Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwaar staat ze vandaag?Eindelijk kelly bb gewipt recensie volgt
Er zijn genoeg toeristen die het (onverwacht) betalen en volgende week weer nieuwe toeristen.kennelijk zijn er klanten die dit betalen anders vragen ze dit soort belachlijke prijzen niet.
Geen reden om je wandelcarriere te stoppen. In de Geleenstraat in Den Haag betaal je de normale E50,- voor p/n en ze zijn veel mooier. Ik vind de meeste er nogal oud en vermoeid uitzien en vaak veel teveel opgespoten. Zelden een echt mooi meisje. Prijzen voor toeristen die niet weten wat de normale prijzen zijn. Maar de dames moeten er ook wat voor over hebben in deze dierentuin te zitten en voor je het weet gaat je portret de wereld over. En die van jou ook. Ook teveel kans een bekende tegen te komen. Leuk om eens te kijken maar laat je niet verleiden.Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg bij twee - verschillende - dames een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
En nog een paar dingen die ik van schrik vergeten ben.
Bij de eerste dame dacht ik nog pech gehad te hebben maar de tweede deed precies hetzelfde.
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Op de ruysdael is deze prijs structuur naar ik weet nog niet doorgedrongen maar de startprijs was daar ook 100 euro waar ik me gezien de inflatie nog iets bij voor kan stellen. Maar die prijzen op de wallen zijn echt belachelijk.
Ik denk dat mijn wandeldagen hiermee nu snel voorbij zijn.
Dit zijn echt terecht belachelijke prijzen, ik heb zulke hoge bedragen ook wel eens gehoord toen ik vroeg om de prijzen aan de deur.Ik ben ontzettend geschrokken van de prijzen op de wallen dit weekend. Ik kreeg bij twee - verschillende - dames een start prijs aangeboden. van 50 euro. Ik wist niet van deze verandering in de prijzen dus ik had gewoon heel naïef de 50 euro betaald. Maar toen begon het pas. Ik kreeg een menukaart voorgeschoteld:
Pijpen 200 euro
Snelle seks 350 euro
Seks 500 euro
En nog een paar dingen die ik van schrik vergeten ben.
Bij de eerste dame dacht ik nog pech gehad te hebben maar de tweede deed precies hetzelfde.
Toen ik nee nee nee bleef zeggen werden deze prijzen stap voor stap verlaagd maar niet tot onder de 150.
Ik vind het echt bedrog. En dan bedoel ik het deel waarbij je binnen wordt gelokt zonder veel uitleg en de 50 euro betaalt waarna je pas de echte menukaart voorgeschoteld krijgt.
Op de ruysdael is deze prijs structuur naar ik weet nog niet doorgedrongen maar de startprijs was daar ook 100 euro waar ik me gezien de inflatie nog iets bij voor kan stellen. Maar die prijzen op de wallen zijn echt belachelijk.
Ik denk dat mijn wandeldagen hiermee nu snel voorbij zijn.
Totaal niet mee eens. Genoeg vrouwen op de Wallen zien er (zonder overdrijving) uit als modellen en zouden niet misstaan in de Playboy ofzo, terwijl de meeste vrouwen in de Geleenstraat niet heel bijzonder zijn (wel mooi, maar niet uitzonderlijk mooi). De beschrijving 'oud en vermoeid' vind ik eerder passen bij sommige vrouwen op de Geleenstraat. Ik wandel overigens alleen in de avond, dus misschien dat het daaraan ligt.In de Geleenstraat in Den Haag betaal je de normale E50,- voor p/n en ze zijn veel mooier. Ik vind de meeste er nogal oud en vermoeid uitzien en vaak veel teveel opgespoten.
Ik vind persoonlijk dat de Wallen de mooiste dames achter de ramen heeft staan los van de bedrog en hebzucht die er heerst bij veel dames.In de Geleenstraat in Den Haag betaal je de normale E50,- voor p/n en ze zijn veel mooier. Ik vind de meeste er nogal oud en vermoeid uitzien en vaak veel teveel opgespoten. Zelden een echt mooi meisje.
Nou, ik vind tegenwoordig het Singelgebied en de Ruysdaelkade een treurige bedoening. Vooral het Singelgebied. Slechts 1 op 4 kamer is bezet en je ziet geen nieuwe gezichten. Ruysdaelkade vond ik nog 10 jaar geleden nog ok maar nu…. En ik heb , maar dat is natuurlijk persoonlijk, veel moeite met het feit dat NL dames tot een uitstervend categorie tegenwoordig behoren.@Njoy Het is inderdaad belachelijk maar je wandelcarriere kun je ook voortzetten in andere steden of in Amsterdam Ruysdaelkade of Singelgebied gaan. Alleen op de Wallen hebben ze deze prijzen.
Smaken verschillen gelukkig, anders staan we allemaal in de rij voor dezelfde. Geef mij maar de babes van de Geleenstraat.Ik vind persoonlijk dat de Wallen de mooiste dames achter de ramen heeft staan los van de bedrog en hebzucht die er heerst bij veel dames.
Je moet in de avond gaan, dan staan er echt wel mooie dames hoor en in de middag heb je er ook wel een paar, ik vind ze veel mooier dan de dames in de Geleen.
Ik ben het helemaal met BarbieLover eens.
Is ze altijd werkzaam op Maandags en dinsdags in Amsterdam elke week? Of is dat verschillend?net voor de bloedstraat op de hoek wat een geil ding met mooie rondingen. Recemsie volgt zo is er al een draadje van haar ?
Staat ze altijd op Maandags? Of ook wel op Dinsdags in Amsterdam? Want ik wil komende week naar Amsterdam en dan wil ik kijken of zij er isEindelijk kelly bb gewipt recensie volgt
Stoofsteeg? als het deze is heeft deze ooit in Alkmaar/Utrecht gestaan maar kan haar topic nergens vinden... Weet dat ze zichzelf toen ''Sissi'' noemde.Iemand bekend met de blonde dame op 119? Zag haar laatst ook op zaterdag. Best wel een volle D cup denk ik, mooie volle, denk opgevulde lippen, zou best voor Angelina Jolie lookalike door kunnen gaan.
Was met net iemand voor...
Stoofsteeg? als het deze is heeft deze ooit in Alkmaar/Utrecht gestaan maar kan haar topic nergens vinden... Weet dat ze zichzelf toen ''Sissi'' noemde.