. ik zie ook wel eens toeristen al filmend het wallen gebied binnenlopen alsof ze op een feest rondlopen.
Er staan toch duidelijk borden dat het niet de bedoeling is.
Er staan zelfs boetes op.
Misschien toch beter gaan handhaven...totdat dat erotisch centrum er is. (als dat ooit komt)
 
Ja.. ik zie ook wel eens toeristen al filmend het wallen gebied binnenlopen alsof ze op een feest rondlopen.
Er staan toch duidelijk borden dat het niet de bedoeling is.
Er staan zelfs boetes op.
Misschien toch beter gaan handhaven...totdat dat erotisch centrum er is
Klopt handhaven is de beste methode Die toeristen hebben daar lak aan nou deze dame was echt pissig begrijpelijk stoofsteeg 3 of 4e deur aan je rechterhand vanaf het bruggetje die dame brilletje op
 
Klopt handhaven is de beste methode Die toeristen hebben daar lak aan nou deze dame was echt pissig begrijpelijk stoofsteeg 3 of 4e deur aan je rechterhand vanaf het bruggetje die dame brilletje op

Misschien een foldertje van de regels maken en uitdelen/op sociale media delen aan de toeristen voordat ze Amsterdam bezoeken.
 
Vandaag ben ik weer wezen wandelen op de wallen voor een gewone maandag zoals gewoonlijks weer vol toeristen eigenlijk is het beste dat ze toch maar de erotisch centrum bouwen vandaag langs de ramen gewandeld en uiteraard ook na binnen maar na een ronde gewandeld te hebben kwam ik op de stoofsteeg uit drukte met toeristen en jahoor fotograferende toeristen na de dames dus 1 dame kwam boos na buiten gritste de telefoon vd toerist uit de handen zei in engels picture verwijderen ja daarom is het beste dat het centrum komt zowel privacy voor ons en de dames
Waar was je naar binnen en krijgen we dan ook een recensie?
 
Misschien toch beter gaan handhaven...totdat dat erotisch centrum er is. (als dat ooit komt)
Beter handhaven, hoe dan? Er lopen al tig Red Light hosts en tig Handhavers en ook politie agenten op de Wallen op vrijdag en zaterdag avond . Op bijna elke raam hangt een sticker met No Picture, otherwise Fine of €165. En op sommige hoeken foto's van buurtbewoners met Please we are living here, walk with respect ( of iets dergelijks). Desondanks verandert geen moer. Verloren zaak lijkt me.
 
Welke dames doen pzc met cim op de rysdaalkade
Ik
Beter handhaven, hoe dan? Er lopen al tig Red Light hosts en tig Handhavers en ook politie agenten op de Wallen op vrijdag en zaterdag avond . Op bijna elke raam hangt een sticker met No Picture, otherwise Fine of €165. En op sommige hoeken foto's van buurtbewoners met Please we are living here, walk with respect ( of iets dergelijks). Desondanks verandert geen moer. Verloren zaak lijkt me.
Toeristen hebben er schijt aan. Zij willen ons als sexwerkers filmen dus dan gebeurd dat ook of het nu mag of niet ..Zelfs op de Ruysdaelkade gebeurt dit en als je er iets van zegt gaan ze gewoon door..
Met het erotische centrum opkomst hebben wij wandelaars ook meer een stuk privacy dan nu je over de wallen loopt en jan en alleman je kan zien en voor de Dames ook beter
Ooit in Antwerpen geweest bij villa tinto ?
Als dat erotisch centrum er komt word het er zeker niet beter op..
 
Beter handhaven, hoe dan? Er lopen al tig Red Light hosts en tig Handhavers en ook politie agenten op de Wallen op vrijdag en zaterdag avond . Op bijna elke raam hangt een sticker met No Picture, otherwise Fine of €165. En op sommige hoeken foto's van buurtbewoners met Please we are living here, walk with respect ( of iets dergelijks). Desondanks verandert geen moer. Verloren zaak lijkt me.
Toch beter informeren in meerdere talen misschien?
Nog duidelijkere borden?
 
Het probleem is dat Amsterdam vollop profiteert van deze relatief rijke toerist... en ook de dames zelf profiteren hiervan (absurde prijzen nog niet gezien?). Dus het blijft symptoombestrijding. Ik heb vaak overlast gemeld, drugsdealers, mensen die fotografeerden, mensen die zopen op straat, ... agenten doen er niets mee... "ja het probleem is bekend", kreeg ik dikwijls te horen... Niet in de laatste plaats stonden de dealers 100 meter verderop en konden ze zo aangepakt worden. Oftewel het wordt gedoogd tot bepaalde hoogte. Agenten doen popie jopie met hun blaffer aan hun riem op straat pakken een inkomen, de dames verhogen de prijzen en buiten de meestal buitenlandse toerist uit, de gemeente doet een oogje dicht, immers waar is Amsterdam zonder toerist? De lokale ondernemer interesseert het geen moer als toeristen maar komen voor hun te vette Kebab, diabetes gebakjes en nutella. Amsterdam is de hartaanval onder de steden. Totaal overbevolkt met de verkeerde mensen (wat heeft een toerist op de Wallen te zoeken die niet wilt naaien?)... De sfeer is totaal verpest. Misschien is een erotisch centrum toch geen slecht idee, maar wel jammer want de wallen opzich, zonder deze problemen zou fantastisch zijn. Mooie locatie. Het voordeel van een erotisch centrum is dat je bepaalde mensen kunt weren (als het afgezet is met een toegangspoort).
 
Ik was zondag avond (22:00 uur) even een rondje lopen op de wallen en toen zag ik een knappe jonge meid op de Oudekennissteeg 3 staan (denk wel een van de mooiste). Die zie ik daar in de late uurtjes trouwens wel vaker staan op zondag. Weet iemand wie dat is en of de service een beetje goed is?
 
Dag allemaal. Weet iemand of op de wallen er nog voor 50 euro p+N gekregen kan worden? Oost Europees 20-30 jaar. Dus geen andere oudere dames of zuid Amerikaans etc. Indien mogelijk alleen overdag of ook avond? Denk hierbij aan de boomsteeg voorheen la vie en rose die hier zitten. Of is het nu overal vanaf 100 voor deze dames poule?
 
Dag allemaal. Weet iemand of op de wallen er nog voor 50 euro p+N gekregen kan worden? Oost Europees 20-30 jaar. Dus geen andere oudere dames of zuid Amerikaans etc. Indien mogelijk alleen overdag of ook avond? Denk hierbij aan de boomsteeg voorheen la vie en rose die hier zitten. Of is het nu overal vanaf 100 voor deze dames poule?
Nee bestaat niet meer.
 
Dag allemaal. Weet iemand of op de wallen er nog voor 50 euro p+N gekregen kan worden? Oost Europees 20-30 jaar. Dus geen andere oudere dames of zuid Amerikaans etc. Indien mogelijk alleen overdag of ook avond? Denk hierbij aan de boomsteeg voorheen la vie en rose die hier zitten. Of is het nu overal vanaf 100 voor deze dames poule?
Dat kun je vergeten op de wallen. Meeste dames vragen al 100 voor alleen P, wil je ook N dan komt er al snel 50 bij.. Daarbij gegarandeert beperkte service en belachelijk slechte kamers.

Ik hoor wel eens dat er nog enkele dames in de dagploeg slechts 50 vragen.

Op de RDK & Singelgebied kun je nog wel terecht voor 5 tientjes P&N
 
Het valt me op dat de reviews vooral over dames gaan die overdag werken op ruysdaelkade of singelgebied. Is het daar s'avonds niet meer open? Of is het toeval? Of iets anders?
 
Nieuwe wandelaar hier, liep vandaag langs de spui en zag daar een dame. Ik groette haar netjes, vroeg naar de prijs. Tot dan toe ging het prima. Toen vroeg ik heel onschuldig waar ze vandaan kwam, puur uit nieuwsgierigheid en plotsklaps wilde ze meteen dat ik wegging. Is het not done om te vragen naar afkomst? Wat is daar verkeerd aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan